*Enigma* Skrevet 7. juli 2008 #301 Del Skrevet 7. juli 2008 Ok, da ble jeg glatt kurert for lysten på extensions også Kanskje like greit egentlig. Jaja, da har du prøvd det, så slipper du å lure mer. Bedre å angre på noe man gjør enn det man ikke har gjort? :gjeiper: Godt det ikke koster mer enn 1700,- selv om det egentlig var litt mye å betale for noe du beholdt i kun 4 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #302 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #303 Del Skrevet 7. juli 2008 Ok, da ble jeg glatt kurert for lysten på extensions også Kanskje like greit egentlig. Jaja, da har du prøvd det, så slipper du å lure mer. Bedre å angre på noe man gjør enn det man ikke har gjort? :gjeiper: Godt det ikke koster mer enn 1700,- selv om det egentlig var litt mye å betale for noe du beholdt i kun 4 dager Jeg vil heller anbefale å kjøpe litt ordentlig clip-on extensions ja, også heller ha tålmodighet til håret vokser ut! :gjeiper: Det skal hvertfall jeg gjøre nå Jeg er kjempefornøyd med å ha tatt de ut, når alt kom til alt likte jeg visst bedre å være naturlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 7. juli 2008 God sommer alle sammen! Endelig er jeg hjemme Og skal kose meg skikkelig i en uke nå før jeg må tilbake til Trøndelag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. juli 2008 #305 Del Skrevet 7. juli 2008 Kos deg masse hjemme! Håper du får litt bedre vær da, men ferie er ferie Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. juli 2008 #306 Del Skrevet 10. juli 2008 ser deg jo overalt, så tenkte jeg måtte stikke innom hos deg åå.. jeg savner extensionene mine jeg. var så fint å ha de, lange fine tykke lokker. men håret ble rimelig slitt etterpå ja.. dumt at det må være sånn for meg koster det bare 1500 kr for håret, da søsteren min setter de på gratis.. så da blir det liksom litt mer tilgjengelig også. men det er jo deilig å kunne gre seg også. og jeg satt konstant og pelte på håret mitt når jeg hadde de i. hadde de inne i 5 måneder jeg da. så riktignok ganske slitt ut på slutten håper du har det fint på sommerferie hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. juli 2008 #307 Del Skrevet 10. juli 2008 Ha en fin ferieuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. juli 2008 #308 Del Skrevet 10. juli 2008 Håper du har en deilig ferieuke IloveNY! Savner deg jo litt da, hører ikke så mye fra deg men utifra boka ser det jo ut til at alt er bare bra med deg? Thihi, hvem vet, kanskje du får hooket opp med han fyren fra hjemstedet i løpet av uken oxo? sommerklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #309 Del Skrevet 11. juli 2008 ser deg jo overalt, så tenkte jeg måtte stikke innom hos deg åå.. jeg savner extensionene mine jeg. var så fint å ha de, lange fine tykke lokker. men håret ble rimelig slitt etterpå ja.. dumt at det må være sånn for meg koster det bare 1500 kr for håret, da søsteren min setter de på gratis.. så da blir det liksom litt mer tilgjengelig også. men det er jo deilig å kunne gre seg også. og jeg satt konstant og pelte på håret mitt når jeg hadde de i. hadde de inne i 5 måneder jeg da. så riktignok ganske slitt ut på slutten håper du har det fint på sommerferie hjemme! Ser meg overalt? Hm... nå for tiden er jeg ganske lite tilstede på KG desverre. Man kan ikke ha tid til alt heller! Jeg savner faktisk ikke mine extensions i det hele tatt! :klø: det er litt rart egentlig, fordi de var jo veldig fine Jeg har det fint, såpass at jeg nesten ikke har vært på internett i det hele tatt! Håper du også har en fin sommer! Ha en fin ferieuke! Tusen takk og fin sommer til deg også! Håper du har en deilig ferieuke IloveNY! Savner deg jo litt da, hører ikke så mye fra deg men utifra boka ser det jo ut til at alt er bare bra med deg? Thihi, hvem vet, kanskje du får hooket opp med han fyren fra hjemstedet i løpet av uken oxo? sommerklem til deg! Uff ja, beklager! Jeg er jo nesten ikke på KG lenger... Savner å skvaldre med dere jentene! Jeg skal ikke hooke opp med han fyren nei... Jeg har bestemt meg for at jeg ikke bør ha noe mer kontakt med han lenger. Det er ikke bra for meg! Stor tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 13. juli 2008 #310 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper du koser deg! Null stress at du ikke er her inne, hadde kanskje vært litt foruroligende om du hadde vært her hele ferien din.... og til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper du koser deg! Null stress at du ikke er her inne, hadde kanskje vært litt foruroligende om du hadde vært her hele ferien din.... og til deg!!! He he, så sant så sant Serenity! Nå reiser jeg tilbake til trøndelag i morgen... Det blir litt deilig å komme tilbake også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #312 Del Skrevet 13. juli 2008 Warm Whispers - Missy Higgins <3 Nydelig sang... Jeg er litt sånn små forvirret for tiden. Vet ikke opp og ned, eller hvilken retning jeg skal gå?? :klø: Umulig å forklare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #313 Del Skrevet 14. juli 2008 Incubus hadde en sinnsykt bra konsert på Hove i 2007! Og vokalisten er ganske yummi egentlig... Synes nå hvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juli 2008 #314 Del Skrevet 14. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 14. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juli 2008 #316 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva gjør vi? (reka kjeder seg og er med på noe kg gøy :-D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juli 2008 #317 Del Skrevet 15. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juli 2008 #318 Del Skrevet 15. juli 2008 Inne med en liten .. Alt bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 15. juli 2008 #319 Del Skrevet 15. juli 2008 Innom å oppdaterer meg litt Håper du har hatt en super ferieuke, og alt er bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #320 Del Skrevet 16. juli 2008 :hoho: Inne med en liten .. Alt bra?? Tusen takk! så koselig Jeg har det fint! litt sliten og pms aktig, men fint :gjeiper: Innom å oppdaterer meg litt Håper du har hatt en super ferieuke, og alt er bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå