Gjest Roxie Hart Skrevet 24. mars 2009 #221 Del Skrevet 24. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #222 Del Skrevet 24. mars 2009 Denne uka: Jeg: Har du solgt bilen enda? Han: Hva er det du snakker om? Jeg: Nei, jeg bare snakker litt i søvne, jeg. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #223 Del Skrevet 24. mars 2009 Vi hadde lagt oss i går og samboern sovnet som vanlig før meg. Mens jeg lå og slumret hørte jeg plutselig ganske høyt: Hallo..? Han snakker ganske mye i søvne, men såpass usammenhengende at jeg ikke pleier å huske det. Noe av det siste han "snakket om" var om en eller annen som var så lik far sin, løytnant ******** Jeg fortalte ham dette dagen etter, og han kunne bekrefte at faren til en kamerat var løytnant og heter dette. Så det er ikke tull alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tassi Skrevet 25. mars 2009 #224 Del Skrevet 25. mars 2009 Mye morsomt her!!! Jeg var på hyttetur med klassen (vgs), og vi lå på en kjempegammel stoooor hytte. På rommet vårt var det etg senger med 4 senger i høyden, og min bestevenninne lå øverst. Midt på natta våkner jeg av et hyl og et brak!!! Jeg får på lyset og der ligger bestevenninna mi på gulvet helt tumelumsk og forvirra og holder på å flire seg ihjel!! Hun hadde drømt at hun måtte hoppe fra kanten på et stup og ned i vannet for en okse fulgte etter henne. Så da hadde hun tatt sats og hoppa ned fra 4 etg i den køyesenga. Til alt hell hadde hun landa så bra at hun ikke skadet seg... :gjeiper: Mannen min er også fæl til å snakke og gå i søvne. Sist helg hadde han vært på fylla , og kom hjem rundt 03 om morgenen. Gikk å la seg, men rundt kl 05 hørte jeg han hoppa opp fra senga. Jeg skvatt, og skrudde på lyset og spurte hva han skulle. "jeg skal spy vel!" også åpna han skapdøra mi (den siden med alle kjoler og slikt som henger) og stikker hodet inn... Jeg brøler at han får se å komme seg ut til dassen for han får for faen ikke lov å spy i skapet mitt!!! Da våkner han og springer som en tulling, og rekker akkurat doskålen før han spyr.... Han har også knust et vindu i søvne. Da drømte han at han, jeg og begge ungene våre var innestengt i et gasskammer, og at han måtte slå ut vinduet for å redde oss slik at vi ikke døde! Litt søtt da :rødme: (han ble merkelig nok ikke skadet av glassbitene) Ellers så er han fæl til å ta på meg i søvne, og legge seg oppå meg for å Jeg går fem på hver gang, og er villig :rødme: Også har han bare drømt og velter seg over rett etter vi har begynt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #225 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er nok litt mer aktiv enn samboeren i søvne, men går heldigvis ikke ut av senga... Hvis jeg drømmer at jeg faller kan jeg våkne av at hele kroppen hopper i senga, akkurat som om jeg lander. Jeg er kjemperedd, men så ligger jeg jo varmt og mykt og godt, så det går bra. Flere har kommentert hele mitt liv at jeg lager godlyder: "Mmmmm..." og ser veldig blid ut. Om jeg spiser, kysser eller annet vet jeg ikke... Men samboeren har kommentert noen ganger at det hørtes ut som om jeg hadde det _veldig_ godt...veldig, veldig godt...kremt. Da kan jeg bli litt flau, men jeg husker ingenting av drømmen... Andre ganger kan jeg drømme at jeg har _veldig_ god sex. Den sexen er så god, den, og blir bare bedre og bedre. Til slutt er jeg så kåt at jeg kjenner at jeg bare må komme - og når jeg våkner ligger jeg med hånda på musa og gnir og prøver å komme...noe som så klart ikke går når jeg har hånda utapå trusa og er helt tørr... :-P Dette har jeg ikke fortalt til samboeren...som regel prøver jeg å sove igjen så jeg kan drømme mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 26. mars 2009 #226 Del Skrevet 26. mars 2009 Hahahahaha..... før en FANTASTISK tråd!!! den her må jeg følge med på videre.. gjorde virkelig underverker for dagen min! Her i gården er det nok jeg som står for underholdninga... Jeg har en tendens til å le så jeg rister om natta... av og til våkner jeg av det, men som oftest ikke... En gang overnattet jeg hos en kompis etter en tur ute på byen. Sov på samme rom som han og hadde visst vært på do en tur da han våknet av at jeg stod ved siden av sengen hans og flirte rått! Da han sporte meg hva jeg lo sånn av svarte jeg: Klarte endelig å ta hevn, ENDELIG!!! Hehe... han spurte meg hva jeg hadde tatt hevn for, men det klarte jeg ikke å svare på. Så da lurte han på hva jeg hadde gjort for å ta hevn.. "hehehe... jeg tok den nye telefonen hans og dynket den i brus" svarte jeg... Da satte han seg opp i senga og så at jeg hadde helt hele colaflaska hans over telefonen HANNES som lå på gulvet foran senga! var ikke særlig fornøyd med det, men hva kunne han gjøre... skjønte jo ingenting når han fortalte dette morgenen etterpå... (heldigvis funket telefonen utrolig nok! var bare litt klissete) Hehe... og samme komis har fått gjennomgå en gang til... Overnattet igjen etter en fest... da sov jeg i samme seng som han... Han våknet midt på natten av at jeg lå og slo han på skulderbladet... og det var ikke bare et lite, forsiktig slag.. neida.. her hadde jeg visst nok lagt all min kraft bak slagene! Hehe.. om morgenen når han fortalte meg dette, så måtte jeg bare innrømme at jeg hadde drømt at det var et uhyre som hadde vokst ut av skuldra hans, så jeg måtte bare få det bort! En venninne av meg stod for en annen nattlig opplevelse... vi var et helt jentegjeng på tur og jeg måtte dele seng med xxx... midt på natta våkner jeg av at hun ligger og holder skikkelig hardt rundt meg, kysser meg på kinnet og sier: " du vet at jeg elsker deg ikke sant?". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 26. mars 2009 #227 Del Skrevet 26. mars 2009 Utrolig bra historier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 26. mars 2009 #228 Del Skrevet 26. mars 2009 Inatt var sambo i det skravlete hjørnet. Han sovna før meg, og begynte å skravle om "rørgata", " jada, det blir rett for rørgata, det er jo det jeg sier eller noe i den kategorien".. og som om ikke det var nok så slapp han er skikkelig bombe under dyne så selv jeg skvatt, og den gikk ikke ukommentert fra hans sovende side " jepp,den lyden var rett" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 26. mars 2009 #229 Del Skrevet 26. mars 2009 Samboren min han snorker (når han er syk), og jeg snakket støtt og stadig... hehe... for en uke siden så våknet jeg av at han snakket til meg snakket: "Skru ned lyden på hva?", jeg svarte skikkelig irritert at han skulle skru ned lyden på snorkingen... og fikk ikke med meg at jeg snakket før jeg hadde svart... hehe jeg har vist og stukket en finger i rompa på han i søvne, men det er jeg sikker på at han har drømt! Men i noen etterpå nektet han å sove uten boxeren fordi han var redd for å få en finger i rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genial Skrevet 26. mars 2009 #230 Del Skrevet 26. mars 2009 Genial tråd, jeg ler så hele kontoret rister. Prater ganske mye i søvne selv, men det beste vare da 10åringen min våkna av at jeg og minsten lå og sang i søvne begge to, jeg sang "living la vida loca" og minsten sang " bæ bæ lille lam". 10åringen ble litt skremt, men lo godt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 26. mars 2009 #231 Del Skrevet 26. mars 2009 mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #232 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette skjedde en venninne Då hun våknet stod senga hennes midt i rommet. Hun hadde drømt at det kom en vaskehjelp inn på rommet hennes for å vaske. Så ville denne vaskehjelpa vaske bak senga til venninna mi. "Åja, åja, skal bare flytte senga jeg" sa venninna og trakk senga 1 meter ut i rommet så vaskehjelpen kunne få vaske bak den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #233 Del Skrevet 26. mars 2009 Genial tråd!!! En natt typen min og jeg lå fredelig og sov begge to, spenner han plutselig hele kroppen og roper "hoi" eller noe i den duren. Jeg reagerer med å skvette skikkelig, og det får han igjen til å skvette. Artig skvette-kjedereaksjon Tok en stund før vi sovna igjen, for vi hadde skikkelig hjertebank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ** Skrevet 26. mars 2009 #234 Del Skrevet 26. mars 2009 Kjærsten min tygger i søvne. Han har ofte vondt i tenna pga en tannlege som ødela tenna hans, og jeg har prøvd å forklare det at han tygger hardt i søvne, så kanskje det har litt med at det bare er noen dager å gjøre. Men neida, ikke snakk om at han tygger i søvne. Det tror han ikke noe på ;p Bortsett fra det gjør han ikke mye. Men jeg derrimot gjør mye rart. Prater VELDIG mye i søvne. En natt hadde jeg reist meg brått opp i senga. Meg; Neineineinei KNAPPER!!!! Han: Hæ? Meg: Jojojojojojojo KNAPPER! Han: Hva prater du om? Meg: Nei bare DRIT i det!!!!!! - Legge seg brått ned igjen. En annen natt: Meg: Skal jeg bake ei boller? Han: Nå? Meg: Ja, det er litt passe da Han: Du sover du? Meg: PASSE! Også lo jeg sikkelig høyt før jeg "sovna" igjen. Har også en sånn "greie" jeg gjør hver natt. Jeg og kjæresten har hver vår dyne, pluss at han har en ekstra nederst i senga. Grunn; HVER natt, selv om vi har hver vår dyne tar jeg tak i hans dyne og ruller meg rundt så jeg er sikkelig innpakka i begge dynene ;P Han er for snill til å vekke og ta tilbake dyna si, så han kjøpte en ekstra etter mange netter naken/med teppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Wind Skrevet 26. mars 2009 #235 Del Skrevet 26. mars 2009 Andre ganger kan jeg drømme at jeg har _veldig_ god sex. Den sexen er så god, den, og blir bare bedre og bedre. Til slutt er jeg så kåt at jeg kjenner at jeg bare må komme - og når jeg våkner ligger jeg med hånda på musa og gnir og prøver å komme...noe som så klart ikke går når jeg har hånda utapå trusa og er helt tørr... :-P Dette har jeg ikke fortalt til samboeren...som regel prøver jeg å sove igjen så jeg kan drømme mer. Det opplever jeg også, bare en liten forskjell: jeg får en orgasme midt i søvne og våkner(ingen hender involvert) mens jeg kommer... Så snur jeg meg og sover videre, og håper på det beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 27. mars 2009 #236 Del Skrevet 27. mars 2009 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #237 Del Skrevet 29. mars 2009 Haha, sitter her og ler meg skakk. Herlig underholdning. Jeg har aldri opplevd å bli vekt selv av folk som snakker eller gjør ting i søvne, men jeg har nok snakket litt i søvne selv. Dette skjedde for ikke så lenge siden faktisk, da jeg og eksen min lå og sov. Jeg hadde snudd meg mot han, og plutselig sagt at "Du kan gjerne kose på puppene mine, men da må du først lage pommes frites og bamsemums av dem". Broren min er også veldig flink til å snakke i søvne, og kjæresten hans lo seg halvt ihjel en gang da han plutselig uttalte: "Jeg er litt skeptisk jeg, for du ser litt skummel ut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 29. mars 2009 #238 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg drømte at jeg sloss som fy da jeg gikk på VGS. Våkner opp med hull i gipsveggen og en alarmklokke i biter, samt sykt vondt i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 29. mars 2009 #239 Del Skrevet 29. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 29. mars 2009 #240 Del Skrevet 29. mars 2009 ...mine innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå