Bokormen Skrevet 3. mai 2008 #21 Skrevet 3. mai 2008 Heia Trude Mostue!!!! ... fordi...hun tjener ekstra mye fordi hun også er på tv????
Frey Skrevet 3. mai 2008 #22 Skrevet 3. mai 2008 jo katten min som sagt, er verdt mye mer enn de noen gang kommer til å tjene (selv med blodpris), menjeg synest det er simpelt å utnytte det. skulle kostet like mye som 113, 112 110 Ja, for det er sammenlignbart. Du tror vetrinærene er subsidiert av staten? Men du svarte ikke på spørsmålet mitt: Jobber du gratis for din arbeidsgiver kveld, natt og helg?
Lise_ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 3. mai 2008 sikkert en fordel men uansett burde kjæledyr komme inn under samme kategori som andre levende vi trenger hjelp til. Uten blodpris.
Lise_ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 3. mai 2008 staten er staten. etaten. samma det. jeg er bare gladtil. Men jeg hadde aldri satt meg i en nød-tlf-samtale og hørtes stolt ut når jg sa det kostet 26kr minuttet!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #25 Skrevet 3. mai 2008 egentlig ja. jeg er ikke så opptatt av penger. Du er kun opptatt av du beholder dine egne penger, mener du vel? Og du bryr deg filla om at andre trenger penger.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #26 Skrevet 3. mai 2008 staten er staten. etaten. samma det. jeg er bare gladtil. Men jeg hadde aldri satt meg i en nød-tlf-samtale og hørtes stolt ut når jg sa det kostet 26kr minuttet! Så nå hørtes hun stolt ut også nå? Nå er du så helt ute på jordet at det er rart du ikke skjønner det selv.
Lise_ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #27 Skrevet 3. mai 2008 er det så forbanna vanskelig å forstå at man ikke skal tjene penger på syke???
Bokormen Skrevet 3. mai 2008 #28 Skrevet 3. mai 2008 er det så forbanna vanskelig å forstå at man ikke skal tjene penger på syke??? Hva da med leger, sykepleiere, ambulansesjåfører osv. Alle tjener jo penger på syke. Ok, noen av de får betalt av staten, men allikevel. Du mener da at alle disse bør jobbe gratis? Fordi de liker mennesker?
Frey Skrevet 3. mai 2008 #29 Skrevet 3. mai 2008 staten er staten. etaten. samma det. jeg er bare gladtil. Men jeg hadde aldri satt meg i en nød-tlf-samtale og hørtes stolt ut når jg sa det kostet 26kr minuttet! Jobber du gratis for din arbeidsgiver kveld, natt og helg? Enkelt spørsmål, ja eller nei.
Lise_ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #30 Skrevet 3. mai 2008 Det er en akutt tlf. Hjerterom er på sin plass. 3kr min, ok, men 26????!! Hører rett og slett ikke til noenting.
Gjest Lacuna Skrevet 3. mai 2008 #31 Skrevet 3. mai 2008 Jobber du gratis for din arbeidsgiver kveld, natt og helg? Enkelt spørsmål, ja eller nei. Jeg ser at trådstarter ignorerer spørsmålet...
Frey Skrevet 3. mai 2008 #32 Skrevet 3. mai 2008 Vanskelig å innrømme at heller ikke du ønsker å jobbe gratis kveld, natt og helg?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #33 Skrevet 3. mai 2008 er det så forbanna vanskelig å forstå at man ikke skal tjene penger på syke??? Så alle som jobber med syke skal jobbe gratis? Hvem skal betale lønna deres?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #34 Skrevet 3. mai 2008 Jeg ser at trådstarter ignorerer spørsmålet... Trådstarter har ikke svart på noen av spørsmålene i denne tråden.
Frey Skrevet 3. mai 2008 #35 Skrevet 3. mai 2008 Jeg ser at trådstarter ignorerer spørsmålet... Vanskelig å skjønne hvorfor likeom Antar hun selv krever 150% overtid hvis hun skulle bli bedt om å jobbe utenfor kjernetiden på 8-16
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #36 Skrevet 3. mai 2008 Det er en akutt tlf. Hjerterom er på sin plass. 3kr min, ok, men 26????!! Hører rett og slett ikke til noenting. Da jeg harproblemer med å tro at noen er så forbanna tjukke i hodet, så tror jeg rett og slett at du er et menneske som sitter og kjeder deg og derfor vil lage litt støy på et nettforum ved å skrive innlegg som er helt hinsides all fornuft.
Gjest Naria Skrevet 3. mai 2008 #37 Skrevet 3. mai 2008 Det er en akutt tlf. Hjerterom er på sin plass. 3kr min, ok, men 26????!! Hører rett og slett ikke til noenting. Ja, hvis vi bare forklarer for banken, barnehagen, strømleverandøren osv. at vi jobber med syke mennsker/dyr, så er det helt sikkert ikke noe problem å droppe regningene.
Ciara Skrevet 3. mai 2008 #38 Skrevet 3. mai 2008 Det er en akutt tlf. Hjerterom er på sin plass. 3kr min, ok, men 26????!! Hører rett og slett ikke til noenting. Men hvor mange minutter sitter du i den telefonen da? Jeg har tatt slike telefoner flere ganger, og de samtalene har jo vært meget korte. Hvis jeg er sikker på at katten er syk og trenger hjelp tar jeg den jo med til dyrlegen. De gangene jeg ringer er det fordi jeg er i tvil om jeg bør reise dit eller ikke. Og samtalen går jo slik: "Hei, jeg har en katt som XXXX, synes du det høres ut som jeg bør gjøre noe med det umiddelbart?" - "Nei, du kan se det an, men hvis katten XXXX de neste XXXX dagene, så bør du komme. Evt kan du prøve XXXX". Ferdig. Det tar jo omtrent ikke et minutt en gang. Så de 26 eller 52 kronene jeg bruker synes jeg er helt ok. Men klart, sitter du i telefonen med dyrlegen ofte i en time av gangen, så skjønner jeg jo at det blir dyrt for deg.
Lise_ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #39 Skrevet 3. mai 2008 ja da var jeg tilbake gitt. jo, jeg jobber og tjener, men som sagt, jeg ville ALDRI tatt 26kr minuttet for en akutt-samtale. Visst det firmaet jeg jobber for gjørdet, synd. Og helt forkastelig. 26kr minuttet er ondskapsfullt. visst dere mener det er rettferdig, så sier det seg vel selv at dere kanskje er tlf selgere/tlf-svarere hele bølingen. Men ok, da vet jeg at dere er mer opptatt av å selge akutt hjelp enn å gi, og dere burde skamme dere alle sammen. punktum.
Ciara Skrevet 3. mai 2008 #40 Skrevet 3. mai 2008 Jeg vil gjerne ha svar på spørsmålet mitt over Det du sier impliserer at du mener alt helsepersonell for både mennesker og dyr burde jobbe gratis. Hvem hadde giddet å ta en slik utdannelse da tror du? Sju år med studielån for å ikke tjene penger? I don't think so.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå