Gå til innhold

skorpios regnbue

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hærlig Skorpio! :-D Er så deilig å lese boka di nå, å se at du er å flink til å leve :)

Sangen var ganske bra ja! :jepp: litt for rolig for meg, men rap er digg da! :digge: Siden du gidder å jobbe så masse går jeg utifra at du trives i jobben å? ^^ menneh, trodde du jobba i butikk? Hvordan får du jobbet på natten da?

Her er alt bare bra, max chill lørdag, går rundt i sæggebukse og diger t-skjorte å spiser sjokolade og gjør ingenting :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom ikke inn på sangen din jeg :( Kom bare opp en melding om at den ikke var tilgjengelig i mitt land? :forvirret:

Hadde du en bra lørdagskveld? Håper du har en deilig søndag!

:klemmer:

Gjest skorpio
Skrevet
Hærlig Skorpio! :-D Er så deilig å lese boka di nå, å se at du er å flink til å leve :)

Sangen var ganske bra ja! :jepp: litt for rolig for meg, men rap er digg da! :digge: Siden du gidder å jobbe så masse går jeg utifra at du trives i jobben å? ^^ menneh, trodde du jobba i butikk? Hvordan får du jobbet på natten da?

Her er alt bare bra, max chill lørdag, går rundt i sæggebukse og diger t-skjorte å spiser sjokolade og gjør ingenting :gjeiper:

Sendt deg pm, Envy! Og ja, er jeg ikke flink?? :-D

Kom ikke inn på sangen din jeg :( Kom bare opp en melding om at den ikke var tilgjengelig i mitt land? :forvirret:

Hadde du en bra lørdagskveld? Håper du har en deilig søndag!

:klemmer:

Hm, så rart. Kanskje de har gjort det sånn nå nylig. Men hvis du er nysgjerrig kan du bare søke på The Roots, så ser/hører du jo hvordan de er :)

Hadde en kjempefin lørdag, og søndagen har og vært deilig :digge:

Akkurat nå står eplekaka i ovnen, så skal jeg se "Match Point" hvert øyeblikk. Hva med deg?

:klem:

:)

Hahaha, yeees! Ny sesong med Freeeed!! :-D

Peace out home dog!

Gjest skorpio
Skrevet

Ble inspirert av Envy, og tok samme testen! Og fikk samme resultat!

Tiltrekkes han av deg, er han noe spesielt

Du fikk 150 av totalt 400 poeng

Så sexy er du: Du har en gåtefull tiltrekning. Mange synes du er litt mystisk og uutgrunnelig. Og en viss distanse vil du ha. Du unngår kollektive aktiviteter, du står ved siden av. Der står du med din subtile kaldvarme aura, som tiltrekker ved at den er tvetydig. Hva vil du? Hva kan du gi? Du har det ukjentes dype tiltrekning. Du er ingen åpen bok. Og selv avskyr du skjødesløs åpenhet. Men under den svale huden gløder det. Den som kjenner dette og får din tillit, er heldig. Din respons blir het.Risikofaktorer: Din selvpålagte opphøydhet kan bli din fiende, du kan komme opp i et hjørne av ensomhet. Ditt liv kan bli veldig statisk. Andre kan oppfatte deg som arrogant og selvgod. Vær litt mer eventyrlig. Hvordan gjør man det? spør du kanskje. Prøv noe lett og hudnært. En ny topp, en leppestift i ny farge. En hårklipp. Se hva som skjer. Kanskje ikke så mye, men du blir litt forandret.Menn som faller for deg: De må være perfekte. Vanlige typer og hyggelige menn faller bort. Din mann må ha sjarm, intelligens og dessuten være pålitelig. Samt kunne oppføre seg og ha etikette. Du er eksklusiv og følsom, noe mange ikke forstår. Og mange oppfatter deg helt enkelt som kald og krevende. Småprat om været tiltrekker ikke deg. Bedre å innlede en samtale om fine oster eller viner. Og husk på det: Menn kan være like hyperfølsomme som du for falskt tonefall. Vær mer tolerant overfor andres svakhet.Kvinnene og deg: Akkurat som mennene vet ikke kvinnene helt hvor de har deg. Men du har sannsynligvis én eller to ordentlige bestevenninner, og det holder. Men du bør utvide ditt kvinnelige nettverk. Nettverk er nyttige, og du kan trenge litt praktisk hjelp. Vær åpen og kameratslig overfor kvinner, det tjener du på. Ellers mistenker de deg lett for å være ute etter mennene deres. De aner den sterke tiltrekningskraften under ditt beherskede ytre.

Skrevet

Det resultatet syns jeg er skikkelig ufint :( men tror du siden der har hengt seg opp elns? fordi jeg tok den på nytt, med andre svaralternativer, og fikk fortsatt det samme svaret :gjeiper:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg fikk også samme resultat, bare scam og bullsh*t hele testen

:gjeiper:

Skrevet

Hvor er denne testen å finne? *nysgjerrig*

Håper du får en super uke Skorpio!

:hjerte:

Gjest skorpio
Skrevet

Hahaha, det var litt teit at alle fikk samme resultat! Så latterlig. Men jeg syntes det stemte ganske bra på meg jeg da :gjeiper: Veit ikke med dere? :vetikke:

Serenity, den finner du på kk.no :) Og takk!! I like måte, søta :hjerte:

Skrevet

haha jeg fikk også samme svar!

ååå skorpa..jeg gruer meg sånn til å gå til tannlegen :sukk:

Gjest skorpio
Skrevet (endret)
haha jeg fikk også samme svar!

ååå skorpa..jeg gruer meg sånn til å gå til tannlegen :sukk:

Nåmmin :kose: Det skal nok gå så bra så! De er ikke slemme vet du :) se på det som en spatime, bare for tenna! Og mens du ligger i stolen kan du tenke på hva for noe godt du skal lage til middag etterpå, eller hva du skal kose deg med foran tv-en når du kommer hjem, eller hva for noe sprell du skal finne på til helgen. Du får fortelle hvordan det har gått når du kommer hjem da. :Nikke:

Nå skal denne skorpionen sove :sove:

Natta! :goodbye:

Og PS: Du kan jo begynne med tanntråd hver kveld etterfulgt av munnskyll, da skal du se at tenna dine holder seg rene og pene!

Endret av skorpio
Skrevet

Den testen var bæsj forresten... Fikk akkurat samme svar, og det stemte ikke med meg eller med svarene jeg ga!

Håper du får en finfin torsdag! Snart helg :ol::danse:

Skrevet

da var jeg ferdig.. og jeg lever enda!

men merker jeg er sliten.. tar på litt psykisk for meg disse greiene her.

takk for hyggelig beskjed i boka mi.. du er søt du :klem:

Gjest skorpio
Skrevet
Den testen var bæsj forresten... Fikk akkurat samme svar, og det stemte ikke med meg eller med svarene jeg ga!

Håper du får en finfin torsdag! Snart helg :ol::danse:

Haha, så latterlig! :ler: KK og testene deres altså.. :roll:

Jaaa, snart helg!! Eller det er egentlig helg for meg nå, for jeg har fri i morgen! :juhu: Kos deg masse, Serenity! :klem:

da var jeg ferdig.. og jeg lever enda!

men merker jeg er sliten.. tar på litt psykisk for meg disse greiene her.

takk for hyggelig beskjed i boka mi.. du er søt du :klem:

Jaa, det er jo ikke rart!? Er som om jeg skulle .. :klø: .. hengt med en edderkopp en dag! Selv om de ikke er farlige, er jeg jo pisseredd for de!

Ha en fin helg! :hjerte::vin:

:juhu: :klem:

:danse:

--------------------

Jeg har plutselig begynt å tenke veldig mye på en kamerat for tiden....Og vi har ikke vært venner egentlig på flere år, vi hang masse på ungdomsskolen, men ser han aldri lenger. Og nå er han i militæret, men hjemme i helgene. Så møtte jeg han forrige helg i matbutikken, også sendte vi litt meldinger på mandag og snakket om å møtes i helgen, og nå klarer jeg ikke slutte å tenke på han! Det er helt sykt! Kan jo bli spennende å se hvordan det går i helgen da, om vi møtes osv.. Måtte bare få det ut et sted, så hvorfor ikke i dagboka mi..

Skrevet

Skorpio and armyguy sitting in a tree

K-I-S-S-I-N-G

:flekke:

:dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...