Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vidvandre: Går fint her ja. Med deg? :klemmer:

Har lagt ut en liten filmsnutt av skil@mmet på bloggen min. :rødme:

Mulig jeg fjerner det etter hvert, men det er filmet bakfra så ganske anonymt likevel. :)

Tre dager på rad med skigåing. I dag var det dårlig vær så da ble det bytur og shopping i stedet. :ler:

I morgen bør jeg seriøst :husarbeid: ,men det er fryktelig kjedelig sammenlignet med de andre alternativene....

• 2 uker senere...
Skrevet

Misunnelig på alle som lever sammen med en som ikke har eks fra helvete! :frustrert:

Skrevet

I dag har jeg :shoppe: og vært :)

Var :) helt til jeg kom hjem, da var det bare :dåne: og :hakeslepp: og :klaske: og :overrasket:

Noen skulle hatt seg en skikkelig :slår:

Skrevet

Huff da.... Godt at deler av dagen var fin da.

Skrevet

:klemmer: på Skravla. :)

Innlegget tre plasser lengre oppe gjelder ennå. Skulle gjerne blåst ut all guffe, men siden verden ikke er så stor er det vel best å ikke si alt for mye...

Noen ganger får man bare lyst til å :natti: og :reise:

Slitsomt å være :kjempesinna: så ofte...

Skrevet

Si fra om du vil blåse ut litt på FB-chat eller msn da... litt færre der. :)

Skrevet

Jeg vet ikke om det er trygt å gi deg en :klemmer: mens forumet er så ustabilt, men prøver :ler:

Skrevet

Man er borte noen timer og så er alt helt forandret når man kommer tilbake... Lurer på hvor mange ganger kg har endret form og fasong siden det startet. :fnise:

Skravla, du kan få litt bakgrunnsinformasjon hvis jeg "ser deg" på facebook. Har ikke chatten åpen så ofte, men kommer på den noen ganger da. :)

Vidvandre: klemmen kom frem :ler::klemmer: tilbake!

Skrevet

Koldtbord? Tapas? Mexikansk buffè? Hva er mest lettvint? Må kunne lage mesteparten dagen før. Og mest mulig lettvint ja... skal jo lage kaker i tillegg. What to doooo? :bond:

Skrevet

Koldtbord? Tapas? Mexikansk buffè? Hva er mest lettvint? Må kunne lage mesteparten dagen før. Og mest mulig lettvint ja... skal jo lage kaker i tillegg. What to doooo? :bond:

Hva med en blanding av koldtbord og tapas? Litt kjøtt (roastbeef, skinke), spekemat, fisk, karbonader om det skal være noe varmt, evt krydrede kjøttboller med litt tomatsaus. Salat, hummus, aioli, tsasiki (feilstavet).

Rett og slett en fin blanding. Men det kommer jo an på anledningen, og hvor tradisjonelle gjestene er.

Skrevet

Til koldtbord og tapas kan jo alt lages på forhånd. Om noe skal være varmt så gjør det ferdig og varm det i stekeovnen mens resten settes frem.

Skrevet

Blanding av tapas og koldtbord kunne nok fungert fint.

Hovedpersonen har ingen spesifikke ønsker, men er veldig glad i mexikansk (men det blir kanskje litt for hverdagslig?). Gjestene er alt fra spiser-alt-mulig til kan-ikke-spise-noe-som-helst-uten-å-bli-"syk"... Dessuten blir det ikke så mange gjester. Lettere å lage koldtbord til 40 enn 16... Men siden det er meg som må styre og fikse, blir det i alle fall ikke 3-retters.

Må være mest mulig imponerende på lettest mulig måte. :ler:

Skrevet

Om hovedpersonen liker meksikansk så kan jo chili con carne etc være et tips. Taco er vel ikke så enkelt å få ferdig.

Eller sett en bolle med nachos på bordet sammen med rømme, salsa og guacamole. Som en del av koldtbord/tapas.

Skrevet

Hjelper og bruke merkeverksted. Har funnet ut av hvorfor kroppen ikke fungerer optimalt og må vel i bunn og grunn si meg fornøyd med det. Skal bli spennende å se om behandlingen virker. :)

Skrevet

Fotosjåppen min har sluttet å virke! :snurt:

Skrevet

Fotosjåppen min har sluttet å virke! :snurt:

Du kan ikke forvente at både kroppen og fotosjåppen skal virke samtidig. :fnise:

Skrevet

Fotosjåppen din kan jeg sikkert (ikke) hjelpe deg med, men kroppen din er det verre med ...hrm.. - men du har det bra, eller? :)

Skrevet

Du kan ikke forvente at både kroppen og fotosjåppen skal virke samtidig. :fnise:

Nei her må man tydeligvis velge. :fnise:

Skrevet

Fotosjåppen din kan jeg sikkert (ikke) hjelpe deg med, men kroppen din er det verre med ...hrm.. - men du har det bra, eller? :)

Jeg har det bra, men kroppen og fotosjåppen er det verre med. :ler:

Neida, bare litt vel mange ting som streiker på en gang... og det er heller dårlig med reservedeler. :ler:

Skrevet

Jeg har det bra, men kroppen og fotosjåppen er det verre med. :ler:

Neida, bare litt vel mange ting som streiker på en gang... og det er heller dårlig med reservedeler. :ler:

OK, du får si ifra om jeg skal donere noe :ler:

Bortsett fra lungene og de hårete leggene har jeg ganske bra spare-parts, faktisk :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...