@lfa Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #181 Skrevet 26. februar 2010 Vidvandre: Går fint her ja. Med deg? Har lagt ut en liten filmsnutt av skil@mmet på bloggen min. :rødme: Mulig jeg fjerner det etter hvert, men det er filmet bakfra så ganske anonymt likevel. Tre dager på rad med skigåing. I dag var det dårlig vær så da ble det bytur og shopping i stedet. I morgen bør jeg seriøst ,men det er fryktelig kjedelig sammenlignet med de andre alternativene....
@lfa Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #182 Skrevet 11. mars 2010 Misunnelig på alle som lever sammen med en som ikke har eks fra helvete!
@lfa Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #183 Skrevet 16. mars 2010 I dag har jeg og vært Var helt til jeg kom hjem, da var det bare :dåne: og og og Noen skulle hatt seg en skikkelig :slår:
Skravla Skrevet 16. mars 2010 #184 Skrevet 16. mars 2010 Huff da.... Godt at deler av dagen var fin da.
@lfa Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #185 Skrevet 17. mars 2010 på Skravla. Innlegget tre plasser lengre oppe gjelder ennå. Skulle gjerne blåst ut all guffe, men siden verden ikke er så stor er det vel best å ikke si alt for mye... Noen ganger får man bare lyst til å og Slitsomt å være så ofte...
Skravla Skrevet 17. mars 2010 #186 Skrevet 17. mars 2010 Si fra om du vil blåse ut litt på FB-chat eller msn da... litt færre der.
vidvandre Skrevet 17. mars 2010 #187 Skrevet 17. mars 2010 Jeg vet ikke om det er trygt å gi deg en mens forumet er så ustabilt, men prøver
@lfa Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #188 Skrevet 17. mars 2010 Man er borte noen timer og så er alt helt forandret når man kommer tilbake... Lurer på hvor mange ganger kg har endret form og fasong siden det startet. Skravla, du kan få litt bakgrunnsinformasjon hvis jeg "ser deg" på facebook. Har ikke chatten åpen så ofte, men kommer på den noen ganger da. Vidvandre: klemmen kom frem tilbake!
@lfa Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #189 Skrevet 19. mars 2010 Koldtbord? Tapas? Mexikansk buffè? Hva er mest lettvint? Må kunne lage mesteparten dagen før. Og mest mulig lettvint ja... skal jo lage kaker i tillegg. What to doooo?
Skravla Skrevet 19. mars 2010 #190 Skrevet 19. mars 2010 Koldtbord? Tapas? Mexikansk buffè? Hva er mest lettvint? Må kunne lage mesteparten dagen før. Og mest mulig lettvint ja... skal jo lage kaker i tillegg. What to doooo? Hva med en blanding av koldtbord og tapas? Litt kjøtt (roastbeef, skinke), spekemat, fisk, karbonader om det skal være noe varmt, evt krydrede kjøttboller med litt tomatsaus. Salat, hummus, aioli, tsasiki (feilstavet). Rett og slett en fin blanding. Men det kommer jo an på anledningen, og hvor tradisjonelle gjestene er.
Skravla Skrevet 19. mars 2010 #191 Skrevet 19. mars 2010 Til koldtbord og tapas kan jo alt lages på forhånd. Om noe skal være varmt så gjør det ferdig og varm det i stekeovnen mens resten settes frem.
@lfa Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #192 Skrevet 20. mars 2010 Blanding av tapas og koldtbord kunne nok fungert fint. Hovedpersonen har ingen spesifikke ønsker, men er veldig glad i mexikansk (men det blir kanskje litt for hverdagslig?). Gjestene er alt fra spiser-alt-mulig til kan-ikke-spise-noe-som-helst-uten-å-bli-"syk"... Dessuten blir det ikke så mange gjester. Lettere å lage koldtbord til 40 enn 16... Men siden det er meg som må styre og fikse, blir det i alle fall ikke 3-retters. Må være mest mulig imponerende på lettest mulig måte.
Skravla Skrevet 20. mars 2010 #193 Skrevet 20. mars 2010 Om hovedpersonen liker meksikansk så kan jo chili con carne etc være et tips. Taco er vel ikke så enkelt å få ferdig. Eller sett en bolle med nachos på bordet sammen med rømme, salsa og guacamole. Som en del av koldtbord/tapas.
@lfa Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #194 Skrevet 24. mars 2010 Hjelper og bruke merkeverksted. Har funnet ut av hvorfor kroppen ikke fungerer optimalt og må vel i bunn og grunn si meg fornøyd med det. Skal bli spennende å se om behandlingen virker.
Skravla Skrevet 27. mars 2010 #196 Skrevet 27. mars 2010 Fotosjåppen min har sluttet å virke! Du kan ikke forvente at både kroppen og fotosjåppen skal virke samtidig.
vidvandre Skrevet 28. mars 2010 #197 Skrevet 28. mars 2010 Fotosjåppen din kan jeg sikkert (ikke) hjelpe deg med, men kroppen din er det verre med ...hrm.. - men du har det bra, eller?
@lfa Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #198 Skrevet 29. mars 2010 Du kan ikke forvente at både kroppen og fotosjåppen skal virke samtidig. Nei her må man tydeligvis velge.
@lfa Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #199 Skrevet 29. mars 2010 Fotosjåppen din kan jeg sikkert (ikke) hjelpe deg med, men kroppen din er det verre med ...hrm.. - men du har det bra, eller? Jeg har det bra, men kroppen og fotosjåppen er det verre med. Neida, bare litt vel mange ting som streiker på en gang... og det er heller dårlig med reservedeler.
vidvandre Skrevet 29. mars 2010 #200 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har det bra, men kroppen og fotosjåppen er det verre med. Neida, bare litt vel mange ting som streiker på en gang... og det er heller dårlig med reservedeler. OK, du får si ifra om jeg skal donere noe Bortsett fra lungene og de hårete leggene har jeg ganske bra spare-parts, faktisk :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå