Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

Sender samtidig en stor klem til Ambriel, som har det tøft for tiden :klemmer:

:bursdag: Gratulerer med dagen, Ambriel :bursdag:

Ååå, her har jeg ikke vært innom dagboken din på ordentlig lenge, så kommer jeg inn her og ser at du har tenkt på meg :sjenert: Åååå, holdt på å få tårer i øynene. Det er rart hvor mye innvirkning en person du aldri har truffet i virkeligheten før har på deg. Nå får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom deg! :(

I kveldens episode av Boligromantikk:

Karense og kjære har endelig tatt et valg. Selger de og satser på at de får drømmeleiligheten, eller blir de i trygge omgivelser og sparer opp egenkapital? Kan de leve som før et år til, eller blir det økonomiske utfordringer de neste årene? Next - on KGTV!

:fnise:

Så bra å høre at romantikken blomstrer hos dere! Jeg krysser alt jeg har for at dere får leiligheten! Jeg har jo selv lyst til å flytte, men han jeg bor sammen med er ikke så keen på det. (vet ikke om jeg kan kalle han samboer lengre, eller romkamerat? :klø: :vetikke:). Så jeg tok meg den friheten at jeg kikket litt på finn for å få litt inspirasjon, tips og ideer, men herregud for en husleie :hakeslepp: 11 000 i mnd for å bo i samme del av byen som vi gjør nå! Her betaler vi 3000 i mnd. Jeg bare tenker på hvor mye jeg faktisk kan gjøre i denne leiligheten for de 8000 i differansen. Jeg skal love deg at jeg hadde kommer veldig langt for 8000 kroner :jepp:

Jeg merker at han har bodd her med to av sine eks kjærester, det er jo derfor jeg har lyst til å flytte.. Men bare det å pusse opp soverommet f,eks har hjulpet veldig mye :jepp: Har lagt masse planer for hvordan jeg vil ha det, vi har en sånn halvvegg eller romdeler, vet ikke hva jeg skal kalle det mellom kjøkkenet og stua, så den har vi tenkt å legge en plate oppå slik at vi kan få en spiseplass. Itillegg skal vi flislegge veggene mellom kjøkkenbenken og skapene. Heldigvis har han et par kamerater som både driver med muring og snekring, så da kan vi få en god pris :jepp:

Håper bare vi klarer å komme gjennom denne "pausen" slik at vi kan sette ideene ut i live :sukk:

Btw, jeg har ikke grønne fingre i det hele tatt. Jeg tørker ut kaktuser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Btw, jeg har ikke grønne fingre i det hele tatt. Jeg tørker ut kaktuser :sjenert:

:skratte: :skratte: Gjorde du??? Hvordan fikk du til det??! :skratte: :skratte:

søte Ambrielen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: Gjorde du??? Hvordan fikk du til det??! :skratte: :skratte:

søte Ambrielen :klem:

Det er veldig enkelt :jepp: Man bare lar vær å vanne den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

I'll be back!

:skratte:

Nå er jeg så morsom at jeg virkelig skjønner at det er på tide å legge seg....

Ha en stråååålende dag!

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle sette inn smileyen som hopper av glede (ikke denne :hoppe: ), men jeg finner den jo ikke! For jeg skal nemlig introdusere episode 2 av Boligromantikk:

Vi har lagt inn bud! Det var visning i går, og leiligheten er jo bare helt fantastisk, kan virkelig se for meg at vi bor der. Fristen er i morgen kl 09:00, så jeg krysser fingre og tær og alt jeg har for at det skal gå i orden! Vi har også fått i gang salget av denne leiligheten, det kommer fotograf på fredag, så jeg vet i grunn hva jeg har å gjøre de neste dagene; rydde, rydde, rydde!

Ikke nok med det, det finnes flere gode nyheter. Kjære har fått tilbud om ny jobb, hvor han stiger 70-80.000,- i årslønn OG jobber 7-15 og aldri helg! Nå jobber han/vi omtrent hver fredag og lørdag kveld, og generelt mye kveldsarbeid. Han kan ikke annet enn takke ja til dette tilbudet, det kommer aldri igjen, og da har vi bedre råd, ergo vi trenger ikke bekymre oss for at ting ikke skal gå rundt.

Hurra hurra hurra, nå håper og håper og håper og håper at vi får leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig gode nyheter :juhu:

Håper virkelig dere får leiligheten.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planer om å legge på nytt sengetøy før jeg avsluttet ettermiddagens ryddeøkt, men dessverre var det ikke mer batteri igjen på maskinen, ergo ikke musikk, ergo da blir det kjedelig å legge på nytt sengetøy. Dessuten måtte jeg opp for å putte pizzaen i ovnen (enkel og kjedelig middag når det bare er meg), og da kunne jeg like gjerne avslutte, i stedet for å hente ledning og strøm til PC og opp og ned trappen og tjo og hei. Nei, det ble litt mye, da henger jeg heller på KG frem til pizza er ferdig. Nam nam, håper jeg da, med prosciutto og pesto.

Fiskene skulle virkelig ha fått nytt vann, men det får jeg ta på fridagen i morgen. Må jo rydde alt annet her også, så da kan jeg vel ta en shinings i fiskebollen og. Vaskemaskinen går på høygir, bare synd vi ikke kan vaske om natta, da hadde jeg vært en vask i forkant. Men nei, det går ikke. Så da får vi heller stue det som måtte være igjen av skittentøy innpå kottet når fotografen kommer. For han tar vel ikke bilde inne der?

Noen tips til hva vi skal ta vekk og hva vi skal la stå igjen til bildene? Det blir jo ikke visning ennå, antakelig blir det i begynnelsen av august, men om vi får ut leiligheten på Finn, så er jo det en god begynnelse. Det er jo der vi har funnet alt vi har sett på.

Ellers har jeg åpnet en ny dating-tjeneste. Det har de siste månedene vært stygge skilsmisser og vonde brudd mellom de fleste sokkene her i huset, så i dag har jeg lekt Kirsten Giftekniv og gitt mange en ny partner, om enn bare til vaskemaskinmonsteret spiser opp en av dem, så er i alle fall mange gjenforent med sin tidligere ektefelle, men det har også oppstått nye par som jeg ønsker lykke til i gode og onde dager.

Det er egentlig ganske ryddig i leiligheten nå, men bedre skal det bli. Vil bare bli ferdig med jobbingen i kveld, slik at jeg kan komme i gang i morgen. Herregud, nå er det bare 14 timer og 40 minutter igjen til budfristen går ut. Spennende!!!!

Pling, pizza er ferdig. Jeg er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten :duskedame: dans for at innlegget over var mitt innlegg #200. Jaja, jeg vet at jeg er treg, og at dere KG-racere bare ler av et usselt tall som 200. Men nå er det i alle fall 200. Så jeg danser litt for det, jeg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingre og tær men ikke bena (er så vanskelig å få seg noe da) for at dere får leiligheten. Blir meg på en liten :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

:juhu:

Mulig leilighet!!

:juhu:

Her er jeg på tur ut for å hente noen møbler som skal inn på soverommet nede, ha en super kveld Karense!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg misunner dere som har det så flott for tiden :juhu: Håper virkelig dere får leiligheten!! :-D

*jegvilogsåflytteogfådetfintsammenmedkjærestenminsliksomkarenseogkarensemannenhardetfortiden* *puh, lang setning* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg åpnet en ny dating-tjeneste. Det har de siste månedene vært stygge skilsmisser og vonde brudd mellom de fleste sokkene her i huset, så i dag har jeg lekt Kirsten Giftekniv og gitt mange en ny partner, om enn bare til vaskemaskinmonsteret spiser opp en av dem, så er i alle fall mange gjenforent med sin tidligere ektefelle, men det har også oppstått nye par som jeg ønsker lykke til i gode og onde dager.

:hoho::fnise::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende med bud! Og så så bra jobbtilbud på mannen din!! :juhu:

Slikt gjør seg!!

Får virkelig håpe dere får napp på leiligheten nå da!!

Måtte le da jeg leste om "sokkemonsteret" og dine Kirsten Giftekniv aktiviteter!! :fnise: Det der med sokker er virkelig helt merkelig; de bare forsvinner...Finner aldri ut av det der...

Titter innom over helga tenker jeg...Drar til Oslo i morgen og blir borte noen dager - så kryss fortsatt fingre for at jeg skal finne meg feks ei bukse..Dèt er så vanskelig!!

Blir spennende å lese videre i Boligromantikk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...