Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flinke karense som oppdaterer :kose: Stockholmsturen høres helt herlig ut!! Kjenner jeg lengter litt etter den byen.. :sukk: Men neste påskeferie da åker jag igen! :ler:

Håper du har en flott dag, veldig leit å høre om lagmannen som døde (var det lagmann det het?), trist når sånt skjer uventet..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du kan vel sikkert kalle det lagmann, men hun var leder i mitt fylkeslag i en nasjonal organisasjon (som har totalt 18 fylkeslag). Hun var 70 år, så hadde levd et langt liv allerede, men sprekere 70-åring med flere jern i ilden enn henne, skal man lete lenge etter! Hun var en slik dame man trodde skulle leve evig, hun kunne fint levd i 20-30 år til, det er jeg overbevist om. Så enormt brått og uventet var det.

Takk for klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karense! :vinke:

Her har det skjedd ting, skjønner jeg. Først må jeg si det var utrolig trist med denne aktive, vitale personen som plutselig gikk bort. Man vet jo at det kan skje fort og at det blir mer sannsynlig med høy alder, men det er alltid for tidlig likevel. :klem: til deg som var så tapper og tok over og ordnet opp. Det var sikkert litt tøft.

Og så har du hatt en flott tur til Stockholm, mens jeg har vært i Dublin! Stockholm er en super by, det synes jeg også. Hadde sommerjobb to somre i min ungdom i et reklamebyrå på Kungsgatan (Svenska Telegrambyrån, er nedlagt for mange år siden) og allerede da var Stockholm en heftig by. Berns og Operakãllaren var det ultimate, men jeg var for ung og fattig, så jeg var mer på Studentkåren! Men Gamla Stan er fremdeles like koselig.

Hyggelig å dra på tur med kolleger, ikke sant? Man blir kjent på en annen måte enn når man bare jobber sammen. :duskedame:

Ha en kjempefin dag, Karense! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med dødfall, spesielt når det er så uventet. Godt du får ordnet opp i det, men skjønner godt det er tøft å skulle jobbe som alt er normalt når en har masse ekstra oppgaver og tankene en helt annen plass.

Stockholm turen hørtes flott ut. Sikkert deilig å komme seg bort og bare kose seg!!!!

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stockholmsturen hørtes kjempegøy ut! Har skikkelig lyst til å reise nå jeg også :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var helt herlig :)

Nå har jeg så lyst på noe godt! Sjokolade...eller popcorn...

Men jeg kom nettopp på at jeg har en appelsin, så den tror jeg må fortæres. Har så lyst på sånn fruktpresse, slik at jeg kan få fersk appelsinjuice. Det er jo ørten millioner ganger bedre enn ferdigkjøpt, den er så besk.

Mamma og pappa har sølvbryllup i dag, så i kveld skal vi ut å spise middag. Må forresten pakke inn gaven vi har kjøpt, et stooort bilde med et hjerte i sølv i midten (mamma har helt hjertedilla, men har visst arvet det).

Lurer på hva jeg skal ha på meg, burde jo ha noe i sølv i anledning dagen. Kanskje sølvskoene fra Bianco, siden vi bare skal sitte stille likevel. Svart og sølv..hmm, litt kjedelig, siden jeg alltid har det. Brunt og sølv er jo ikke så verst det heller. Eller blått og sølv, det er fint, det! Må nok raide klesskapet en runde, ja. Noen som har tips, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv passer til det meste da :-D

Jeg har også sølvsko fra Bianco. Veldig fine. Kjøpte de til en blå kjole. Men må ta noe en føler seg vel med også da.... :sjenert:

Det bildet hørtes stilig ut :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klemmer:

Hadde du det kos igår? Hva slags antrekk ble det tilslutt? ;)

Innom med en :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klemmer:

Hadde du det kos igår? Hva slags antrekk ble det tilslutt? ;)

Innom med en :kaffe:

Lurer jeg og på!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Tilslutt ble det olabukse, en lys blå kjole (som også kan brukes som topp), sølvsko og sølvkjede. I tillegg var jeg innom restauranten og pyntet med sølvhjerter på bordet før de andre kom. Ble akkurat passe pyntet, og en sammensetning jeg ikke har brukt før, så da fant jeg noe nytt å ha på meg en annen dag :)

Vi ble over hjemme hos mamma og pappa siden vi hadde drukket alkohol, men nå er vi hjemme igjen og har vasket og ryddet hele underetasjen (minus boder da), som vil si soverom, gang og bad. Fornøyde nå altså!

Skal straks på jobb, det blir jo superstas...hmmrf

Jaja.

Ha en nydelig dag, alle sammen!

:klemmer:

Endret av Karense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo flott ut :-D

Så flinke dere har vært :klappe: Jeg har vasket kjøkkenet, ryddet stua og gangen, og støvsugd hele leiligheten. Så jeg synes jeg er litt flink jeg også :sjenert:

Kos deg på jobb da, men ikke for mye :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Karense! :vinke:

Bare innom for å se hva du driver med og ønske deg en fin 17. mai-feiring!

:flagg::duskedame::flagg::duskedame::flagg::duskedame::flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :vinke:

Dagene flyr forferdelig fort for tiden, og jeg rekker ikke oppdatere meg i dagbøkene deres. Vil derfor ønske alle som er innom en helt fantastisk 17.mai-feiring, regn eller ikke!

Så håper jeg at ting roer seg litt i neste uke, og jeg kan rekke å gi alle den oppmerksomheten dere fortjener. For det er det ingen tvil om at dere gjør!

Stor klem til alle fra Karense :flagg: Hipp hipp hurra :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sweet Monday...

God morgen alle! Tenkte det var på tide å oppdatere litt igjen. Bestevenninne H og venninne I har vært ute og reist i 4,5 mnd (jeg var med den første mnd, skulle egentlig være med i 3,5, men ble syk og måtte reise hjem) - og de kom hjem på torsdag, så fredag bakte jeg sjokoladekake og dro på besøk til bestevenninne H for å skravle, se på bilder og kose oss. Var på jobb på kvelden. Lørdag var det på med bunaden og ut i regnet for å se på barnetoget, og treffe mange venner som var hjemme for anledningen. Etter barnetog var det pølser, eggedosis og litt mat hos mormor og morfar, før vi dro ned igjen i byen for å se russetoget. Etter det ble det tid for en kafétur, før en rask middag - og så jobb. Det var en hektisk kveld, men også en takknemlig dag å jobbe på, alle var veldig fornøyde.

Søndag hadde jeg tre venninner på besøk mens samboer var ute en tur, og på ettermiddag hadde vi samboers familie (to søsken med følge, og tre barn) på middag og kaffe. En ordentlig trivelig kveld. Da alle hadde reist, ble det rødvin og Die Hard (man skal ikke kimse av en svett og tøff Bruce Willis :fnis: )

Kjempeoppvasken fra middagen i går står fremdeles på kjøkkenet, planen om å stå opp kl 8 sprakk med to timer, jeg har planer om å pusse opp en kommode og et nattbord, vi har bare hardt brød og ikke melk, jeg burde ut å gå en tur, samboer er og spiller golf (og skulle bare spille ni hull til hvis det var greit) - for ørtende gang, men føler ikke at jeg kan nekte han det heller, det er jo favoritthobbyen hans. Er hans eneste fridag i dag, og jeg begynner på jobb halv fire, såhan kunne jo kanskje spilt etter jeg reiser på jobb, så kunne vi få vært litt sammen. Resten av uka kommer vi til og ses på jobb, og det er jo hyggelig det, men er jo ikke akkurat helt det samme som å finne på noe artig sammen.

Det er vel bare å melde seg på grønt kort-kurs, slik at jeg kan bli med å spille, da får vi jo gjort noe sammen mange ganger. Han er veldiv ivrig på at jeg skal begynne, det er bare tiden som ikke strekker til, og aldri noen kurs som passer. Men planene er der, da, er ikke verst bare det.

Nei, tid for å gjøre noe. Har fire timer før jobb, og på de timene skal jeg:

-ringe banken

-vaske opp

-rydde

-gå på butikken

-lese hagebok

Ha en fin mandag, alle sammen :)

Endret av Karense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig koselig helg :-D

Min kjære begynte med golf i fjor. Ingen tvil om at det en hobby som fenger!!!! Men morsomt at han har hobbyer også da, selv om jeg ikke har planer om å begynne. Ikke enda i hvert fall... :sjenert:

Ha en fortsatt fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...