Gå til innhold

Boligromantikk

Karense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og det er bare å si en dag du vil ha besøk, så pakker jeg ned Ambriel i bagen :nigo:

:strix:

Har du kidnappa Karense? :hakeslepp:

Jeg sitter hvertfall ikke på toget i 2 timer med deg :fnise:

Og det kommer fra deg? :lol:

:kyss2:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Boka mi har jo blitt heelt Mymlen jo! Lever sitt eget liv. Moro!

Jeg er her, har bare en bissi helg. Var på jobb i går kveld, og borte omtrent hele dagen. Skjer mye for tiden, så blir ikke så mye tid til KG. Men jeg er inne og leser, altså!

Våknet i dag av at det føles ut som om jeg har blitt banket opp, da virker søvnen litt mot sin hensikt rett og slett, når jeg blir så sliten. Hender det at det skjer med dere?

Dagen i dag har jeg lite planer, skal kanskje på konsert med mammas kor i kveld, muligens på sykehuset en tur, da et vennepar fikk ei lita jente fredag ettermiddag :duskedame:

K-man ligger fremdeles og sover, så det er nok ikke han som har kidnappet meg. Vi har egentlig bestemt oss for å reise på helgetur i slutten av november, men vi får aldri ut fingeren og bestilt. Har funnet ålreit tur til Tallinn, men er redd det kanskje blir litt dyrt sånn rett oppunder jul. Vi får se hvordan det ender. Men hadde vært så deilig med et lite avbrekk før eksamen!

Angående 15.november, så skal jeg på et opplegg hele dagen, så rekker dessverre ikke treffe dere den dagen heller :sur:

Er tom for ord akkurat nå, men lover å komme sterkere tilbake. TUSEN TAKK, kjære jenter, for at dere holder liv i boka mi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Ambriel og jeg kan jo bare bli med til Tallin, så fikser vi det også! :hoho:

Jeg er så sliten så jeg kommer tilbake i morgen og skriver et mer utfyllende innlegg her.

Men sender en kjempe god :klem: med neste tog :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Ambriel og jeg kan jo bare bli med til Tallin, så fikser vi det også! :hoho:

Men sender en kjempe god :klem: med neste tog :fnise:

Åååå, tenk så gøy da, oss 3 i Tallin :jepp:

Kanskje ikke så gøy for K-mannen men :fnise:

Sender du en :klemmer: med toget til Kr.sand også? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi kan få holde litt leven i boka di når du snur deg bort et øyeblikk! :lol:

Tallinn høres ut som et godt valg, en kompakt og fin by å dra på helgebesøk til - jeg mener, det viktigste får du sett inne i gamlebyen, og det er overkommelig på noen dager. Og koselig stemning i handle/gågatene nå før jul.

Håper det går i orden med tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen tur på oss likevel, vi drøyer til over jul, da ble det plutselig 3500 kr billigere, som vi da heller kan bruke på selve oppholdet. Er ikke steinrike akkurat, har vi funnet ut.

Tirsdag hadde vi jubileum, og det var så koselig! Før jeg dro om morgenen hadde jeg satt post it's rundt om i hele leiligheten med koselige beskjeder, som K-man fant da han kom hjem. Etter skolen dro vi rett på besøk til hans søster med samboer og supersøte nevø, og på vei dit fikk jeg et par øredobber i "diamanter" :rødme:

Etter besøk der i noen timer, dro vi på restauranten der det hele begynte, og spiste deilig middag og koste oss noe verre. Siden vi begge har jobbet der, var det en av servitørene som hadde laget kort til oss, også! Kjempekoselig.

Vel hjemme igjen ble jeg møtt av en svær bukett med roser, og et utrolig fint brev han hadde skrevet til meg. Herlige kjæresten min :strix:

Mamma stakk innom en tur også, med en vinflaske i anledning dagen, samt litt annet. Søte mamma.

Kvelden ble perfekt avrundet med :sengekos: og Charterfeber :ler:

Kjempekoselig!

Ellers har uken bestått av opplæring i ny jobb (moro), skole og "torturering" med massasje og akupunktur. Deilig og endelig få bukt med stive skuldre, nakke og hode en gang for alle. Bare håper det slipper taket nå.

:klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo innom og lese litt her også :vinke: Takk for koselig meld i boka mi. jeg ser du lengter etter å bli prøver, jeg skjønner deg godt. Jeg måtte bruke lang tid på å overtale mannen :lur: Men nå er jeg gravid (håper jeg fortsatt) og jeg venter julibarn. Er fortsatt student jeg også, så er veldig spent på hvordan det går å fullføre skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Karense

Og gratulerer med jubileum :roser: Høres ut som dere har hatt en romatisk og fin dag :rødme:

Helt enig med dere i å utsette turen til etter jul, da det blir billigere :jepp:

Gratulerer med ny jobb også, og god bedring med nakke og skuldre :klemmer:

Ha en fin dag :goodbye:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Karense :vinke:

3500 kr er jo ganske mye penger, så jeg synes det er smart å vente til etter jul jeg :jepp:

Grattis med jubileum. Så søtt med koselig beskjeder på post-it lapper i leiligheten :rødme:

Ny jobb har du også fått ser jeg. Gratulerer :blomst:

Håper skuldre og nakke snart blir bedre, god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desto mer glede over turen når dere har gleda dere lenge! :hoppe:

Koselig "jubileum" - grattis! Romantikk kan det aldri bli for mye av!

:rødme: :hjerter_rundt: :rødme:

Endret av mummi53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det, Andungen, håper formen er stigende hos deg og at helgen blir bra med Ylvis og venninner :)

---------------------------------------------

Jeg har en ytterst frustrerende helg, skulle vært på et opplegg med jobben i dag, men fordi jeg har vært så dum å overtrene (les: tre saltimer med en del hopping tre dager på rad med latent beinhinnebetennelse), så har det resultert i at jeg nesten ikke klarte å gå i går, og det er ikke særlig bedre i dag. Iser ned og kjører på med smertestillende og betennelsesdempende gel, og det virker en stund, men så fort jeg begynner å gå litt, så er det på'an igjen. Så nå kjenner jeg virkelig på hvordan det må være å ha handicap, ligge på en sofa og være helt frisk og føle seg fin i hodet og resten av kroppen, men bare ikke kunne bevege seg.

Jeg er så redd for at mellomlederen min tror at jeg bare skulker unna og ikke vil være med, det ligger litt diverse bak, men det var akkurat dette jeg IKKE ville skulle skje. Går glipp av en dag som ville vært utrolig inspirerende og givende for jobben, og en sosial og morsom kveld jeg tror kunne blitt helt topp.

Unnskyld, jeg må bare få det ut. Jeg hater at kroppen min aldri vil spille på lag med meg, alltid skal det være noe, og jeg er så redd for at folk skal tro vondt om meg eller tro at jeg ikke stiller opp, sluntrer unna etc. Nå som jeg endelig var ordentlig i gang med trening igjen, så skjer selvfølgelig dette, og ja, jeg vet at jeg må og bør trene alternativt mens det er på sitt verste, men det er jo den treningen jeg pleier å drive med som er morsom. Får ta en prat med mellomlederen på mandag og se hva vi kan gjøre...

Ble visst ingen Oslo-helg på meg likevel, aner ikke hva vi skal i kveld, om vi skal noe i det hele tatt. Tiden vil vise.

God helg til alle :klem:

Hilsen sutre-Karense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Karense

Koselig å "se" deg, men trist å høre at du har så vondt. Men du, sånn som jeg har lært deg å kjenne her inne så virker du som en positiv og veldig aktiv jente som ikke skulker unna hverken det ene eller andre.

Kan ikke skjønne at noen skulle tro at du ikke er syk når du sier det.

Ha en fin helg og god bedring Karense :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke noe godt ut Karense, men er man syk så kan man ikke gjøre mer enn man greier. Man har lov til å ta det med ro uten dårlig samvittighet!

God bedring, og ha en fin kveld med avslapping og sambo :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...