Mazilla Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #81 Del Skrevet 25. mai 2008 Må spise så mye mel som mulig nå pga kommende gastroskopi for å påvise cøliaki, derfor blir det litt mye karbohydrater for øyeblikket... Gleder meg til det er overstått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. mai 2008 #82 Del Skrevet 25. mai 2008 Klærne mine vokser!! Er ikke det deilig vel? Jeg merker iallefall at magen har blitt litt mindre. Merker det ikke helt på klærne, men TR har jo gjort sitt med oppblåst og ekkel mage. Men nå merker jeg at ting er mye bedre. Mye finere mage enn før. Dette hjelper faktisk. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 25. mai 2008 Er ikke det deilig vel? Jeg merker iallefall at magen har blitt litt mindre. Merker det ikke helt på klærne, men TR har jo gjort sitt med oppblåst og ekkel mage. Men nå merker jeg at ting er mye bedre. Mye finere mage enn før. Dette hjelper faktisk. :juhu: :juhu: Hurra for oss!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) : Frokost: 2 grove knekkebrød med brunost, 1 lettere go'morgen yoghurt Mellom: Druer Lunsj: 1 skive grovbrød med brunost, 1 wasa riskake med gräddost Middag: Poteter og kjøttkaker i brun saus (hermetikkboks, kjapt og greit..) Ellers: Maula litt brunost : 1/2 glass eplejuice 1/2 glass appelsinjuice 1 drøy liter vann på jobb Mer vann hjemme Hot ciok (tykk italiensk kakao, utrolig nok bare 154kcal pr kopp!) : 3xtrappene til kontoret 30 min rask gange 20 min rusling 1 time og 50 min Wii Fit (step) 166 situps :banantroll:: Druer, appelsinjuice, eplejuice, poteter, Endret 27. mai 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #85 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) : Kombinert frokost/lunsj: 1 liten ciabatta med brunost, 1 ryvita med brunost Mellom: Fersk ananas og cantaloupemelon Middag: Kalkunfilet med fløtegratinerte poteter og asparges, litt ciabatta for å få i meg litt mel... Surr: Litt kake vi måtte smake på - potensiell bryllupskake! :rødme: : 1 glass eplejuice 1 hjemmelaga smoothie (ananas, banan, frosne jordbær, vannmelon, litt sans yoghurt, litt sitronsaft ) Masse vann : 50 min normal gange inkl surring i butikker 20 min rusling 167 situps 50 min jogging (Wii Fit) :banantroll:: Eplejuice, melon, ananas, banan, jordbær, asparges Endret 27. mai 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) : Frokost: Liten ciabatta med lettere brunost Lunsj: Hjemmelagd smoothie Middag: Hjemmelagd (fiber)spaghetti carbonara, baguette Kveldsmat: Cantaloupemelon : Smoothie av blåbær, bringebær, litt banan, jordbær, eplejuice og litt sans yoghurt. Nydelig iskaffe med sjokolade og hasselnøttsirup Masse vann : Rusla rundt med han godeste en god stund 168 situps 1 time og 45 min Wii Fit :banantroll:: Blåbær, bringebær, jordbær, eplejuice, melon Endret 28. mai 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) : Frokost: Smoothie Mellom: 2 ryvita med lettere brunost Lunsj: Toast med ost og salami, gulrot Mellom: Cantaloupemelon Middag: 1 1/2 hjemmelagd pizzasnurring, lagd med mager kjøttdeig + sammalt hvete i deigen, isbergsalat Kveldsmat: Fersk ananas : Smoothie med div bær, banan, eplejuice og litt yoghurt Masse vann 1/2 glass ekstra lett melk 0,35l cola light : Husarbeid 1 time og 40 min Wii Fit (jogging+step med 2x1kg vekter) 169 situps 30 min rolig gang :banantroll:: Jordbær, banan, melon, eplejuice, litt gulrot, salat, ananas Endret 29. mai 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 31. mai 2008 I går: : Frokost: Fersk ananas, litt sans yoghurt Lunsj: 1 skive mellomgrovt brød med brunost, noen druer Mellom: 3 ryvita med mager baconost "Middag": Rett i koppen potet og gressløk Kveldsmat: 3 små potettrekanter fra deli de luca : 1 drøy liter vann på jobb Et par glass eplejuice 2 halvlitere 1 flaske vin 2 drinker Mer vann : Trappene til kontoret flere ganger 170 situps Gått rundt endel :banantroll:: Ananas, druer, eplejuice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) : Frokost: Baguette med barbequekrydder Lunsj: Toast fra mc donalds Mellom: Superchips Middag (egentlig kveldsmat): Tagliatelle med serranoskinke Kos: 4 ruter stratos : Funlight Iskaffe med kaffesirup Smoothie med ananas, banan og appelsin Vann : Rusla rundt i byen med han godeste 171 situps Gått til og fra stadion, 40 min hver vei Ståplasser på kampen, et slit... :banantroll:: Ananas, banan, appelsinjuice, Endret 31. mai 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #90 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) : Lunsj: Risgrøt Mellom: 2 ryvita med lettere brunost Middag: Toro Rett i koppen potet + to ryvita Kveldsmat?: Noen få pommes frites-er fra mc donalds Ordentlig kveldsmat: 3 ryvita med lettere brunost Nedkjøling: Litt vaniljeis : Masse vann Et lite glass hjemmelaga iskaffe med ekstra lett melk : 50 min Wii Fit 30 min rask gange 172 situps Endret 1. juni 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 2. juni 2008 Ny uke, nye muligheter!! Utrolig nok er motivasjonen på topp fremdeles, etter den bittelille turen ned i ei kneik i begynnelsen av mai.. Å opprette denne boka må være det lureste jeg har gjort på lenge! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) : Frokost: 3 ryvita med lettere brunost Mellom: 1 plomme Lunsj: Smoothie, 1/3 Vita Hjertego'-rundstykke Mellom: 1 plomme, 2 ryvita med jarlsberg, 1 kule is Middag: Nesten to kyllingpølser i brød, litt isbergsalat, en håndfull potetgull Dessert: Is igjen... : En liter vann før lunsj Smoothie av ananas, eplejuice, appelsinjuice og litt sitron Mer vann etter lunsj.. Blir så utrolig tørst av denne varmen! 1/2 liter sukkerfri fanta 1/2 liter sukkerfri iste Masse mer vann : 2xtrappene til kontoret 30 min rusling i byen 173 situps Rydding i diverse skap (flytter om et par uker...) :banantroll:: Plomme, ananas, juice, salat Endret 2. juni 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) : Frokost: Toro Velbekomme risgrøt Lunsj: 1 skive brød med brunost, 1 riskake med gräddost, fruktsalat med mest ananas og melon, noen druer Mellom: Litt 70% mørk sjokolade, en Sandwich (altså isen), en bit av han godestes skillingsbolle Middag: Litt grillkylling med isbergsalat til Kveldsmat: Frutz-is : Masse vann 1/2 glass appelsinjuice 1/2 liter sukkerfri iste : 3xtrappene til kontoret Rusla rundt i 30 min Gått rundt i byen mer eller mindre i ett fra 16-20.30 174 situps 11 min styrketrening Wii Fit (mest innom for å sjekke vektkurven..) :banantroll:: Juice, ananas, melon, druer, isbergsalat Endret 4. juni 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) : Frokost: 3 ryvita med lettere brunost Mellom: 1 plomme, noen druer Lunsj: 1 skive grovbrød med brunost, 1 liten skive med kokt skinke, lettere jarlsberg og agurk, en rute mørk sjokolade, bittelitt marsipankake Middag: 1 liten ciabatta med jarlsberg, magert kalkunpålegg og isbergsalat, masse vannmelon, druer, 1 Lollipop Kveldsmat: Frutzis : Masse vann 1 glass appelsinjuice Sukkerfri iste Masse mere vann Tre slurker sommerøl : Trappene til kontoret 175 situps 1 time og 5 minutter Wii Fit Gått endel i byen :banantroll:: Plomme, appelsinjuice, druer, melon, salat Endret 4. juni 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. juni 2008 #95 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) : 1 drøy liter vann på jobb Et par glass eplejuice 2 halvlitere 1 flaske vin 2 drinker DRITINGS ELLER? :skratte: :skratte: Endret 4. juni 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 4. juni 2008 DRITINGS ELLER? :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) : Frokost: Grovt rundstykke fra Kiwi Mellom: Noen druer Lunsj: 1 skive med skinke, jarlsberg, agurk og brunost (delte skiva i to altså!), et bittelite kakestykke (ikke bare-bare å stå imot når folk på jobb jubilerer..) Middag: Pizza på italiensk restaurant, en kule vaniljeis Mellom: 60 gram melkesjokolade med mandler... Kveldsmat: 1 yoplait 0,1% yoghurt, 1/2 kavring med gulost 1/2 glass appelsinjuice Masse vann! 1/2 kopp kaffe : Trappene til kontoret 176 situps Litt rusling 20 min rask gange :banantroll:: Juice, druer, (pasjonsfruktkake gjelds kanskje ikke som frukt/grønt? ) Endret 6. juni 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 6. juni 2008 : Frokost: Ingenting pga faste før gastroskopi Lunsj: Samme som ovenfor Mellom: En 0,1% yoplait yoghurt Middag: Blomkålsuppe med loff til (ekstra masse loff på trass, for aller siste gang her i livet... ) Dessert: Ispinne Kaffemat: Glutenfrie vafler med hjemmelaget jordbærsyltetøy og krokanis Kveldsmat: Tapas: Urtepoteter, asparges med serranoskinke og manchego-ost + en bit baguette : ingenting før etter kl 16... Endel vann etter det En siste halvliter... 4 glass hvitvin : 177 situps 4 km rask gange Endel nervøs svetting og høy puls før gastroskopien... :banantroll:: Asparges, rørte jordbær, urtepoteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 6. juni 2008 Fra nå av vil denne boka forsåvidt ta en ny vending, i og med at jeg sannsynligvis har spist gluten bevisst for siste gang! Nå er det slutt på brød, pasta, pizza, øl, sauser, mye sjokolade, mye potetgull, mye is osv osv for godt! Det blir helt klart en overgang, men jeg ser frem til en friskere hverdag med mer overskudd! Forhåpentligvis blir jeg mer våken og opplagt enn jeg kan huske å ha vært før, og det har jeg planer om å utnytte treningsmessig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #100 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) : Frokost: 1 0,1% yoplait yoghurt Lunsj: Druer Middag: Omelett med skinke, salat Mellom: Toro rett i koppen potet (glutenfri! :juhu:) Snacks: Potetgull Kveldsmat: Bakt potet med ost og krydder : Ismocca 1/2 liter farris bris Endel vann Hvitvin : 25 min rask gange 78 situps Rusla litt rundt :banantroll:: Druer, salat Endret 8. juni 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå