Gå til innhold

Anamelonas treningsdagbok!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Hehe, ok.. Er visst litt glemsk ja! :flau:

Vi får bli treningspartnere da vettu! :pisk: hverandre frem mot den store dagen! :skratte:

:hallo:

Hehe, høres ut som en plan. :jepp:

Jeg er fortsatt ganske flink å trene da, Svett og sliten hver kveld, sykler mye, men kan skeie ut med litt usunne ting da, det er jo så fint vær!!!!!!!! Jeg veeeet, det er en dårlig unnskyldning, men hallo? Man MÅ jo grille.. Og da pølser i lompe og sånt... :fnise:

Men det tar på med alle løftene på jobb, sykler til og fra jobb også, så derfor er det nesten "greit"...

Jeg er litt slapp når det kommer til det å notere ned. Der har det dabbet litt av, og det er litt dumt. I'm sorry... :sjenert:

Men det er vel "bra" at det er den som er slapp, og ikke treningsholdningen som har skeiet ut?? :ler:

Sjokolade er det sjelden jeg spiser nå, kanskje litt i helgene, men det er tilnærmet ingenting mot de daglige mellomstore platene jeg spiste før. Huffameg.....

Brus har jeg ikke drukket på flere uker. Bortsett fra litt cola idag mens herren i huset tok seg en utepils, men jeg fikk så vondt i hodet av den... Hehe... Så jeg tenker jeg holder meg til vann jeg...

Så summa sumarum skal jeg absolutt ikke syte altså...

Ha en fin kveld. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det full skjerpings!

- Spekemat utgår.

- Reker utgår.

- Cola utgår.

- Fisk utgår. (Godt kokt - ok!)

- Medium stekt biff utgår. :gråte:

- Kaffe utgår.

- Alkohol utgår. (Men det er bare en god unnskyldning for å slippe å drikke. :fnise: )

- Røyk utgår. (Pøh, som om jeg ville PRØVD! Klarer jo ikke lukta engang.)

- NUTRILETT UTGÅR!!! HYYYYYYYYYYL............ :hår:

Noe mer? Kom med tips. :jepp:

Sånn ellers har jeg jo en enda bedre grunn til å legge om kostholdet, for nå skal jeg lage et nytt liv. :juhu:

:gravid:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro :gravid: er en super motivasjon for et bra kosthold ja!! Du skal jo som du sier faktisk lage et helt nytt lite menneskeliv! :dåne:

Må nutriletten utgå fra kostholdet fordi du er gravid? Hvorfor det? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro :gravid: er en super motivasjon for et bra kosthold ja!! Du skal jo som du sier faktisk lage et helt nytt lite menneskeliv! :dåne:

Må nutriletten utgå fra kostholdet fordi du er gravid? Hvorfor det? :klø:

:klem:

Den er visst ikke noe særlig for gravide, det står på pakken.

Det er akkurat passe mye næring der til en person. Jeg kan sikkert spise litt om jeg er skikkelig sugen, :fnise: men det er ikke noe jeg skal drive og bruke som slankeprodukt eller for å gå ned i vekt når jeg er gravid.

Åh... *Intensthåpomatdenskalklareseg* :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...