Gå til innhold

Anamelonas treningsdagbok!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fjordland hos deg, Toro Velbekomme hos meg :fnise:

Må ha noen sånne dager også! Vi er kjempeflinke!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trene:

Another hard day at work.

Gått 3 km - Raskt tempo.

Gått 3 km - Rolig tempo.

Syklet 9 km.

50 sit-ups.

20 strekk ut armer og bein-ting.

:spise:

Frokost:

Eggerøre, 7 druer, (lett) majones, paprika, litt kål. Ett glass vann.

Lunsj:

Fruktsalat - druer, banan, eple og jordbær. Ett glass vann.

Mellom:

Skål med havregryn, hakkede nøtter og skummet kultur. Med litt (du-tror-du-er-sunn-nå?) sukker. Sukrose? Æsj, forget it. Aner ikke hva det heter, og ikke gidder jeg å sjekke det heller.

Middag: Kyllingfilet med hvitløksdampet brokkoli. Bearnaisesaus tilberedt med en liten skvett melk, Vita-smør og masse vann. Fortynnende, men nesten like god. :jepp: Ett stort glass vann.

Dessert: En skål rensede jordbær med matfløte og sånn sukker du vet..

Mellom: Tror jeg dropper mellom nå, siden jeg tok den desserten. :sjenert:

Kvelds: 1/4 grønt eple. Sen middag og drøy dessert så.. Bare noe for magen å jobbe med. :)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på jobb i dag også, stakkar? :dåne:

Så flink du er til å trene, forresten! Gå raskt + sykle kjempelangt på samme dag, det er jo bare helt fantastisk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på jobb i dag også, stakkar? :dåne:

Så flink du er til å trene, forresten! Gå raskt + sykle kjempelangt på samme dag, det er jo bare helt fantastisk! :Nikke:

Man tjener jo store penger ved å jobbe idag, så hvorfor ikke? Er det noe jeg trenger, så er det penger. Bryllup coming up... :fnise:

Bare en dag igjen, så er det helg. :juhu: Da skal jeg på fjellet. Kjøre et stykke og finne meg et fjell å gå på... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tjener jo store penger ved å jobbe idag, så hvorfor ikke? Er det noe jeg trenger, så er det penger. Bryllup coming up... :fnise:

Bare en dag igjen, så er det helg. :juhu: Da skal jeg på fjellet. Kjøre et stykke og finne meg et fjell å gå på... :jepp:

Du har vel ikke gått deg vill i fjellet..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke gått deg vill i fjellet..? :sjenert:

Hehe.. Nei, jeg har ikke det. Fjellet er ikke før imorgen, men ser litt dårlig ut. Vært litt fuktig vær, kanskje det blir for sølete. :(

Men men... Vi får ta oss en tur i skogen da, hunden min og jeg, og se om vi får brent noen kalorier. :jepp:

Morgendagen vil vise.

Dagen idag kommer opp her hvert øyeblikk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trene:

Gått 3,5 km - Rolig tempo.

Gått 3 km - Raskt tempo.

Gått 1 km med vekter (evt TUNGE handleposer :fnise: ) - Varierende tempo.

Masse husarbeid (Ja, det kan være tungt) Hehe...

:spise:

Frokost: Eggerøre, (lett) majones, ett glass vann.

Lunsj: 4 knekkebrød med brunost, litt kål, fruktsalat med druer, banan, eple. Ett glass vann.

Mellom: Ca 10 druer + litt paprika. En tynntynn skive fenålår.

Middag: Fylt rødspette, paprika og revet gulrot. Ett glass vann.

Kvelds: Fruktsalat med banan, jordbær, eple og druer.

Føler jeg ikke er FOR flink med vann altså, selv om jeg syns jeg drikker hele tiden. :klø:

Det kan være ett av mine mål. Bli flinkere å drikke vann. :tommelopp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKEIEUTDAGEN!!!

:trene:

Litt husarbeid.

Klippet gresset.

Sola meg. :briller: (blir svett; derfor trening) :lur:

Syklet 2,5km.

20 stk "ligg-på-rygg-og-løft-opp.strake-ben"

:spise:

Frokost: Tre knekkebrød med brunost, litt paprika, litt kål og ett glass melk.

Lunsj: Kurv med blåbær.

Mellom: Litt sjokolade. Det er jo lørdag.

Middag: Løvbiff og salat, cola til maten. :jepp:

Mellom: Litt mere sjokolade. Like greit å ikke hive i seg hele plata på en gang?? Kooose seg med den denne ene dagen i uka. :)

Kvelds:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKEIEUTDAGEN!!!

:trene:

Litt husarbeid.

Klippet gresset.

Sola meg. :briller: (blir svett; derfor trening) :lur:

Syklet 2,5km.

:spise:

Frokost: Tre knekkebrød med brunost, litt paprika, litt kål og ett glass melk.

Lunsj: Kurv med blåbær.

Mellom: Litt sjokolade. Det er jo lørdag.

Middag: Idag blir det løvbiff og salat. :jepp:

Kvelds:

godt du også har skeieutdag i dag!!!! må ha sånne dager i blant hvis vi skal klare oss frem til august neste år (og helst lenger!)!! min dag blir nok verre enn din, siden det går i øl og vin her i gården, men uff... (håper bare jeg klarer meg uten overspising i morra, pleier å ta litt av dagen derpå.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du også har skeieutdag i dag!!!! må ha sånne dager i blant hvis vi skal klare oss frem til august neste år (og helst lenger!)!! min dag blir nok verre enn din, siden det går i øl og vin her i gården, men uff... (håper bare jeg klarer meg uten overspising i morra, pleier å ta litt av dagen derpå.......)

Ja, vi har jo det som kalles restedag. :fnise:

Jeg har fortsatt rester etter gulrøtter og dipp. (Dippen er laget av Kesam mager istedenfor rømme, men det er en del av dagens kos.) Kan jo ikke kaste det???

Jeg har også en stor sjokolade, og drukket et glass Cola. Tenker jeg stopper med det glasset.

Sjokoladen har jeg ikke spist opp, og hvis jeg gjør det så blir det på trass, for jeg orker ikke mere nå. Så da blir det rester. :)

Det blir også litt rester etter middagen.

Men som en vis venninnne sa i sin tid; Man SKAL skeie ut en dag i uka, ellers er det ikke noe poeng. Da ødelegger man for seg selv og sin egen motivasjon!

Jeg, ihvertfall, har forbrent masse kalorier i forhold til inntak de siste dagene i forhold til før, og håper at det fortsetter i denne retningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene:

Det er helg. Skal snart hjem igjen fra hytta!!! Hatt fint vær her, men har blitt mest soling i forhold til trening ja...

:spise:

Frokost: Litt lasagne jeg kjøpte ferdig på butikken igår, med salat. Ikke HEEELT frokostmat, men veldig kjapt og godt. :ler:

Lunsj: Skål med jordbær og (mat)fløte.

Mellom: Enda en skål med jordbær og (mat)fløte.

Middag: Tre skiver med stekt egg og (lett) majones.

Mellom: Kål og paprika. (Må rense opp inventaret nå...) :fnise:

Kvelds: Tre knekkebrød med brunost, 5 druer, ett glass melk.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene:

En del tunge løft på jobb.

150 sit-ups.

Gått 30 min - Rolig tempo.

Gått 20 min - Raskt tempo.

:spise:

Frokost: Ingenting. Dårlig i magen...

Lunsj: Ett knekkebrød med brunost, litt salat med dressing på. (Fysj) Og en nøtte-bar. (Av alle ting)

Middag: Eggerøre, salat med olje, (lett) majones.

Mellom: Stor skål fruktsalat.

Kvelds:

:perebrus:

Lite med væske. Vært så dårlig i magen idag.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, håper det blir kortvarig, ikke noe gøy å være dårlig! God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene:

-Det er hardt å jobbe altså...

-Gått tre kvarter i skog og mark. Variert terreng og variert tempo. Alt fra rask gange, til jogging til pauser. :jepp:

:spise:

Frokost: Et halvt grønt eple.

Lunsj: Tre knekkebrød med brunost, litt paprika.

Mellom: 1/2 Big bite med (null smør) roastbeef, salat, agurk, løk, en LIITEN stripe remulade. For smakens skyld. Eneste jeg ikke kan forsvare her er vel remuladen..., egentlig! :)

Middag: Wok Classic med kyllingsaus. (jepp, helt sant) :fnise:

Mellom: Gulrot.

Kvelds: Skål med havregryn, kulturmelk, liksomsukker og hakkede nøtter.

Resten av wok'en. (Det var bare litt, og jeg ville ikke kaste det)

:perebrus:

En god del vann.

Te.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sannelig hadde du akkurat skrevet her! Er du bra i magen igjen? Og hva er liksomsukker? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, sannelig hadde du akkurat skrevet her! Er du bra i magen igjen? Og hva er liksomsukker? :klø:

Hehe.. Jada, her er jeg vettu...

Bedre i magen ja. Det hadde sine grunner bare..... :lur:

Liksomsukker er min beskrivelse av det derre sukrosesukkeret eller hva det nå er. Det er ikke så ille som vanlig farin/sukker, for det er bare søtningsmiddel.

Men det er nok garantert MYE verre enn sukker på mange andre måter. :ler:

Det er jo alltid sånn. Akkurat som med lettbrus.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jada, her er jeg vettu...

Bedre i magen ja. Det hadde sine grunner bare..... :lur:

Liksomsukker er min beskrivelse av det derre sukrosesukkeret eller hva det nå er. Det er ikke så ille som vanlig farin/sukker, for det er bare søtningsmiddel.

Men det er nok garantert MYE verre enn sukker på mange andre måter. :ler:

Det er jo alltid sånn. Akkurat som med lettbrus.....

Aha... Har ikke prøvd noe sånt liksomsukker enda jeg, hvilket bruker du? Kan det anbefales? Spiser forsåvidt ikke så mye sukker, men det kan jo være greit å bytte ut det lille jeg bruker, ihvertfall hvis det funker like bra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... Har ikke prøvd noe sånt liksomsukker enda jeg, hvilket bruker du? Kan det anbefales? Spiser forsåvidt ikke så mye sukker, men det kan jo være greit å bytte ut det lille jeg bruker, ihvertfall hvis det funker like bra! :Nikke:

Jeg har sjekket navnet hver gang jeg bruker det, (ikke ofte, men allikevel) og hver gang jeg er på plass foran dataen igjen så er navnet glemt. MEN det er søtningsmiddel. Tror navnet begynner på N. Pokkern. :Hehe: Stor gjennomsiktig boks med blått lokk. Ganske lett. Mellom 30-40 kr.

Prøv den. Har ikke helt sett virkningen av den, men den fungerer like bra som sukker, konsistensen er en slags mellomtong av sukker og melis, så det blir ikke sånn knase-følelse.

Forhåpentligvis er den ikke like ille som vanlig sukker når det gjelder kalorier og sånt skit. Det står forøvrig på den. Mye mindre kalorier (eller noe sånt)

Prøv!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene:

-Det er hardt å jobbe altså...

-Gått 30 minutter på stier. Raskt tempo.

- Klarer sikkert ikke mer trening idag... :kjefte: pølser!!!!!!!!!!

:spise:

Frokost: !/4 stor gulrot. En fiskekake. (Jepp da)

Lunsj: Kjøpt lunsj på butikken. Grov baguett med roastbeef. Masse utydelige greier inni. :klø: Pluss et kyllinglår. Rensket for skinn.

Mellom: Vanvittig mye blåbær. 4 små kurver.

Men det er så GODT, og det er så SUNT!

Middag: 4 kalde kylling og kalkun-pølser. I brød. (Jada, orket ikke lage til.. Heftig dag på jobb...)

Mellom: Nei.

Kvelds: En neve puffet ris og litt kål.

:perebrus:

En god del vann.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...