Gå til innhold

Anamelonas treningsdagbok!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvor mye kalorier det er i de jeg, men de kan jo ikke være usunne heller, da hadde det jo ikke vært diett-mat. :)

Det er jo en serie med produkter innen Nutrilett for folk som vil ned i vekt, så det er jo bare flott at jeg elsker det. :jepp:

Jeg vil ikke bli lei.....

Har klart å skru sammen litt mer variert idag da.. Skal oppdatere nå..

Ok, i såfall sier jeg bare HURRA for Nutrilett! :hoppe: Alt som funker liker vi!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom for å ønske deg en finfin 17.mai, og for å heie litt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en finfin 17.mai, og for å heie litt! :danse:

Håper du også hadde en fin 17 mai. :jepp:

Jeg har hatt mange gjester i helga, så jeg har bare ryddet, vasket, laget mat og ordnet. Ikke hatt tid til å være på internett i det hele tatt. :ler:

Men nå er jeg tilbake. Det har selvfølgelig vært 17 mai også matmessig, med mye kos og godt, men nå er det vanlig uke igjen, og ny frisk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene:

Lørdag:

MASSE husarbeid. Og da mener jeg MASSE!!!

Søndag:

Mer husarbeid. Mye rydding etter selskap, hagearbeid - masse tungt der også gitt. :jepp:

Idag:

- Gått 3 km, varierende tempo.

- En del tunge løft ja...

- Vondt i magen. Skikkelig TR-besøk, så det blir ikke mye trening på meg.

:spise:

Frokost: Niks.

Lunsj: Fruktsalat. (Veldig lite)

Mellom: To Nutrilett.

Middag: Skål med salat og litt dressing. (Salaten var på grensa til råtten) :spy:

Mellom: Fortsatt: :spy:

Kvelds: Det har blitt noen sjokoladebiter og noen sånne slags pølsebiter utover kvelden. Men fordi jeg trengte noe slat og noe søtt. Har jo knapt spist idag. Sukk.

Mensen-appetitt. Vil ha usunn mat!!!!! :ler:

:perebrus:

2 liter vann.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffe... Du og TR er visst ikke akkurat godvenner! :klem:

Bra at du får i deg masse vann i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffe... Du og TR er visst ikke akkurat godvenner! :klem:

Bra at du får i deg masse vann i det minste!

Nei, foreløpig er vi ikke gode venner, men når hun har kommet innom et par ganger så vi kan utvikle et vennskap, er det på tide at hun tar seg en tur og blir borte i 9 mnd - MINST!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:plystre:

Har så lite tid om dagen at jeg rekker kun såvidt å kikke innom, men kan vel raskt informere om at det går i Nutrilett, litt mørk kokesjokolade om jeg blir skikkelig sugen og sunne middager. Hatt vondt i magen, så veldig lite trening, bortsett fra ca 3km gåing daglig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lite tid om dagen at jeg rekker kun såvidt å kikke innom, men kan vel raskt informere om at det går i Nutrilett, litt mørk kokesjokolade om jeg blir skikkelig sugen og sunne middager. Hatt vondt i magen, så veldig lite trening, bortsett fra ca 3km gåing daglig. :jepp:

Ok, skjønner! Var bare redd du hadde "forlatt" meg! :skratte:

Håper det går greit med magen nå, og stå på videre med sunne middager! Hvis du har tid en dag må du gjerne slenge ut noen tips, for jeg er litt tom for (sunne) middagsforslag for tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner! Var bare redd du hadde "forlatt" meg! :skratte:

Håper det går greit med magen nå, og stå på videre med sunne middager! Hvis du har tid en dag må du gjerne slenge ut noen tips, for jeg er litt tom for (sunne) middagsforslag for tida!

Jepp, jeg fant en fin side med masse gode tips. Tilogmed videoer om hvordan man lager rettene. Alt fra drinker til fårikål osv. www.aperitif.no eller noe lignende. (Har linken liggende på den andre data'en.) :fnise:

Beklager at jeg er litt lite her inne og oppdatere, men jeg har så mye å gjøre om dagen, men jeg prøver så godt jeg kan.

Igår for eksempel, da gikk jeg 8 km rask hastighet. Flink jente. :jepp:

Hadde vært ute og spist litt usunt også, men det er jo utskeielsesdagen(e) :ler:

Keep up the good work, og sjekk linken. Er den ikke helt korrekt, så google it og se om du finner det. Det var noe aperitif iallefall. :jepp: Uansett åssen man staver det.....

Ha en fin søndagskveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, den linken skal jeg sjekke ut! Lykke til med ny uke, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hi, I'm still here....

Men nå har jeg tatt mandler og er av den grunn satt litt ut av spill. Prøver å spise lett og sunn "lettsvelgelig" mat, og klarer heller ikke å holde meg unna Nutrilettene mine, uansett hvor vondt det gjør å svelge disse sponplatene..., og det er vel det eneste jeg spiser.

4 plater om dagen. (Frokost, lunsj, mellom og kvelds)

I tillegg kjører jeg en vanlig middag.

Når det gjelder trening har jeg (før sykehuset) malt fasaden på huset, og det i ganske heftig varme! That's good trening altså!!!

Så jeg er ikke helt født bak en låve!

*SNAKKES*

:sengekos: (I'm still kinda bissi.....) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, håper det gikk greit med mandlene! Hvor lenge må du spise lettsvelgelig mat da, tror du?

Stå på videre! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, håper det gikk greit med mandlene! Hvor lenge må du spise lettsvelgelig mat da, tror du?

Stå på videre! :juhu:

Mandlene stakkar, har det nok ikke altfor bra nå... Er vel brent opp på sykehuset. :ler:

Men jeg har det bedre. Spiser mye Nutrilett og isbiter. :jepp:

Sånt blir man ikke feit av. :fnise:

Jepp da, du får stå på du også. Du er ikke den eneste som har oppdaget at klærne vokser. :juhu:

VI ER FLINKE!!! :jepp:

(Selv om du er noe dyktigere med magetrening. Hehe... Vel, jeg er svett når jeg kommer hjem fra jobb da. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ordla meg visst litt rart der ja, det var i grunnen deg jeg håpte det går greit med, ikke mandlene... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ordla meg visst litt rart der ja, det var i grunnen deg jeg håpte det går greit med, ikke mandlene... :sjenert:

Hehe.. Jeg er en av de som bare MÅ herje når jeg oppdager setninger som er litt morsomt sammensatt. Selv om det selvfølgelig kan hende meg også da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:trene:

Syklet 1,2 mil.

Gått 1 time - rolig tempo.

Svettet (som f) på jobb...

:spise:

Frokost: Nutrilett.

Lunsj: Nutrilett.

Mellom: Nutrilett.

(Lite variasjon gitt)

Middag: Grillings - pølse (fysj), salat med masse sunt i og grillspyd med masse sunt + kylling.

:perebrus:

Plenty vann.

Ca 2 liter vil jeg tro... (???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Variert kosthold du har for tida, ja! :fnise:

Oi, ser nå at du bor i Trheim, det visste jeg ikke! (eller så har jeg bare glemt det...)

Skal flytte dit i august jeg, men misliker allerede den dumme byen! Umulig å finne et sted å bo der jo!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Variert kosthold du har for tida, ja! :fnise:

Oi, ser nå at du bor i Trheim, det visste jeg ikke! (eller så har jeg bare glemt det...)

Skal flytte dit i august jeg, men misliker allerede den dumme byen! Umulig å finne et sted å bo der jo!! :sur:

Trondheim er absolutt ikke verdens beste by nei, men det er nå her jeg henger inntil videre.... Inntil jeg får unger og kan rømme. :lur:

Husker det var et sant h****** å finne seg bolig, så bare stå på!!! Skulle hjulpet om jeg kunne, men kjenner lite utleiere. Du får bare tråle gjennom aviser fra Trondheimsområdet. Og internett da...

Jeg har sagt det til deg før, og du sa du skulle flytte hit... Hehe.. Fort gjort å glemme ja..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim er absolutt ikke verdens beste by nei, men det er nå her jeg henger inntil videre.... Inntil jeg får unger og kan rømme. :lur:

Husker det var et sant h****** å finne seg bolig, så bare stå på!!! Skulle hjulpet om jeg kunne, men kjenner lite utleiere. Du får bare tråle gjennom aviser fra Trondheimsområdet. Og internett da...

Jeg har sagt det til deg før, og du sa du skulle flytte hit... Hehe.. Fort gjort å glemme ja..... :fnise:

Hehe, ok.. Er visst litt glemsk ja! :flau:

Vi får bli treningspartnere da vettu! :pisk: hverandre frem mot den store dagen! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...