Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du kutte på pynt i kirka? Vi får låne noen silkebånd som vi har på hver kirkebenk istedet for å ha en hel masse blomster :Nikke:

Eller kansje finne billigere sko/skjorte/slips o.l ? Hvis dere ikke har kjøpt det allerede?

Det er jo såpass nært nå at det er jo egentlig vanskelig å begynne å kutte :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære får leie hele utstyret av den salongen han var i!! så der går det ikke an å kutte.. kirken er selvfølgelig ett poeng. kan bare pynte med bånd!! lurt!! men må nok kutte ned på noe mer, og da er det utstyret mitt som må til pers :sukk:

:trist:

sko må jeg ha, det er så enkelt.

jakke, kan kuttes.

slør, vil ha!!! men må jeg så må jeg!

underskjøret får jeg leie gratis.

undertøyet, må ha men kan jo finne billigere ett annet sted. tviler vel på at jeg får det så mye billigere ett annet sted, men det er jo en mulighet!

æsj, nå ble egentlig bare humøret dritt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso :klemmer:

Det er dyrt å gifte seg, men tenk så fantastisk det blir :klem:

koselig å se deg igjen Tusle :klemmer:

ja, det blir fantastisk men det må nok kuttes ned noe!! har nok ikke noe valg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ha noe fin hårpynt så er jo ikke sløret et must vel? :) Som regel så har man jo sløret på bare til kirken og kansje litt utpå dagen :Nikke: Og jakken... :klø: Det er jo et høst/vinter bryllup så det er jo utrolig flott med en jakke... Du kan ikke få leie jakken et sted istedet for å kjøp for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joo... jeg kan jo forsåvidt leie den... har alltid drømt om slør, men det er vel en av de tingene som må gå :sukk: sitter å ser etter undetøy og priser, fant ett sted men må nok få målt bh størrelsen før jeg bestiller på nett. front partiet har blitt litt mindre etter at jeg begynte å trene :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en hårbøyle med rosa silke slør og blonder på som mamma laget til meg når jeg skulle være prinsesse på karneval i barnehagen du kan få låne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med ebay er at man vet jo aldri hvor lang tid det tar å sende... :sukk: Det kan stå at det tar så så mange dager, men klær o.l er det som regel toll på og de kan bli liggende bra lenge i tollen i Oslo før de blir sendt derfra... Jeg har bestilt sko på ebay før som skulle ta en uke å sende, men de kom ikke før e god måned etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Det som er med ebay er at man vet jo aldri hvor lang tid det tar å sende... :sukk: Det kan stå at det tar så så mange dager, men klær o.l er det som regel toll på og de kan bli liggende bra lenge i tollen i Oslo før de blir sendt derfra... Jeg har bestilt sko på ebay før som skulle ta en uke å sende, men de kom ikke før e god måned etterpå...

ÅÅÅ, såpass? Da er jo det en stor risk å ta. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil jeg gjerne se kjolen, misomor! Uansett om det skulle vise seg at jeg har sett den før... Mail med kjolebilder, ja takk! Gjerne flere ganger om dagen! Blir aldri lei av å se på brudekjoler! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ble dyrere enn forventa da..! :sukk: Håper det ordner seg! Synes du skal gå for å låne av dina jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så forbanna unødvendig med toll :sinna: Mye bedre om det kunne bli sendt rett hjem i postkassa uten noe ekstra omkostninger :Nikke:

Men noen ganger kan avsender sette merke på pakken om at det er en gave, og da går den automatisk forbi tollen fordi at gaver skal ikke fortolles :) Men det er jo ikke alle som gjør det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen flittige hender som kan sy cape til deg da? Da trenger det slett ikke bli så dyrt :) Og den er god og varm når du trenger det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du noe lånt? Kan få låne mitt slør..Kommer jo an på hva du vil ha da?

hmm, jeg har faktisk 2 slør jeg..og ekstra tiara..og ekstra sko i str 38? Bare si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle jentene mine for all støtte og hjelp :klemmer: dere er rett og slett fantastiske :)

Ble borte igår fordi pcn på jobb ble svart!! :kjefte: når jeg kom hjem var det skifting og rett på trening med PT hvor jeg fikk ut litt irritasjon med vekter :fnise: det hjalp!!

fikk pratet med kjære igår og han viste med budsjettet han har laget (ble overrasket, men glad over at han hadde laget ett) det går helt fint med den total summen så jeg slipper å kutte noe ned :strix: men jeg skal finne ut hva de enkelte tingene kostet å så se om det er noe jeg kan få billigere :)

Hva slags slør er det du har Ekornfru? det jeg har sett på og falt for var todelt, gikk til korsryggen og var til å ha foran ansiktet!!

Føles litt bedre idag, ihvvertfall bryllupsmessig :strix: skal lade ipoden litt til å så drar jeg på trening, da er jeg tilbake her :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at du er i bedre humør i dag, Misoen :klemmer: Det er leit med sånne triste og kjedelige dager, men så har det seg sånn at de faktisk kommer innimellom også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...