Gjest Alvebruden Skrevet 1. oktober 2008 #1341 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så bra det gikk fint i dag Miso. Og at det ikke var sånn du frykta det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 #1342 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Fali å la meg være alene ja Så bra at alt ordnet seg med kjolen Og alt annet også for den saks skyld Happydancing!!! Endret 1. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2008 #1343 Del Skrevet 1. oktober 2008 :hoppe: for at de fikk igjen kjolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2008 #1344 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ja det gikk mye bedre enn forventet det var så utrolig deilig når de fikk den igjen, smilet bare strålte kan man si Plutselig var alt i boks, jeg som hadde sett for meg flere turer til undertøys butikker!! hehe, fikk ordnet det der gitt kan nok tenkes at det blir noen turer til undertøys butikk uansett har jo en bryllupsreise som skal brukes til noe (bare Miso i vanlig humør ) Syns det er koooos at du er innom boka jeg Dinamin bare å okkupere vet du er sååå glad i dere altså, dere er bare de beste jentene som finnes Endret 1. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 #1345 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tror Miso er glad i dag jeg Pøser på med godord til oss Bryllupsreisen ja... Man skal helst være bleik når man kommer hjem igjen... Sånn at folk ser at man har hatt det bra på reisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2008 #1346 Del Skrevet 1. oktober 2008 hehehe, bare å pøse på med selvbruningskrem og solarium, for man skal jo være bleik når man kommer hjem hvis ikke man tar en liten tur ut, mye moro man kan ha i moder natur :dåne: ja, jeg er glad glad glad glad :strix: og det er myyyyye takket være dere :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 #1347 Del Skrevet 1. oktober 2008 hihi Du tror ikke kjolen har noe med det å gjøre også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2008 #1348 Del Skrevet 1. oktober 2008 hi hi, kanskje bittelitt okey da, har nok mye med saken å gjøre den å :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 1. oktober 2008 #1349 Del Skrevet 1. oktober 2008 Søta Du har ikke bilde av kjolen som bambilambi kan se :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2008 #1350 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har jeg sett kjolen..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. oktober 2008 #1351 Del Skrevet 1. oktober 2008 Søte Miso! Gledessprederen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #1352 Del Skrevet 2. oktober 2008 Søta Du har ikke bilde av kjolen som bambilambi kan se :rødme: Selvfølgelig skal du få se den sender deg bilder på mail når jeg kommer hjem idag, send meg mail adressen din så fikser jeg det! har ikke bilder av den på jobb, men gjør det når jeg kommer hjem:) Har jeg sett kjolen..? :klø: :klø: vet ikke.. men kan sende deg bilder på mail jeg, hvis du vil!!! Søte Miso! Gledessprederen :strix: takk søtnosen Muffin har nok dalt litt idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #1353 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gårsdagen var helt suuper, men har dalt litt idag fikk nemlig total summen på hva jeg må betale for halvekjolen og rsten av utstyret 9100,-!!!! trodde det ble rundt 6000,- så fikk noe får undersøke om jeg kan få noe av det billigere noe annet sted!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #1354 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan noen fortelle meg hva de har betalt for hele utstyret sitt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. oktober 2008 #1355 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg betalte 18 400 for kjolen, slør, sko, truse, strømper og tiara.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #1356 Del Skrevet 2. oktober 2008 okey, da er kanskje ikke litt over 13000 så mye da!! det bare virker veldig mye med en gang!!! det er dyrt å gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #1357 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ojjsann ja.. det var litt penger Men det er jo en investering men tar for å se smashing ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #1358 Del Skrevet 2. oktober 2008 total summen min, eller Ekornfru?? regnet sammen og alt i alt blir totalsummen for brudens utstyr 13320! og jeg satt faktisk max pris på kjole til 10000 så egentlig er det bare 3320 over summen jeg satt! får høre med kjære hva han sier, når det gjelder dette så må han faktisk få ett ord med i laget!! hmm.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #1359 Del Skrevet 2. oktober 2008 Begge to egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #1360 Del Skrevet 2. oktober 2008 var redd for det.. det er altfor mye penger, vet bare ikke hva jeg kan kutte ned på.. kan la være å ha slør, droppe jakke kanskje!! er jo bare til og fra bilen i såfall så kan sikkert finne en annen jakke løsning!! hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg