Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:jepp: I morra skal du gifte deg "neste måned"! :sjenert:

Det går sikkert helt fint, misomin! Ikke stress, du har fremdeles et hav av tid igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt sant :jepp: men vil heller ha en interessert mann!! men men det er jo positivt at vi får det som vi vil :lur:

hjelp, imorgen skal jeg gifte meg "neste mnd" herremin, tiden går for fort.. har ikke vært stressa før men skal si det har kommet den siste tiden.. kjære blir til og med irritert når jeg sier at jeg begynner å bli stressa :sukk: men det er jo også han som gjør meg stressa!!! dumme mann :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden
Kanskje det hjelper om han får noen konkrete oppgaver han kan sysle med? Kan jo tenkes at han er litt overvelda av alt som må gjøres og ordnes, sånn at han ikke vet helt hvor han skal begynne, og dermed forsvinner inn i en slags likegyldighet? :klø:

Skal ikke være bare greit, det er sikkert og visst!

:klem:

Det hjalp her i gården. :) Jeg sa hele tiden at jeg var så stressa, var så mye vi mangla å få gjort. Eller jeg, for han hadde jo ikke gjort noen ting. Han sa han nesten var dritt lei bryllupet før vi var blitt gift, for alle spurte jo hvordan det gikk med planlegginga. Jeg ble skikkelig lei meg, og sa jeg ikke skulle nevne noe mer bryllupsting for han. Men senere så spurte jeg sånn forsiktig om han hadde lyst til å sette opp en bordplassering på et program på nettet. Og det gjorde han, og syntes det var gøy, og etter det var det ikke noe problem å spøre om han kunne gjøre noe mer uten at han ble sur og grinete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso husker da jeg kunne si neste mnd gifter vi oss, det var deilig. Nå kan jeg si i morra at vi gifter oss denne mnd og det føles deilig men litt skummelt. :redd:

Vi er snart GIFT miso :jepp:

Selv om dumme mannene ikke er til mye hjelp (kan love dere at jeg har fikset bortimot alt) Så gleder de seg nok veldig mye. Jeg har tenkt hele tida at jaja, jeg vet jo at han ikke liker å planlegge ting osv. Tror vi fleste gifte klare damer hær inne kan si at vi har late (innenfor bryllups greier) manner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Denne er til 'noen' : :trampe: og betyr sjerpings !! Gjør Miso glad igjen !!

:klemmer:

(håper det hjelper :klø: )

Aja: Hvis det var meg du sikta til, så var det iallefall ikke min hensikt å gjøre Miso lei seg igjen. Og jeg kan ikke se at noen av innleggene her kan gjøre det!

Miso: :klemmer: I natt drømte jeg om deg. :fnise: At du var søstra til en venninne av svigerinna mi. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle skjønne jentene mine :) dere er så herlige :kose:

jeg blir i så mye bedre humør takket være dere :klemmer:

Bare så dere vet det, dere er verdens beste :hug:

Ja, neste mnd gifter jeg meg!! :rødme: :strix: :rødme: er enig Aja, det er faktisk en deilig tanke :jepp:

He he, så søt du er Alvebruden!! søsteren til svigerinnen din :fnise: så koselig :hug:

Nå sitter jeg å drikke biolaen min, det er frokosten idag!! skal nemlig til brudesalongen med kjolen for å tilpasse den, hehe.. er ikke så sulten, mest nervøs for at de ikke kan fikse kjolen!! men hun sa at hun kunne det så da får jeg stole på henne!! skal få ordnet slør og forhåpentligvis sko idag også :strix:

har bestemt meg for at jeg ikke skal mase mer på han, så kan jeg heller ta all æren for bryllupet selv :fnise: hvis det blir bra da, hvis ikke kan jeg si at jeg ikke fikk noe særlig hjelp!! hehe!

nei, nå må jeg pusse tannebissene å så dra!! tar en liten dagbok runde hos dere når jeg kommer hjem ikveld :)

glad i dere søtnoser :hug:

:roser:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med kjoleprøving!! :strix:

Hvis biola er hele frokosten må du love å spise noe så fort alt er i orden med kjolen!! Skal ikke ha noe av at du blir avmagra av stress før bryllupet..! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alvebruden
Hei alle skjønne jentene mine :) dere er så herlige :kose:

jeg blir i så mye bedre humør takket være dere :klemmer:

Bare så dere vet det, dere er verdens beste :hug:

Ja, neste mnd gifter jeg meg!! :rødme: :strix: :rødme: er enig Aja, det er faktisk en deilig tanke :jepp:

He he, så søt du er Alvebruden!! søsteren til svigerinnen din :fnise: så koselig :hug:

Nå sitter jeg å drikke biolaen min, det er frokosten idag!! skal nemlig til brudesalongen med kjolen for å tilpasse den, hehe.. er ikke så sulten, mest nervøs for at de ikke kan fikse kjolen!! men hun sa at hun kunne det så da får jeg stole på henne!! skal få ordnet slør og forhåpentligvis sko idag også :strix:

har bestemt meg for at jeg ikke skal mase mer på han, så kan jeg heller ta all æren for bryllupet selv :fnise: hvis det blir bra da, hvis ikke kan jeg si at jeg ikke fikk noe særlig hjelp!! hehe!

nei, nå må jeg pusse tannebissene å så dra!! tar en liten dagbok runde hos dere når jeg kommer hjem ikveld :)

glad i dere søtnoser :hug:

:roser:

Lykke til med tilpassing av kjole i dag. :klemmer:

Hvis jeg kan få lov å anbefale deg et par sko, så vil jeg anbefale deg Gabor Comfort. Jeg har dem, og tror aldri jeg har hatt noen bedre sko på bena. :dåne: Kjøpte dem i Skoringen. Kunne bruke de hele dagen uten å nesten merke at jeg hadde de på. :)

Ja, du kan ta hele æren for bryllupet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse på kjoletilpasning :) Og jeg kan godt også anbefale deg sko, alle skoene fra Rainbow Club er akkurat som tøfler å ha på!!

Gleder meg til å høre om du har shoppet litt bryllupstæsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

LilleBoella og jeg er innom med en STOOR klem fra SolfylteSpania :-)

Vi har funnet en kafe med internett.. HURRA!!

Haaper kjoeproeving gikk bra, men uansett er det maaange dager igjen til bryllupet (det er det jeg forteller megselv hver gang jeg har lyst paa en sjokolade *tjihi*).

Ringer deg en dag, jeg! Saaaavner deg vettu!!

Kos fra Store og Lille Forlover (Wannabe, den siste da;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...