Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Innom med en trøste-:klem: til misoen min

Dumme jobben/kommunen! Håper de snart skjønner hva slags ressurs du er (du vil jo faktisk jobbe!) og spar opp noe bra til deg! :jepp:

:kose:

takk Mazzimin :kose: søtingen min!

det hjelper masse med trøst!! Ja jeg vil jobbe, vil ikke gå hjemme eller være uten jobb.. er så mange som får jobber de ikke vil ha, å som ikke gjør noe bra jobb.. jeg kan heller få den :jepp: får slenge ut noen søknader å se om det skjer noe, hvis ikke vurderer jeg sterkt å begynne på skole igjen!! :klø:

Jeg tar neste side jeg...

:hoppe: for side 52 :hoppe:

Sånn :strix:

:strix: :strix:

Skrevet

Skole er jo ikke så dumt :jepp: Man blir smart av å gå på skole :lur:

Skrevet

jo da,men jeg har aldri vært særlig skolelys.. :sjenert: mer praktisk av meg, liker ikke teori.. :sukk:

Skrevet

får tenke meg nøye om å se om jeg finner noe som frister!! ikke lett, men prøver å holde meg positiv!! kanskje det beste er å bare bli :gravid: etter bryllupet.. men vil ikke det heller.. :sukk: er det vanskelig å bli frisør??

Skrevet

Nejs... vanskelig og vanskelig... Har man ikke evne til det så klarer men det nok ikke... og det er hardt økonomisk under utdanningen også.. :sukk: Men du har jo to måter å gå frem på...

enten kan du ta det på vidregående og være lærling i to år eller så kan du ta privatskole iløpet av et halvt år og gå ut som lærling 3-4år.. Og lønnen er ikke noe å skryte av... mener tariffen er på 108,50,- :dåne:

Men klarer man det så er det morsomt :jepp: Det er sosialt og kreativt arbeid og man har mye igjen for det når man ser at folk blir glade og fornøyde :Nikke: (selvfølgelig finns det folk som burde hatt besøksforbud hos frisøren også, men...)

Alt i alt er det veldig koselig og morsomt :)

Skrevet

Har kommet meg hjem og fått på meg treningstøy, skal skikkelig pumpe ut all aggresjon som finnes i meg idag!! Veldig glad jeg har PT der, gleder meg til å få ut litt sinne, greit å bruke det i treningen :lur:

bare innom med en liten :kose: til alle søtnosene mine :klemmer:

takk for at dere er dere :sjenert::kose:

Skrevet

Håper du fikk :bond: masse på treninga!! Kjekt å utnytte frustrasjonen til å bli i bra form! :jepp:

Du skal se alt ordner seg til slutt! :Nikke:

:kose:

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen etter PT :) en dusj og litt mat i magen var godt :jepp:

fikk brukt frustrasjonen på vektene og det hjalp :fnise: greit å bruke det til noe positivt :jepp:

takk Mazzi, håper virkelig det ordner seg :)

Skrevet

Mat i magen... :sikle:

Spiste middag i firetida, og nå er jeg sulten igjen.. Blir merkbart mye mer sulten av å trene! Gjør du også det?

Skrevet

Ja, skikkelig!! nesten litt slitsomt :sukk: er liksom sulten hele tiden, noe jeg ikke er vant til!! spiser mye frukt og yoghurt :jepp:

Det er nok sånn det skal være, at man blir mer sulten.. men det føles litt feil å spise hele tiden.. :klø:

Skrevet
:ler: Nemlig! Men det er vel en naturlig følge av høyere kaloriforbruk! :jepp:
Skrevet

Det er nok det, så det er nok en positiv ting :jepp:

men passer på å alltid ha ett eple eller noe annet frukt med meg :)

Skrevet

Jeg og! Eller, dvs, jeg har kjøpt fruktabonnement på skolen, og siden jeg trener på skolen kan jeg hente meg en frukt rett etter trening! :Nikke: Pleier å ha sånne små rosinbokser tilgjengelig også!

Skrevet

Liker ikke rosiner jeg :riste: men fruktfat som man bare kan hente fra hørtes veldig behagelig ut :jepp: sånn burde alle hatt :fnise:

Skrevet

Der jeg jobba i vår fikk vi tre svære fruktkurver tre ganger i uka! Det var deilig det! :dåne:

Skrevet

mmm... :sikle: det hørtes deilig ut ja :jepp:

nå er jeg på jobb etter å ha trent :trene:, litt øm i kroppen men sånn skal det vel være :fnsie: støl i magen :fnise:

Kommer til og fra idag, må jobbe igjen :sukk: skjønner ikke dumme sjefen noe eller :klø: :riste:

til lunsj idag skal jeg ha kyllingsalat og yoghurt :sikle: nå blir det te og så skal jeg rydde her.. :sukk: Glad det er fredag :hoppe:

vi skal på dansekurs ikveld :strix:

Skrevet

Stemmer, det var i dag dere skulle på :danser:-kurs! Det blir sikkert knallgøy! :fnise: Er det sånn med mange par samtidig liksom?

Jeg vil også ha kyllingsalat! :sikle: Men men, får vel spare meg frem til middag! I dag skal vi ha ovnsbakte amadinepoteter med kylling og litt sånt... Ikke så verst det heller! :sikle:

Når er du ferdig på jobben i dag da? Nå er det helg!! :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...