Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Nydelig blir du, i fantastiske omgivelser og allting! :strix: Og på toppen av det hele så blir du gift med mannen du elsker! :dåne:

Überromantisk! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: :strix: to dager igjen!!!! :strix: :strix:

:dåne:

idag skal jeg ta sol, ordne negler og litt senere skal jeg farge vippene!! så skal vi hente klærne til kjære levere den hos foreldrene hans, sammen med kattepusen!! åh, kommer til å savne pelsdotten min!! :catmilk:

blir en travel dag, men forhåpentligvis er det aller meste ferdig ikveld!! så her kommer det til å gå i ett idag! men bedre det så vi kan ta det med ro i morgen!!

jeg skal gifte med om to dager :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I overimorra skal du gifte deg, Miso! :strix: Tenk på det!! :dåne:

Har Misomannen også fri eller?

:klemmer: til verdens beste Miso!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: Bare to små dager igjen!!! :hjerte: :hjerte:

Merker jeg får sommerfugler i magen her, tenk hvordan det må være hos deg da! Åh, snart er du fru! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin Kirke :rødme: Det kommer til å bli en flott vielse :jepp:

Tenk nå er det bare to dager igjen :strix: Du kommer til å bli kjempefin ;) Lykke til videre med de forberedelsene som gjenstår ;) Det går nok av seg selv det :Nikke:

Åååå.. Snart er du gift, det kommer til å bli så bra :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

da er jeg hjemme igjen, og kan ikke gjøre stort med henda!! ikke før det tørker skikkelig ihvertfall.. ble fint da :jepp:

Dinamin: vi skal levere bordkort og bordplan imorgen, pyntingen gjør de på lokalet :jepp: så jeg slipper å tenke på det! syns det er greit jeg, så kan jeg bruke kvelden på peppes å på å slappe av hjemme på kvelden :)

Nei, Misomannen har ikke fri idag, men han slutter litt tidligere! forhåpentligvis!! så skal han hente klærne mens jeg farger vipper!

Nå sitter jeg med en kopp te og kjenner at jeg virkelig virkelig GLEDER meg :strix: :strix:

snart blir jeg endelig gift med han jeg elsker :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å farge de selv hvis man tar begge samtidig kan jeg tenke meg... Da ser man jo ikke hvor man får fargen.. Også er det jo ikke så fint å være full av øyevipfarge på kinnene når man skal gifte seg :lol: Den sitter som bare f*** på huden den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal ikke farge vippene selv, gjør det hos sminkøren jeg skal ha på lørdag :fnise:

fikk dørmatta nå :dåne: den ble kjempefiiin!!!! :hoppe:

Å ja, da skjønner jeg.. Jeg hadde heller ikke tatt sjansen på å gjøre sånt selv et par dager fø rbryllupet, gitt..

Så bra at dørmatta er fin!!! Håper Misomannen blir glad for den også da!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen tegn til boka? :sjenert:

Bra at dørmatta har kommet da! :jepp: Og at negler er i boks! :jepp: Og at du snart skal gifte deg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det dagen før dagen!! Lille julaften x 1000! :strix: Bortsett fra at du slipper å se Grevinnen og hovmesteren 1000 ganger.. :sjenert:

Uansett, du skal gifte deg i morra!! :bryllup:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...