Mazilla Skrevet 12. november 2008 #2041 Del Skrevet 12. november 2008 Nydelig blir du, i fantastiske omgivelser og allting! Og på toppen av det hele så blir du gift med mannen du elsker! :dåne: Überromantisk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. november 2008 #2042 Del Skrevet 13. november 2008 :strix: to dager igjen!!!! :strix: :dåne: idag skal jeg ta sol, ordne negler og litt senere skal jeg farge vippene!! så skal vi hente klærne til kjære levere den hos foreldrene hans, sammen med kattepusen!! åh, kommer til å savne pelsdotten min!! blir en travel dag, men forhåpentligvis er det aller meste ferdig ikveld!! så her kommer det til å gå i ett idag! men bedre det så vi kan ta det med ro i morgen!! jeg skal gifte med om to dager :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2008 #2043 Del Skrevet 13. november 2008 Ja tenk :strix: Skal du pynte i lokalet i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. november 2008 #2044 Del Skrevet 13. november 2008 Bare to bittesmå dager igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2008 #2045 Del Skrevet 13. november 2008 I overimorra skal du gifte deg, Miso! Tenk på det!! :dåne: Har Misomannen også fri eller? til verdens beste Miso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 #2046 Del Skrevet 13. november 2008 :hjerte: Bare to små dager igjen!!! :hjerte: Merker jeg får sommerfugler i magen her, tenk hvordan det må være hos deg da! Åh, snart er du fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2008 #2047 Del Skrevet 13. november 2008 Kjempefin Kirke :rødme: Det kommer til å bli en flott vielse Tenk nå er det bare to dager igjen Du kommer til å bli kjempefin Lykke til videre med de forberedelsene som gjenstår Det går nok av seg selv det Åååå.. Snart er du gift, det kommer til å bli så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. november 2008 #2048 Del Skrevet 13. november 2008 Hei jenter da er jeg hjemme igjen, og kan ikke gjøre stort med henda!! ikke før det tørker skikkelig ihvertfall.. ble fint da Dinamin: vi skal levere bordkort og bordplan imorgen, pyntingen gjør de på lokalet så jeg slipper å tenke på det! syns det er greit jeg, så kan jeg bruke kvelden på peppes å på å slappe av hjemme på kvelden Nei, Misomannen har ikke fri idag, men han slutter litt tidligere! forhåpentligvis!! så skal han hente klærne mens jeg farger vipper! Nå sitter jeg med en kopp te og kjenner at jeg virkelig virkelig GLEDER meg :strix: snart blir jeg endelig gift med han jeg elsker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2008 #2049 Del Skrevet 13. november 2008 Åååh det høres så deilig ut :rødme: Skulle ønske jeg var deg for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. november 2008 #2050 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg og!!! Farger du vippene selv?? Er ikke det vanskelig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2008 #2051 Del Skrevet 13. november 2008 Det er vanskelig å farge de selv hvis man tar begge samtidig kan jeg tenke meg... Da ser man jo ikke hvor man får fargen.. Også er det jo ikke så fint å være full av øyevipfarge på kinnene når man skal gifte seg Den sitter som bare f*** på huden den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2008 #2052 Del Skrevet 13. november 2008 Skjønner godt at du gleder deg Snart får du mannen din for evig og alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. november 2008 #2053 Del Skrevet 13. november 2008 skal ikke farge vippene selv, gjør det hos sminkøren jeg skal ha på lørdag fikk dørmatta nå :dåne: den ble kjempefiiin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2008 #2054 Del Skrevet 13. november 2008 Så bra :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. november 2008 #2055 Del Skrevet 13. november 2008 skal ikke farge vippene selv, gjør det hos sminkøren jeg skal ha på lørdag fikk dørmatta nå :dåne: den ble kjempefiiin!!!! Å ja, da skjønner jeg.. Jeg hadde heller ikke tatt sjansen på å gjøre sånt selv et par dager fø rbryllupet, gitt.. Så bra at dørmatta er fin!!! Håper Misomannen blir glad for den også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. november 2008 #2056 Del Skrevet 13. november 2008 Det håper jeg også, siden det ikke akkurat har vært en enkel sak!! men nå er den her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2008 #2057 Del Skrevet 13. november 2008 Fortsatt ingen tegn til boka? Bra at dørmatta har kommet da! Og at negler er i boks! Og at du snart skal gifte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2008 #2058 Del Skrevet 13. november 2008 Nysgjerrig som jeg er..... hva slags matte er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 #2059 Del Skrevet 13. november 2008 for dørmatta! på jåle-Miso. Du blir en vakker brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 #2060 Del Skrevet 14. november 2008 Nå er det dagen før dagen!! Lille julaften x 1000! Bortsett fra at du slipper å se Grevinnen og hovmesteren 1000 ganger.. Uansett, du skal gifte deg i morra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg