Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plukk meg opp på veien da, dinedama! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa!!!! syns virkelig dere skal komme :jepp: det er en fiiin sjans å hilse på hverandre å så får dere sett fredrikstad :jepp:

dere er så søte :rødme:

Skrevet

Fredrikstad er en flott by! Dinedama, plukker du opp meg og eller?? ;)

Skrevet

Jeg tar med meg tilhenger og plukker opp alle som måtte ville :ler:

Skrevet
:fryser: Jeg vil gjerne sitte inni bilen! Med mindre tilhengeren er overbygd og har varmeapparat! :sjenert:
Skrevet

dere kan kjøre minibuss!! da er alle varme og alle får good plass :jepp:

bare forslag :sjenert:

Skrevet

God idé! Spørs om dinedama har lappen for minibuss da.. :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke minibuss lapp nei :fnise: Men jeg kan se om jeg får tak i en syvseter hvis vi blir mange :ler:

Skrevet (endret)

Vi kan jo eventuelt haike nedover da! :tommelsmil: langs veien, så går det lett som en plett! :jepp:

Endret av Mazilla
Skrevet

Det er sant. Ellers så kan jeg kjøre jeg altså! (Men jeg kommer ikke oppom og henter deg Dinedama... Det er litt for stor omvei...) :fnise:

Skrevet
:ler: Hva er vel en liten omvei når man får selskap av selveste dinedama?? :nigo: Nå synes jeg du var urettferdig, cypress!
Skrevet
Næh! :hakeslepp:

Det er det vel ikke det :jolie:

Kan ikke du ta rulleskiene ned til Oslo da, så kan du sitte på herfra?? :lur:

Skrevet

hihi! :fnise: så søte dere er!! hva om dere møtes i oslo å kjører sammen!!?? :jepp:

Skrevet
:ler: Hva er vel en liten omvei når man får selskap av selveste dinedama?? :nigo: Nå synes jeg du var urettferdig, cypress!

Ja, var kanskje det... La gå da! Alt for å få med damene til Misos superbryllup!!! :strix:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...