Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje på tide å la noen andre slippe til her... Ellers kan jeg godt stå på helt til side 100 jeg altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tenk Miso!!! :hoppe: :hoppe: Imorgen er det bare 1 uke igjen!!!! Det kommer til å bli så utrolig fantastisk!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer til å bli en helt nydelig brud *sukk*

..og jeg skal prøve å få tatt meg en kjøretur og snike meg inn i kirken på deres store dag!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle søtingene mine :klemmer:

først av alt Mazzi, du er virkelig den søteste og beste Mazzi som finnes :klemmer:

blir ikke sååå stressa av alt babypratet :fnise: vil jo gjerne ha en minimiso så dere alle blir tanter :jepp:

Cypress, Muffin og Ekornfru, dere er de beste og søtestes som er :klemmer: tror ikke det blir noe problem å få boka opp til 100 sider før den store dagen :lur:

Ekornfru, hadde vært kjempekoselig hvis du kom i kirken :jepp: hvis du tar med kamera kan du jo ta bilder fra kirken så jentene her får se :sjenert: sånn hvis du vil da :sjenert: hadde vært sååå kos om du kom :klemmer:

Skal gi dere en oppsummering av gårsdagen, som absolutt ikke gikk etter planen!! først, så viser det seg at den andre brudepikekjolen også er for trang og må sys ut :dåne:

Når vi kom til kirken, gikk det veldig fint helt til vi skulle prøve å forklare hvordan vi ville ha det. Da kom alle med en mening og skulle bestemme hva som var best og mer riktig! Hver gang jeg begynte å si noe, så begynte en eller annen å snakke som om jeg ikke hadde sagt ett ord! Det gjaldt svigermor, samboern til forloveren til kjære og min kjære selv!!!! ble så sint på han igår at jeg knapt sa tre ord til han etter at vi kom hjem!!! Folk begynte å bestemme og kontrollere hvordan det skulle være uten å tenke på at det er vår dag, eller så mye osm spørre om vi hadde tenkt på noe spesielt. Der jeg/vi hadde tenkt at folk skulle sitte fikk vi jo beskjed om at det gikk jo ikke! de syns jo ikke der!! prøvde liksom å si at det viktigste er faktisk at brud og brudgom syns!! men det var det liten forståelse for!! :sukk: Og hvis jeg fikk sagt noe, var det alltid noen som sa at "det går ikke" selv om dette var noe jeg og kjære var enige om påforhånd! det som gjorde meg så sint er at han dustene misomannen ikke sa noen ting.. følte hele tiden at jeg måtte forsvare meg for avgjøresler han og jeg har tatt!! arg :sukk: Fikk ikke testet særlig med pynt, så det får jeg prøve å gjøre alene på mandag! da er kirken åpen og jeg skal inn til byen å hente mansjettknappene!! Det er virkelig ikke lett, å nå begynner jeg å bli grundig lei av at folkskal bestemme og "overkjøre"!! :sukk:

Det postitive er at brudepikene gjorde en strålende jobb, de holdt hverandre i hånda når de gikk inn. Latet som de holdt i blomster og stilte seg nøyaktig der de skulle, virkelig naturtalenter begge to :jepp:

:klemmer: til alle de fantastiske jentene her inne som er solstrålene i hverdagen min :klemmer: dere er de beste :strix:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Så kjedelig å høre at alle skulle ha med sin mening ang opplegget i kriken! Forstår at du ble ganske så :frustrert: for det er faktisk din og misomannen sin dag, og ingen andres :)

Foreslår at dere gjør som dere hadde tenkt og driter i hva de andre synes :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...