Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

så rart :klø: skal se om jeg klarer å få ordnet det på ett vis, hvis ikke får jeg lagre dem å sende dem til deg på mail!! kan trodde man kunne se bilder så lenge man kjente den som kommenterte dem jeg.. :klø: var sånn på gamle FB :sukk: hva er mail adressen din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser::strix: HURRA FOR 60 SIDER :strix::danser:

Nå skulle jeg inn og oppdatere meg, men det er ikke så lett når jeg ikke vet hvordan man finner bloggen din?

(Har ikke vært så lenge på KG :sjenert: )

Men er så spent på hva overraskelsen er :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står i hjelpelinjene.. samme plassen som du finner "mine inlegg".. der står det blobber så kan du søke på miso's blogg hvis det ikke dukker opp på første siden da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg visst skynde meg hvis jeg skal være med på festen før den plutselig har blitt 61-siders fest!!! :fnise:

:danser::hoppe::strix: 60 sider!!!!!!!! :strix::hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :hoppe:

var så trøtt igår så jeg la meg og sovnet, ikke pent å gjøre sånt uten å si natta :sjenert: menjeg sier god morgen istedet jeg :hug:

Ja det hadde vært veldig flinke og oppfinnsomme når det gjelder utdrikningslaget :fnise: hadde det kjempe moro og koste meg masse :)

Syns egentlig det var litt søtt å kalle det blobber jeg :kose::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal ikke mobbe, syns blobb var veldig søtt :) tror jeg skal kalle det for blobben min og ikke bloggen! :ler: høres mye koseligere ut syns jeg :)

vondt i magen idag jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei!! er ikke det.. heller den tiden i mnd :sukk: har så vondt at jeg klarer ikke sitte ordentlig oppreist!! tatt medisin, men den hjelper liksom ikke ordentlig.. sendte mld til PT å spurte om det var greit at vi tok trening neste torsdag, det var greit!! tror det blir sofa krok og armkrok til kjære idag! *snufs*

nå liker jeg ikke å være jente, å så syns jeg skikkelig synd på meg selv... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :kose:

har avlyst PT timen idag, fant ut at det er like greit når jeg ikke klarer å sitte ordentlig!! blir hjem til kjærestens armkrok istedet :)

2 timer og 30 min igjen!!!!!!

fortell meg noe morsomt!!! ??? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...