Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Hei Mazzimor :hug:

Jeg er ferdig 15:30, da er det rett hjem å vaske trapp.. vi har trappevask i blokka idag!! tar ti min, så er det hive i seg litt mat før vi drar på dansekurs :danser: tror det kan bli veldig moro :) Det er nok flere par, men håper ikke det er sååå mange.. :fnise:

:hoppe: helg helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muffin! fikk innlegg nr 1000 i boka i går kveld!! :hoppe: Det må vel feires..?

:hoppe::skaal::hoppe:

:strix::skya::kristin: 1000 innlegg! :kristin::skya::strix:

:duskedame::skaal::duskedame:

Yey! Gikk glipp av festen jeg visst... Får feire litt nå da.

:hoppe::bolledeig::hoppe:

Det går nok i orden med jobb skal du se, Miso. :klemmer: Men kjenner til det å ligge våken og bekymre seg. Det er ikke noe særlig, men det hjelper jo lite. Det årnær sæ allti' ;)

God helg, og ha det gøy på dansingen! :skya:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare en halvtime til Miso kan ta helg med gooood samvittighet!! :hoppe:

Hva er planene dine/deres for resten av helga da? Øve på trinn fra dansekurset kanskje? :fnise: Er det bare i dag, eller flere ganger fremover?

:strix: HELG! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Muffin :kose:

Håper det ordner seg med jobb, men mister en del nattesøvn pga det!! :sukk: skal sende en jobb søknad ut i helga, så får vi se hva som skjer!!

Håper du får en knallfin helg :hoppe: :hoppe:

Ja, nå kan jeg snaaart ta helg :strix: vi skal snakke med blomsterdekoratøren på lørdag, så der går den dagen.. søndagen.. hmm :klø: hva ingen planer enda :sjokk::fnise: hehe, det dukker vel opp ett eller annet som skal gjøres.. regner med at svigerfar kommer innom, svigermor er bortreist, da dukker han gjerne opp en tur :) koselig det da!! Mandag har jeg prøvetime for sminking :jepp: nå raser det bryllupsting her for tiden :jepp:

Men ser ikke bort i fra at det blir noen danserunder på stuegulvet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig lørdag :hoppe: tror det er en av favoritt dagene mine, det å etter jobb på fredag :fnise:

Igår hadde vi danse kurs, og med litt (les mye) øving så tror jeg dette blir utrolig stilig og elegant :hjerte: Hun som var danselærer er tidligere elev av Tor Fløysvik som er dommer i `Skal vi danse`, det var litt kult :jepp: hun var veldig flink og veldig nøye, og vi fikk mye skryt :fnise::danser: så her skal der øvast :danser:

Litt senere idag skal vi ned til blomsterdekoratøren, det blir litt spennende!! har ganske klare tanker om den brudebuketten så jeg håper ikke hun er for uenig :fnise: Bridezillaen våkner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er brudebuketten og knapphullsblomstene bestemt og bestilt.. bare se om blomsten matcher kjolen så må innom på mandag, men ellers er alt i boks :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Hurra for brudebukett!! :strix:

Åssen er den? Litt som :blomst: kanskje?

Håper du har en finfin lørdag! Lørdag er min yndlingsdag også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for blomster! :hjertesmil:

Har hatt jobbelørdag i dag jeg da, men er jo enig i at det er en bra dag. :) Tror lørdagskvelden blir fin. Kan jo ikke bli feil med god mat, vin og min kjære. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :rødme:

falt for den med en gang vi så den :strix: brudepikene kommer til å få små buketter med hvite roser, kanskje fresia og noe grønt, pyntet med perler.. :) skal lage små prøve buketter, tror det kan bli ganske fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er dagen da ting faller på plass bryllupsmessig :jepp: nå er både inngangs og utgangsmarsj rimlig spikra :strix: eneste er at vi må finne noter på dem til hun skal spille trompet!! Men ellers er marsjene bestemt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter :vinke:

Ja, lørdag er helt klart en strålende dag :) absolutt :jepp:

Kan sende bildet på PM :)

:klemmer:

Bilde av buketten??? Det vil jeg gjerne se!!! Kan jeg? :sjenert::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buketten var kjempefin!! :rødme:

Så gøy at ting faller på plass! Det er jo straks bare 2 måneder igjen, så det skulle vel bare mangle kanskje! :fnise:

Har du hatt en fin helg da, misomor? Planer for dagen i dag?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazzi :vinke:

Takk, er veldig fornøyd med buketten :jepp: tror absolutt den kommer til å bli nydelig :jepp: skal høre med dem om de tørker den etterpå så kan jeg ha den :strix:

Idag er vel planen å gjøre absolutt ingenting for en gangs skyld :nigo: uvant, men veldig deilig :) helgen har vært veldig bra, mye bryllupsting på plass :hoppe: fikk endelig bestemt oss for marsjer, det var godt! Hørte på dem igår og fikk tårer i øynene av inngangsmarsjen :fnise: godt tegn kanskje :ler:

hva med deg, var festen bra?? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...