Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #1001 Del Skrevet 10. september 2008 Hehe, bra at det er flere som liker laks Er godt at menyen er ferdig, nå kan de bestilles i samme stil som invitasjonene nå som vi har navnet på viner og alt Liker begge deler, fordelen med skolebibliotek er jo at det er mer ferie så det er fordeler og ulemper med begge deler, men trives veldig godt å jobbe med ungdom. Har jobbet på skolebibliotek på ungdomsskole og det trives jeg veldig godt med, moro å få biblioteket tilbake til ungdommen lære dem at det er ikke bare kjipt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #1002 Del Skrevet 10. september 2008 Også har vi antagelig fått bestemt oss for inngangsmarsj :hoppe: veldig glad for at vi har en som skal spille trompet det var ett sterkt ønske fra bruden og det ordnet kjære :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2008 #1003 Del Skrevet 10. september 2008 Bibliotek er kult. Bruden skal selvfølgelig få det som hun vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #1004 Del Skrevet 10. september 2008 Ja ikke sant hehe han måtte si seg enig i at det høres finere ut med orgel og trompet enn orgel alene egentlig ville jeg ha hele symfoniorkesteret, men det har vi ikke råd til så da hehe, nei da ønsket trompet ved siden av å det fikk jeg, det kommer til å bli sååå utrolig fiiint å gå opp til en så rørende og høytidlig melodi :rødme: var rørt igår når jeg hørte den, så det blir vanskelig i november.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2008 #1005 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Er vel fare for at det kommer en liten tåre eller fem da ja. Bare du ikke blir sånn så er det nok ikke så farlig. Endret 10. september 2008 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiken Skrevet 10. september 2008 #1006 Del Skrevet 10. september 2008 Hei søte søster'n Nå MÅTTE jeg bare innom dagboken din for å fortelle at jeg GLEEEEEDER meg masse til glasserte gulerøtter *fnis* Onsdagskveldsklem fra meg, soem egentlig skulle vaske opp (og lille niese, som absolutt ikke vil sove i kveld) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #1007 Del Skrevet 10. september 2008 Hei søte søster'n Nå MÅTTE jeg bare innom dagboken din for å fortelle at jeg GLEEEEEDER meg masse til glasserte gulerøtter *fnis* Onsdagskveldsklem fra meg, soem egentlig skulle vaske opp (og lille niese, som absolutt ikke vil sove i kveld) Heeeeei verdens beste søster :strix: Såååå koooooselig at du og lille bøll kommer innom hehe, GLEDER meg veldig til dem selv :fnise: han skryter veldig av dem så de bør være bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #1008 Del Skrevet 10. september 2008 Oisann, slektsstevne i misoboka! Så koselig! Orgel og trompet er jo kjempefint og på en måte litt høytidelig sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #1009 Del Skrevet 10. september 2008 Oisann, slektsstevne i misoboka! Så koselig! Orgel og trompet er jo kjempefint og på en måte litt høytidelig sammen! :hoppe: ikke sant veldig veldig koselig ja, det er veldig fint med orgel og trompet sammen er veldig fornøyd med valg av marsj også, nå må vi bare finne en utgangsmarsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #1010 Del Skrevet 10. september 2008 Heia Misosøstern velkommen til BU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 #1011 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Muffin! fikk innlegg nr 1000 i boka i går kveld!! Det må vel feires..? 1000 innlegg! Endret 11. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1012 Del Skrevet 11. september 2008 Go mooooorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1013 Del Skrevet 11. september 2008 for innlegg nr 1000 må si at boka vokser fort nå!! hmm..hva skal Muffin få som premie for å ha innlegg nr 1000?? Nå har jeg hatt en ekkel samtale på jobb i telefonen.. som dere vet så forsvinner stillingen min fra 31.12 og kommunen er pliktig til å tilby meg noe annet, men når det skal kuttes ned overalt er det begrenset hvor de kan putte meg! Fikk ett spørsmål på tirsdag om jeg ville ha jobb på SFO 40% det vil si 2-3 timer hver dag på ettermiddagen.. det ødelegger hele dagen min, så etter en prat med kjære og etter å ha kjent godt på magefølelsen så takke jeg nei! Tror dere ikke dama ble sur i telefonen, ringte nettopp kjære å brøt sammen i gråt.. helt frustrert og trist Men kjære snille gutten min får meg alltid til å smile, han er helt fantastisk :rødme: Hvorfor er det så vanskelig å få en 100& stilling, jeg vil jo jobbe!!!!!!!!!! er det ingen som vil ha meg (jobbmessig)??? Ikke har jeg sovet noe i natt for jeg har ligget å grublet på det hele tiden.. nå er jeg så lei denne kommunen at det er til å av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1014 Del Skrevet 11. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1015 Del Skrevet 11. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1016 Del Skrevet 11. september 2008 FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - røde kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf - (skrive ut bildeliste) Trompet i kirken Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok Blomster: - møte med blomsterdekoratør 13 september - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) - blomster i kirken ( svigermor lager små buketter med hvite roser, noe grønt og med perler i.) Lage prøve bukett selv! Kake: Ta kontakt med leverandør for bryllupskake i september-sendt mail - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole - slør - sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett, (bh?) truse. - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd- Brudgom: - antrekk - undertøy - sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - strømper - jakker - sko - smykker/ hårpynt - små buketter av hvite roser, lage selv Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen. Annen info: -Invitasjon SENDT 23 juli 08 - Svarkort SENDT 23 juli 08 - Bordkort Kommer : 53/55 Kommer ikke : 5 - Kirkeprogram - bestilles i oktober - Veibeskrivelse - lagde selv - Meny ferdig bestemt - bestille i oktober - møte med lokalet 10 september ang bordplassering og meny - Takkekort - prate med fotograf - Info om gjester - på begynt, må innhente bilder. - bestille frisør : prøvetime 13 oktober - bestille sminke : prøvetime 15 september - bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT Lokalet: - må kjøpe- - kjøpe snakcks - kjøpe inn til gaveåpning - tape - nummerklistremerker - sakser - penner - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - Ordne bordplan og bordkort - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - filming? - kjøpe videokamera? - Starte dansekurs - 12 september - øve hardt på brudevals - velpleie noen dager før - avslappning - få godkjent ting til kirken av prest - sjekke alle bestillinger - tilpasse kjolen - levere kjolen tre uker før bryllupet - time 1 oktober! - generalprøve det blir sakte men sikkert mindre røde ting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1017 Del Skrevet 11. september 2008 Jepp Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1018 Del Skrevet 11. september 2008 Ja det er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 #1019 Del Skrevet 11. september 2008 Innom med en trøste- til misoen min Dumme jobben/kommunen! Håper de snart skjønner hva slags ressurs du er (du vil jo faktisk jobbe!) og spar opp noe bra til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1020 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tar neste side jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg