Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #981 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hei Muffin er ikke utdannet bibliotekar, men jobber i bibliotek.. har vurdert å ta skolen, men vet ikke hvor motivert jeg er for å sette meg på skolebenken ikke akkurat noe skolelys kan man si.. trives du med det? Liker veldig godt å jobbe med bøker, elsker å lese så det er ett supert arbeidssted, minus sjefen min da Kunne tenke meg å jobbe i forlag, men må jo ta skolen for det.. hmm..vanskelig det der.. tar gjerne imot tips og råd altså helt enig i at er supersøt Endret 9. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2008 #982 Del Skrevet 9. september 2008 Vet ikke om jeg har så mye råd, men. Jeg trives godt på skolen jeg, men det er jo endel som er litt tørt. Det er nok en stor fordel å være motivert. Det er mange som er av den oppfatningen at praksisen "redder" skolen. Jeg jobber i bibliotek ved siden av, og den erfaringen der kommer godt med. Enig i at det er et flott arbeidssted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #983 Del Skrevet 9. september 2008 Syns det er så koselig med alle de ulike menneskene som kommer innom, man treffer på så mange mennesketyper på en sånn arbeidsplass har tenkt lenge på skolen, men som sagt så er jeg ikke noe skolelys og kvier meg for å sette meg på skolebenken igjen.. skulle ønske det holdt med praksis, for det har jeg fått en del av både i skolebibliotek og folkebibliotek.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 9. september 2008 #984 Del Skrevet 9. september 2008 Innom med en Hvis vi bare fortsetter å skrive :juhu: kanskje den kommer tilbake :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #985 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg mener at alle biblioteksjefer er sure.. :klø: Det er hun som er her jeg bor ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #986 Del Skrevet 10. september 2008 God morgen kjære misomor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. september 2008 #987 Del Skrevet 10. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #988 Del Skrevet 10. september 2008 God morgen alle sammen DA er det onsdag og jeg spiser frokost før jeg skal på jobb, begynner ikke før 13 så jeg har ganske god tid Sovet skikkelig dårlig i natt, hatt vondt i magen hmm...håper det går over, er ikke like ille nå som det var i natt.. Kjære lå å strøk med på ryggen og var så søt i natt :rødme: han er så goood Håper alle får en strålende dag Jeg jobber på bibliotek, men jeg er ikke sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #989 Del Skrevet 10. september 2008 Go morn!! Litt sent kansje, men bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #990 Del Skrevet 10. september 2008 Vondt i magen..? Du er vel ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #991 Del Skrevet 10. september 2008 Hvor har dere vært i hele dag?? Jeg har kjedet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #992 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Stakkars vennen, har du vært alene idag?? jeg har vært på jobb å så har vi vært å pratet med fyren vi skal leie lokalet av!! Har kommet hjem nå å pratet med en venninne på tlf hun har sagt ja til å være tekstleser i kirken hun syns det var en ære å bli spurt syns det er koselig at hun vil Nå har vi fått menyen ferdig også Forett: Gravet laks med sennepsaus med Husets hvitvin Hovedrett: Reinsdyrstek med smørdampede rosenkål og blomkål. Glasserte gulerøtter, tyttebærm viltsaus og kokte poteter. med Husets rødvin Dessert: Is med vinmarinerte bjørnebær. 2 kuler vaniljeis og 1 kule mango sorbet is. Så nå kan vi bestille menyer Endret 10. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #993 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Vondt i magen..? Du er vel ikke ? nei, det er jeg ikke!! får vente til etter bryllupet!! det er nok stress Endret 10. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #994 Del Skrevet 10. september 2008 Ooo så deilig meny Bortsett fra den ekkle fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #995 Del Skrevet 10. september 2008 Nå er vi begge veldig glad i fisk, spes laks!! bestefaren min pleier å lage gravlaks selv og den er virkelig Så vi håper at de er nesten like flink som han Tror menyen blir veldig bra, ser veldig godt ut når jeg ser det satt opp vi fikk smake på en mango sorbet, den var utroooolig god Å så fikk jeg ordnet det så jeg får ha ett lys for pappa der, så er han representert han også Nå driver kjære å skal legge til noe på ønskelista, så her går det unna på bryllupsfronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #996 Del Skrevet 10. september 2008 Usj, ekkel forrett! Ellers så det veldig godt ut! Jeg elsker reinsdyr! Så gøy at det skjer saker og ting på bryllupsfronten!! Forresten så hadde du sikkert ikke rukket å få så mye mage før bryllupet om du ble gravid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #997 Del Skrevet 10. september 2008 liker gravet laks jeg var det eller rekecoctail, men siden jeg ikke tåler sitron så passet det liksom ikke helt... men liker laks jeg Hehe, nei hadde nok ikke syntes særlig innen november, men er fint hvis det drøyer nå.. er garantert ikke gravid ( :klø: ) nå så det har bare å vente til etter bryllupet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #998 Del Skrevet 10. september 2008 Det viktigste er jo at dere velger mat dere synes er god da! Rekecocktail er ! Er det bare sitron du ikke tåler, eller all sitrusfrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #999 Del Skrevet 10. september 2008 Sitrus, men spes sitron.. der får jeg reaksjon med en gang og jeg som liker sitron veldig godt.. men kjære fikk bestemme forrett og han elsker gravlaks så da havnet det på den, jeg fikk velge desserten hovedretten var vi enige om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2008 #1000 Del Skrevet 10. september 2008 Syns det er så koselig med alle de ulike menneskene som kommer innom, man treffer på så mange mennesketyper på en sånn arbeidsplass har tenkt lenge på skolen, men som sagt så er jeg ikke noe skolelys og kvier meg for å sette meg på skolebenken igjen.. skulle ønske det holdt med praksis, for det har jeg fått en del av både i skolebibliotek og folkebibliotek.. Ja, man treffer veldig mange forskjellige folk. På godt og vondt. Man trenger ikke være veldig skolelys for å ta den utdanningen. Men motivasjon kan være greit å ha. Hvis du skal begynne på skolen så er det jo en stor fordel at du har jobbet så mye i bibliotek da. Hvor har du likt best å jobbe? Skolebibliotek eller folkebibliotek? Jeg mener at alle biblioteksjefer er sure.. :klø: Det er hun som er her jeg bor ihvertfall... Hun som er biblioteksjef der jeg jobber er veldig koselig. Så de finnes. Så gøy at menyen er ferdig Miso! Og jeg syns ikke laks er æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg