Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Hei Muffin :vinke:

er ikke utdannet bibliotekar, men jobber i bibliotek.. har vurdert å ta skolen, men vet ikke hvor motivert jeg er for å sette meg på skolebenken :sjenert: ikke akkurat noe skolelys kan man si.. trives du med det? Liker veldig godt å jobbe med bøker, elsker å lese så det er ett supert arbeidssted, minus sjefen min da :fnise:

Kunne tenke meg å jobbe i forlag, men må jo ta skolen for det.. hmm..vanskelig det der.. tar gjerne imot tips og råd altså :sjenert::jepp:

helt enig i at :strix: er supersøt :jepp:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg har så mye råd, men. :) Jeg trives godt på skolen jeg, men det er jo endel som er litt tørt. Det er nok en stor fordel å være motivert. Det er mange som er av den oppfatningen at praksisen "redder" skolen. Jeg jobber i bibliotek ved siden av, og den erfaringen der kommer godt med. Enig i at det er et flott arbeidssted. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så koselig med alle de ulike menneskene som kommer innom, man treffer på så mange mennesketyper på en sånn arbeidsplass :)

har tenkt lenge på skolen, men som sagt så er jeg ikke noe skolelys og kvier meg for å sette meg på skolebenken igjen.. :sukk: skulle ønske det holdt med praksis, for det har jeg fått en del av både i skolebibliotek og folkebibliotek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen :)

DA er det onsdag og jeg spiser frokost før jeg skal på jobb, begynner ikke før 13 så jeg har ganske god tid :fnise:

Sovet skikkelig dårlig i natt, hatt vondt i magen :sukk: hmm...håper det går over, er ikke like ille nå som det var i natt.. Kjære lå å strøk med på ryggen og var så søt i natt :rødme: han er så goood :jepp:

Håper alle får en strålende dag :) Jeg jobber på bibliotek, men jeg er ikke sur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars vennen, har du vært alene idag?? :kose:

jeg har vært på jobb å så har vi vært å pratet med fyren vi skal leie lokalet av!! Har kommet hjem nå å pratet med en venninne på tlf :) hun har sagt ja til å være tekstleser i kirken :hoppe: hun syns det var en ære å bli spurt :jepp: syns det er koselig at hun vil :)

Nå har vi fått menyen ferdig også :jepp:

Forett:

Gravet laks med sennepsaus

med Husets hvitvin

Hovedrett:

Reinsdyrstek med smørdampede rosenkål og blomkål.

Glasserte gulerøtter, tyttebærm viltsaus og kokte poteter.

med Husets rødvin

Dessert:

Is med vinmarinerte bjørnebær.

2 kuler vaniljeis og 1 kule mango sorbet is.

Så nå kan vi bestille menyer :strix::strix:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i magen..? :lur:

Du er vel ikke :gravid:? :sjenert:

nei, det er jeg ikke!! får vente til etter bryllupet!!

:fnise:

det er nok stress :sukk:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi begge veldig glad i fisk, spes laks!! :jepp: bestefaren min pleier å lage gravlaks selv og den er virkelig :sikle: Så vi håper at de er nesten like flink som han :fnise:

Tror menyen blir veldig bra, ser veldig godt ut når jeg ser det satt opp :jepp: vi fikk smake på en mango sorbet, den var utroooolig god :jepp:

Å så fikk jeg ordnet det så jeg får ha ett lys for pappa der, så er han representert han også :blush: Nå driver kjære å skal legge til noe på ønskelista, så her går det unna på bryllupsfronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ekkel forrett! :fnise: Ellers så det veldig godt ut! Jeg elsker reinsdyr! :sikle:

Så gøy at det skjer saker og ting på bryllupsfronten!! :hoppe:

Forresten så hadde du sikkert ikke rukket å få så mye mage før bryllupet om du ble gravid nå! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker gravet laks jeg :sjenert: var det eller rekecoctail, men siden jeg ikke tåler sitron så passet det liksom ikke helt... :sjenert: men liker laks jeg :sjenert:

Hehe, nei hadde nok ikke syntes særlig innen november, men er fint hvis det drøyer nå.. er garantert ikke gravid ( :klø: ) nå så det har bare å vente til etter bryllupet!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo at dere velger mat dere synes er god da! :Nikke: Rekecocktail er :spy:!

Er det bare sitron du ikke tåler, eller all sitrusfrukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitrus, men spes sitron.. der får jeg reaksjon med en gang :sukk: og jeg som liker sitron veldig godt.. :sukk:

men kjære fikk bestemme forrett og han elsker gravlaks så da havnet det på den, jeg fikk velge desserten :sikle: hovedretten var vi enige om :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så koselig med alle de ulike menneskene som kommer innom, man treffer på så mange mennesketyper på en sånn arbeidsplass :)

har tenkt lenge på skolen, men som sagt så er jeg ikke noe skolelys og kvier meg for å sette meg på skolebenken igjen.. :sukk: skulle ønske det holdt med praksis, for det har jeg fått en del av både i skolebibliotek og folkebibliotek..

Ja, man treffer veldig mange forskjellige folk. På godt og vondt. :fnise:

Man trenger ikke være veldig skolelys for å ta den utdanningen. Men motivasjon kan være greit å ha. ;) Hvis du skal begynne på skolen så er det jo en stor fordel at du har jobbet så mye i bibliotek da. Hvor har du likt best å jobbe? Skolebibliotek eller folkebibliotek? :)

Jeg mener at alle biblioteksjefer er sure.. :klø: Det er hun som er her jeg bor ihvertfall...

Hun som er biblioteksjef der jeg jobber er veldig koselig. Så de finnes. ;)

Så gøy at menyen er ferdig Miso! Og jeg syns ikke laks er æsj. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...