Mazilla Skrevet 8. september 2008 #941 Del Skrevet 8. september 2008 Mazzimannen er vant til meg, for å si det sånn..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #942 Del Skrevet 8. september 2008 men han har ikke noe imot ensporet humør uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #943 Del Skrevet 8. september 2008 På ingen måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #944 Del Skrevet 8. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #945 Del Skrevet 8. september 2008 Da er det snart senge tid her!! Tidlig opp imorgen, skal trene før jobb være flink miso som gjør pt stolt Vi snakkes imorgen tidlig jenter, både før og etter trening etter trening er det jobb (les: KG tid) Håper dere får sove godt å drømme søte bryllupsdrømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #946 Del Skrevet 8. september 2008 Natta Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. september 2008 #947 Del Skrevet 8. september 2008 Nattinatt: søt liten aftenbønn: God natt min skatt sov godt i natt. Drøm søtt om meg som elsker deg... (..denne kan du hviske i øret på din kjære :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 8. september 2008 #948 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg gikk glipp av og kom rett til jeg... Jaja bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #949 Del Skrevet 9. september 2008 Mornings! Klar for ei ny økt med ? Nå spiser jeg frokost før jeg setter kursen mot treningsstudioet! Ha en fin dag, misomor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #950 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg gikk glipp av og kom rett til jeg... Jaja bedre lykke neste gang Huff da, du får overraske han med litt idag da Mornings! Klar for ei ny økt med ? Nå spiser jeg frokost før jeg setter kursen mot treningsstudioet! Ha en fin dag, misomor! mornings mazzimor Det var utrolig tungt å stå opp idag, fristelsen for å bli liggende var farlig. Men krøp ut av den varme dyna og satt kursen mot treningssenteret.. Nå har jeg vært flink å å nå spiser jeg salaten min til lunsj klar for en ny KG dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #951 Del Skrevet 9. september 2008 Så flinke dere er da Jeg tar det igjen senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #952 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg holdt også på å bli liggende i dag morges, spesielt siden han godeste har fri og kunne sove videre... Men jeg stod opp, og det er jeg glad for nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #953 Del Skrevet 9. september 2008 Er litt glad for at jeg kom meg opp, selv om det var skikkelig hardt der og da!! dyna var så varm og god fristet ikke i det hele tatt.. men kan ligge lengere imorgen æsj, det er skikkelig utrivlig på jobb idag..sjefen er skikkelig sur og rett og slett uhøflig mot de som kommer inn teller minutter her til jeg er ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #954 Del Skrevet 9. september 2008 Oi, den sjefen din altså..! Når er du ferdig på jobb idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #955 Del Skrevet 9. september 2008 Er ferdig 16:00!! kommer til å stikke så fort som overhodet mulig!! Har min redning i jentene mine her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #956 Del Skrevet 9. september 2008 Søtingen! Du kommer deg nok gjennom denne dagen også skal du se! Hva skal du etter jobb i dag da? Bare kose deg med misomannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #957 Del Skrevet 9. september 2008 Har litt småpusling hjemme som må gjøres, å så måå jeg snart finne gjestebok til brylupet.. samt resten av utstyret til brudepikene!! begynner å bli noe stressa må jeg innrømme, men ikke si det til noen andre da vi holder det her, så kan alle andre tro at jeg er heeelt rolig og har full kontroll :klø: :dåne: hva med deg, hva skal du idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #958 Del Skrevet 9. september 2008 Skal være på skolen til kl 15, så skal jeg hjem og spise middag som han godeste forhåpentligvis har laga klar! :rødme: Etter det vet jeg ikke, blir sikkert litt surring på nettet, litt serier på dvd og kaaaanskje litt lesing! Ææ, jeg fikk en liten flue i nesa, og jeg vet ikke åssen jeg skal få den ut! Sitter masse folk her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #959 Del Skrevet 9. september 2008 :sjokk: du får snike deg ut å snyte deg!! tror det er det lureste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #960 Del Skrevet 9. september 2008 Den ble borte... Og den har ikke kommet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg