Mazilla Skrevet 7. september 2008 #881 Del Skrevet 7. september 2008 Høres ut som en fin morgen! Han lagde vafler igår altså? Snille misomannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. september 2008 #882 Del Skrevet 7. september 2008 ja han gjorde det veldig gode vaffler lagde han, mens jeg lå på sofaen og hvilte litt.. var så trøtt igår!! han er kjempesnill misomannen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2008 #883 Del Skrevet 7. september 2008 Åh, søtingen! Det er deilig å bli litt oppvarta i blant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. september 2008 #884 Del Skrevet 7. september 2008 Ja det er det, det er sjeldent mellom hver gang men ekstremt koselig når han gjør det han kunne godt vært littegran mer romantisk, men men.. han er jo mann får ikke glemme det.. Men han er sååå søt når han gjør koselig ting, som å lage vaffler :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2008 #885 Del Skrevet 7. september 2008 Min kunne også godt vært litt mer romantisk i blant.. Men, når de sjeldent er romantiske legger vi jo ekstra merke til det de gangene de gjør noe utenom det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 7. september 2008 #886 Del Skrevet 7. september 2008 Ja det var veldig fint gjort å lage vaffler Høres ut som om dere har en deilig helg...! Og så bra at det ordner seg med kjolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2008 #887 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har alllerede begynt å krangle på at han skal lage middag i dag, men jeg regner med det ender opp med at jeg må gjøre det Det nytter liksom ikke her i huset... hvis han skal lage noe så blir det spaghetti med kjøttdeig eller grandis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. september 2008 #888 Del Skrevet 7. september 2008 Var veldig koselig at han ladge vaffler nå setter han faktisk i gang med å vaske opp!! Snille gutten min :rødme: kanskje jeg også skal gjøre noe da :klø: Senere idag skal vi ned til byen til filmklubben vi er medlem av! En kollega av meg og partneren hennes som startet filmklubben så vi har blitt litt dratt med, kjempe koselig og veldig moro å gjøre noe sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. september 2008 #889 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Har jeg lagt igjen spor her før?? :klø: Hvis ikke var det på høy tid!!! Orket ikke lese heeele boken din nå, men... Det håper jeg du tilgir meg... Jeg var innom hjemmesiden deres også, så flinke dere har vært til å lage den!! Ble så misunnelig på vaflene deres at jeg måtte gå og ta ut noen kanelboller fra frysern. Greit å ha liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. september 2008 #890 Del Skrevet 7. september 2008 Hei Cypress koselig at du er innom boka mi igjen, ja du har vært innom her før men koselig at du er innom flere ganger takk takk, det er min kjære som skal ha æren for bryllups siden han har laget dem, med litt innspill fra meg hehe, det er absolutt godt å ha noe liggende i fryseren Det smakte med vafler ja og kanelboller er veeeldig godt Nå er vi klare til å dra på filmklubb og jobbe litt, de viser Orions beltet idag og Jon Michelet kommer å presenterer filmen selv!! Er vel hjemme i 22:00 tida idag! Men det er koselige mennesker og veldig koselig å ha noe å gjøre sammen, så så langt har denne søndagen absolutt vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2008 #891 Del Skrevet 7. september 2008 Kos dere på filmklubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 7. september 2008 #892 Del Skrevet 7. september 2008 Ja håper dere har det fint, det høres kjempekoselig ut Takk for hilsen i boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #893 Del Skrevet 8. september 2008 Opp av senga nå, misomor!!! God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #894 Del Skrevet 8. september 2008 Kansje det ble litt for mye film i går? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #895 Del Skrevet 8. september 2008 He he, jeg er våken og oppe Har fri idag så jeg sovnet fra vekkeklokka jeg som skulle stå opp tidlig å gjøre mye, ja ja.. Var veldig koselig igår, filmklubben fikk 17 nye medlemmer og det er bra Neste visning er 16 september allerede så det blir moro er veldig koselig å gjøre noe sammen med kjære som betyr at vi må ut av leiligheten også er det koselig å gjøre noe sammen med venneparet som driver klubben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #896 Del Skrevet 8. september 2008 Du trengte sikkert litt ekstra søvn da! Har du kommet i gang med alt du skulle gjøre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #897 Del Skrevet 8. september 2008 Hva skal du gjøre da? Jeg skulle gjerne vært hjemme i dag og begynt med rydding og vasking jeg... skal ha selskap på Fredag Da må det være shinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #898 Del Skrevet 8. september 2008 Hvis jeg hadde shina leiligheten på en mandag før gjester på fredag måtte jeg sikkert gjort det igjen senere i uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #899 Del Skrevet 8. september 2008 Joda... men jeg tenkte på vask g støvtørk og så bare støvsuge over gulvene på fredag.. Jeg får det så travelt senere i uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #900 Del Skrevet 8. september 2008 Kan ikke ÆlenPærlen gjøre det da? Misos bryllupsdagbok har blitt til dinedamas husarbeidsbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg