Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden
Takk :) syns de er utrolig nydelige selv :jepp: den ene brudepiken vår prøvde den igår og hun var såååå skjønn i den :juhu: hun var veldig fornøyd med kjolen selv, bare måtte se i speilet :) hehe :fnise: supersøt :)

Huff, har akkurat kommet hjem etter å ha vært å stelt neglene, farget vippene. Er skikkelig misfornøyd, fjernet neglelakken med en gang jeg kom hjem. Det avr klumpete og hakkete, skjevt og overlakken var ikke rett.. :( :( hun som gjorde det satt å huffet seg hele tiden å var ikke fornøyd med det!! og så så hun på klokka hele tiden.. :( vippene ser jeg ikke at er farget en gang :sur: :sur: første gangen jeg gjør noe sånt og er bare kjempe skuffet ..

Æsj, så kjipt. :sinna: Gå å klag!!!!!!!!!!!!!! Kan jeg spøre hvor du var?

Forresten, kjolebilder? :sjenert::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Jeg også vil se :hoppe:

Kjipt å betale for sånt du ikke blir fornøyd med :sur: Jeg hadde nekta og betalt før det var skikkelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjipt. :sinna: Gå å klag!!!!!!!!!!!!!! Kan jeg spøre hvor du var?

Forresten, kjolebilder? :sjenert::pls:

skal selvsagt få se bilder, send meg mail adressen din så skal jeg sende deg dem :) fikk ikke til å sende dem på PM, fikk feilmelding hele tiden :( arg!!

Var på Beauty Vital, hm..håper ikke du kjenner noen av dem da :sjenert: Ble skikkelig skuffet, men men.. min kjære fikk humøret opp igjen :jepp:

Jeg også vil se :hoppe:

Kjipt å betale for sånt du ikke blir fornøyd med :sur: Jeg hadde nekta og betalt før det var skikkelig :fnise:

skulle gjort det ja, men gjort er gjort.. frister ikke å prøve igjen ett annet sted.. men vil jo være fiiin til bryllupet.. :sukk:

skal sende deg mail med bilder :)

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
skal selvsagt få se bilder, send meg mail adressen din så skal jeg sende deg dem :) fikk ikke til å sende dem på PM, fikk feilmelding hele tiden :( arg!!

Var på Beauty Vital, hm..håper ikke du kjenner noen av dem da :sjenert: Ble skikkelig skuffet, men men.. min kjære fikk humøret opp igjen :jepp:

Ta det rolig, kjenner ingen der. :kose: Så det blir ikke noe slædring. :skratte::fnise:

Så bra din kjære fikk fikset på humøret ditt. :jepp:

Jeg lurte litt på Askepott jeg. Har du hørt noe om dem?

Har sendt deg mail-adr. :tommelopp:

Endret av Alvebruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

Nydelige kjoler. :rødme: De kommer til å se ut som små prinsesser. :)

Askepott ligger ved fokusgården og i nærheten av taxitråkka. (midt i mellom lissom) De lå nede ved American før. Tror de er ganske flinke der, svigermor pleier iallefall å komme ut med køl-svarte øyevipper- :jepp: Og jeg vet om flere "berter" som går å setter på negler der. Tror ikke de ville gjort det der hvis de ikke er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige kjoler. :rødme: De kommer til å se ut som små prinsesser. :)

Askepott ligger ved fokusgården og i nærheten av taxitråkka. (midt i mellom lissom) De lå nede ved American før. Tror de er ganske flinke der, svigermor pleier iallefall å komme ut med køl-svarte øyevipper- :jepp: Og jeg vet om flere "berter" som går å setter på negler der. Tror ikke de ville gjort det der hvis de ikke er flinke.

Takk :rødme: tror jentene kommer til å bli veldig fine :)

takk for tipset, da tror jeg at jeg skal teste ut det stedet! hun farget vippene mine brune igår, kanskje derfor jeg ikke ser noe særlig endring.. :klø:

da får vi håpe at de på Askepott er flinke :jepp: si fra hvis du får testet dem da :sjenert:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig service :kjefte: Jeg HATER dårlig service :sur::sinna:

Jeg også, hater dårlig service :sur: :sur:

Miso hvor er du egentlig???? :sjenert:

Jeg har vært her i hele dag, men ikke noe Miso :riste:

Åh, så søøøøt du er :rødme:

Jobber med ferieklubben denne uka, heldigvis ferdig imorgen. Vært i halden idag, på spøkelsesjakt! Vært borte fra pcn på jobb hele uka :( savnet dere skikkelig :sjenert: Hvordan går det med deg? Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Innom å sniker litt :lur:

Mulig å få se kjolebilder? :sjenert:

Hei :vinke:

koselig at du er innom :jepp: selvfølgelig skal du få se bilder, send meg mail adressen din så sender jeg deg dem på mail :) husker ikke om jeg har fått mailadr din før :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Takk :rødme: tror jentene kommer til å bli veldig fine :)

takk for tipset, da tror jeg at jeg skal teste ut det stedet! hun farget vippene mine brune igår, kanskje derfor jeg ikke ser noe særlig endring.. :klø:

da får vi håpe at de på Askepott er flinke :jepp: si fra hvis du får testet dem da :sjenert:

Mulig det er derfor. :vetikke: Syntes nok bedre med brun/svart, svart eller askegrå. Jeg regner med at jeg iallefall skal farge vipper og bryn der, og ant ansiktsbehandling. Aner ikke enda om jeg kommer til å støpe på negler. Jeg har kjøpt noe på H&M som visstnok skal være bra for negler som fliser seg opp. Se om det funker først. For det hvite er der naturlig når jeg har lange negler. :jepp: Så hvis flisinga gir seg, så trengs ingen løsnegler. :riste:

Jeg skal gi deg tilbakemld hvis/når jeg har vært der. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Hei :vinke:

koselig at du er innom :jepp: selvfølgelig skal du få se bilder, send meg mail adressen din så sender jeg deg dem på mail :) husker ikke om jeg har fått mailadr din før :sjenert:

Jepp skal sende den på pm :)

Nei du har sikkert ikke fått den, tror ikke jeg har sendt den til noen her enda :):) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også, hater dårlig service :sur: :sur:

Åh, så søøøøt du er :rødme:

Jobber med ferieklubben denne uka, heldigvis ferdig imorgen. Vært i halden idag, på spøkelsesjakt! Vært borte fra pcn på jobb hele uka :( savnet dere skikkelig :sjenert: Hvordan går det med deg? Håper det går bra :)

Ååååå det hørtes kjempegøy ut :-D

Jeg vil også på spøkelsesjakt :lur:

Her går det bare bra.... jeg blir hjemme alene i helga... mannen skal på 10års jubileum med grunnskoleklassen sin... Så i kveld skal jeg sammen med Siripiri og mannen hennes på Honningsvågrevyen, så skal vi kansje koooose oss med litt smirnoff ice bare for å gjøre det... Og i morgen skal jeg se frustrerte Fruer til jeg stuper regner jeg med... Har nettopp begynnt på sesong 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå det hørtes kjempegøy ut :-D

Jeg vil også på spøkelsesjakt :lur:

Her går det bare bra.... jeg blir hjemme alene i helga... mannen skal på 10års jubileum med grunnskoleklassen sin... Så i kveld skal jeg sammen med Siripiri og mannen hennes på Honningsvågrevyen, så skal vi kansje koooose oss med litt smirnoff ice bare for å gjøre det... Og i morgen skal jeg se frustrerte Fruer til jeg stuper regner jeg med... Har nettopp begynnt på sesong 2 :)

Heisann :) :)

Da er det heeelg :-D Det har vært en kjempe lang og til tider slitsom uke.. men nå er det helg og ferieklubben er ferdig for denne gang, det vil si til frem til august!! Denne uka har vært lang, mandag var vi på tusenfryd, det kunne vært kjempemoro hadde jeg kunnet være med å gjort ting og ikke bare sittet å sett på ungene.. det blir garantert en tur til Liseberg i løpet av sommeren, det kribler etter berg og dalbaner :fnise:

Tirsdag var vi ute å padlet og fisket, kjempe moro :) fikk pratet en god del med de fleste av ungene og det ble prøvd noe fisking, men ingen fisk bet på kroken. Men en kraftig solbrenthet kan jeg vise frem, litt ømt men håper at det blir brunt etterhvert :jepp: Onsdag var vi på østfoldbadet, utrolig stilig svømmehall som det også blir en tur til om ikke lenge, bølge basseng og ett sted i bassenget hvor det var strøm i vannet så man kunne ligge å flyte i strømmen, kult :jepp:

Idag blir det stille og rolig, hørtes koselig ut med revy :-D dere får kose dere masse :) her blir det en avslappende øl og så skal jeg hvile de stakkars bena mine som har gått så mye hele uka! Imorgen skal vi på fest til ett vennepar, så det blir koselig :)

Torsdag var vi i Halden, på festningen der og på spøkelsesjakt :) Idag var vi vi i villmarksgruver i skogen i pøsregnet, har da kommet hjem klissvåt og kald!!

Kos deg med revy og frustrerte fruer :) Stikker nok innom å sier hei iløpet av helgen :)

ønsker alle som er innom en riktig god helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

De kjolene var fantastisk fine!! :-)

Har sett på de der selv, de er nydelige!!

Ble de sydd etter mål eller i str?

Forresten, god helg, og :juhu: for slitsom uke som er over :-D

Ikke alle som er like heldige.. Fri i morgen, men jobb søndag.. Og det er en av de mest travle dagene hos oss.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
De kjolene var fantastisk fine!! :-)

Har sett på de der selv, de er nydelige!!

Ble de sydd etter mål eller i str?

Forresten, god helg, og :juhu: for slitsom uke som er over :-D

Ikke alle som er like heldige.. Fri i morgen, men jobb søndag.. Og det er en av de mest travle dagene hos oss.. :-(

Takk :jepp: syns de er nyydelige :) sendte inn mål av jentene å så sydde dem etter det! Er veldig fornøyd med mitt første kjøp på Ebay :)

Ja, det har vært en travel og slitsom uke :) skal bli godt med en pause fra 19 til 40 energifulle 10, 11, 12 og 13 åringer :skaal: man blir litt :eeeh: av dem :fnise:

hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Takk :jepp: syns de er nyydelige :) sendte inn mål av jentene å så sydde dem etter det! Er veldig fornøyd med mitt første kjøp på Ebay :)

Ja, det har vært en travel og slitsom uke :) skal bli godt med en pause fra 19 til 40 energifulle 10, 11, 12 og 13 åringer :skaal: man blir litt :eeeh: av dem :fnise:

hva jobber du med?

Åjj! Ja det kan jeg godt tenke meg til at man blir slitsom av! :eeeh:

Jeg jobber på en kafé/gatekjøkken :) Som ligger i ei kro fem min fra her jeg bor :) Ikke så veldig spennende, men helt greit. Har nå fått 100% stilling der så. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjj! Ja det kan jeg godt tenke meg til at man blir slitsom av! :eeeh:

Jeg jobber på en kafé/gatekjøkken :) Som ligger i ei kro fem min fra her jeg bor :) Ikke så veldig spennende, men helt greit. Har nå fått 100% stilling der så. :-D

Åh, så bra med 100% :jepp: Har bare 40% fast jeg og så tar jeg ekstra vakter når jeg kan.. vil gjerne ha 100% men med økonomien til kommunene og at stillingen min blir borte fra 1.1.09 ser det ikke så lyst ut :sukk:

Hehe, ja man blir slitsom av unger som tror "stå stille" betyr "gå videre" og at "nå går vi" betyr "bli borte 10minutter ekstra" :eeeh:

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Hihi :fnise:

Det hørtes ut som noen veeeldig slitsomme dager ja! Meeen... Man husker vel kanskje hvordan det var å vær i den alderen også :fnise: Ikke akkurat lett å være i ro, eller å høre på de voksne :ler:

Ja det er kjempe kjekt med 100%.. Iallefall i forhold til økonomien!

Skulle gjerne hadd samme inntekt, men med 50% stilling, men det går vel ikke :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...