Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå jaaaadaaa :lur:

Jeg har noen hemmelige knep... jeg tar på meg magedanser trøya mi så skrangler jeg så fælt at hun våkner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

jeg kunne vel gjort det like bra selv jeg altså :roll:

Syns dere er veldig flinke til å vekke jeg :) kan dere vekke meg litt tidligere på tirsdag? sånn at jeg ikke forsover meg igjen, tydelig at klokka på mobilen ikke er til å stole på :sur: dumme telefon :sur:

yeah right..!

:fnise:

:fnise:

ååå jaaaadaaa :lur:

Jeg har noen hemmelige knep... jeg tar på meg magedanser trøya mi så skrangler jeg så fælt at hun våkner :lur:

åh, kult... driver du med magedansing???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang BU, blir det neste en egen gruppe på facebook?? :sjenert:

nå har det jaggu vært en front til front kollisjon ved Rolvsøy der jeg bor, på en strekning som går nedenfor blokka vår.. huff, er så mye ulykker på den veien!! :sukk:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang BU, blir det neste en egen gruppe på facebook?? :sjenert:

nå har det jaggu vært en front til front kollisjon ved Rolvsøy der jeg bor, på en strekning som går nedenfor blokka vår.. huff, er så mye ulykker på den veien!! :sukk:

Oi, så ekkelt da! Kjipt med sånne ulykkesstrekninger! Vet du om det gikk bra med de som var i bilene..?

BU-gruppe på facebook, ser det for meg! :ler: Hadde glatt blitt den største gruppa i landet det! Hvis ikke det hadde vært for de strenge opptakskravene... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så ekkelt da! Kjipt med sånne ulykkesstrekninger! Vet du om det gikk bra med de som var i bilene..?

BU-gruppe på facebook, ser det for meg! :ler: Hadde glatt blitt den største gruppa i landet det! Hvis ikke det hadde vært for de strenge opptakskravene... :lur:

ingen personskader meldt så langt, håper ikke det er det.. uff, det er fjerde eller femte ulykka på denne strekningen på tre uker :sukk:

hehe, veldig strenge opptakskrav og veldig vanskelig å kvalifisere seg :fnise: Men tror nok maaaange hadde prøvd å snike seg med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart.. Det er jo alltid masse wannabes som prøver å snike seg inn i sånne eksklusive klubber! :roll:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart.. Det er jo alltid masse wannabes som prøver å snike seg inn i sånne eksklusive klubber! :roll:

ja, de skjønner ikke hva de vil si å være en ekte Bridezilla!! det krever sitt det altså :fnise: svært få som har evnene, ikke alle som er like heldige som oss som har det :fnise: VIP medlemmer :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært dårlig til å lese her inne i det siste :flau:

Men ser galskapen lever her også :fnise:

galskapen lenge leve :fnise: :fnise:

velkommen er du når som helst :jepp:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere er veldig flinke til å vekke jeg :) kan dere vekke meg litt tidligere på tirsdag? sånn at jeg ikke forsover meg igjen, tydelig at klokka på mobilen ikke er til å stole på :sur: dumme telefon :sur:

:fnise:

åh, kult... driver du med magedansing???

hihi... nei.. :fnise:

Men jeg er en ræser på å late som at jeg kan mase jeg egentlig ikke kan :lur:

Kaster meg ut i det med liv og lyst :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... nei.. :fnise:

Men jeg er en ræser på å late som at jeg kan mase jeg egentlig ikke kan :lur:

Kaster meg ut i det med liv og lyst :-D

så utrolig kult :) moro å prøve nye ting :jepp: skulle ønske jeg var like tøff :sjenert: prøver jo nye ting, men er mer nølende.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det egentlig legge tid for meg, men jeg finnes jo ikke trøtt!! :sukk: å vite at jeg skal opp 04:30 burde jo gjøre meg trøtt, men nei da..! ja ja, som min kjære sier så nytter det ikke å tenke på det så da er det bare å la vær!! (men det er irriterende!!)

På lørdag skal vi snakke med blomsterfyr ang blomster til bryllupet! begynner å haste litt å få det på plass, har ideer om hvordan jeg ønsker at brudebuketten skal se ut!! så håper det lar seg ordne :lur:

Jeg ønsker alle dere BU jenter en strålende helg med deres kjære :) håper dere får sol og varme og at sommeren kommer tilbake :)

varme :klemmer: til dere alle :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så utrolig kult :) moro å prøve nye ting :jepp: skulle ønske jeg var like tøff :sjenert: prøver jo nye ting, men er mer nølende.. :sukk:

Nå er det ikke snakk om sånn fallskjermhopping eller slangetemming da :fnise:

Bare rare tullete ting jeg gjør for at kjære skal få seg en god latter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det egentlig legge tid for meg, men jeg finnes jo ikke trøtt!! :sukk: å vite at jeg skal opp 04:30 burde jo gjøre meg trøtt, men nei da..! ja ja, som min kjære sier så nytter det ikke å tenke på det så da er det bare å la vær!! (men det er irriterende!!)

På lørdag skal vi snakke med blomsterfyr ang blomster til bryllupet! begynner å haste litt å få det på plass, har ideer om hvordan jeg ønsker at brudebuketten skal se ut!! så håper det lar seg ordne :lur:

Jeg ønsker alle dere BU jenter en strålende helg med deres kjære :) håper dere får sol og varme og at sommeren kommer tilbake :)

varme :klemmer: til dere alle :)

:kose:

Oi, blomsterjakt, så spennende! Er det litt begrensa hva slags blomster de har i november, eller blir alt importert og er fullstendig uavhengig av sesong? :klø: Har ikke peiling på blomster jeg! :fnise:

Spent på hva slags lure ideer du har om brudebukett jeg! Regner med vi får se resultatet når den tid kommer! :jepp:

Ha en fin helg med din kjære også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann :)

Ja det blir spennende å se hva vi kommer på, men jeg har en liten ide på hvordan jeg vil den skal se ut :jepp: skal selvsagt vise dere det:jepp: det blir en dråpe bukett med hvite roser og noe annet, vil gjerne ha liljer (det er yndlingsblomsten min) men den drysser så fælt og vil ikke ha DET på kjolen :fy_fy: så vi får se, men skal vise dere så fort jeg har noe bildet!

De importerer blomster, trenger 10dager på det.. så vidt jeg forstod :)

Skal kose meg i helgen, var hjemme rundt 23:00 igår så jeg er fortsatt litt trøtt (stod opp 04:30) men har sovet i ti timer så jeg satser på at det hjelper! Ikveld skal vi grille hos ett vennepar, forloveren til kjære og hans familie og imorgen skal vi besøke ett annet vennepar (den andre brudepiken) for de fikk barn nr to 8 juni, en liten gutt :) så vi skal inn å hilse på, gratulerer den stolte storesøster :jepp:

begravelsen gikk greit, det var en nydelig sermoni og en verdig en..det tøffeste var når det ene barnebarnet hans på ca 8-9 leste ett dikt hun hadde skrevet selv :trist::trist: det var tøft for alle... men fikk vært der for min kjære så det var godt :jepp:

Håper dere alle får en flott helg sammen med deres kjære :) :) masse :klemmer: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte:

Idag er det 5 mnd til jeg gifter meg

:rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte: :rødme: :hjerte:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::danser::danser::danser::danser:

5mnd!!

:danser::danser::danser::danser::danser:

Det er helt plutselig det, tro meg!

:skaal::skaal:

Edit: fikse, fikse

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...