Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Nå er det mindre enn 5 mnd igjen! :hoppe: :hoppe: :dåne: :hoppe: :hoppe:

Får krype til køys jeg, skulle bare snike meg innom med en liten hilsen! Snakkes plutselig med mer fjas! :ler: Ble etterlyst av han godeste som lurte på om jeg hadde sovna foran pcen nå... :sukk: Han må da skjønne at jeg har et visst kg-behov etter to dager uten! :roll::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alvebruden
ang BU, blir det neste en egen gruppe på facebook?? :sjenert:

nå har det jaggu vært en front til front kollisjon ved Rolvsøy der jeg bor, på en strekning som går nedenfor blokka vår.. huff, er så mye ulykker på den veien!! :sukk:

Den strekningen skjer det noe på hele tiden jo. :(

Vi stod i kø vi. :riste:

Godt det gikk bra med folka. :jepp:

Nydelige tiaraer du har sett deg ut. Likte også nr 1 best.

Du har hørt om mediumvandringa med 2 klarsynte som var i gamlebyen? Vi var på det om lørdagen vi. Ble bare såååååå skuffa. :(

Hadde sett for oss noe alla åndenes makt hvor de får kontakt med spøkelsene. WOOOOAHHHH :fnise: Men de sa "her får jeg kontakt med noen, også så de bakover i tid, liksom hva de så for noe. Og da skulle en som kjenner gamlebyen ut og inn bekrefte om hendelsen hadde skjedd eller ikke osv. Skikkelig dårlig. Men et spøkelse fløy visstnok forbi oss da. :sjokk::fnise: Men til en pris av

250 kr pr pers ble jeg ganske skuffa. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er :jepp: ja, nå er det ikke lenge igjen :) syns ikke det er lenge siden det stod 7 mnd jeg.. det går fort nå!! har masse følelser i kroppen, mest blanding av glede/grue!! er kanskje normalt.. :sukk:

Men nå er det under 5 mnd igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazilla :)

:fnise: ett viss behov for KG har man da!! det må de da ha skjønt nå!! hehe, min kjære spør hver dag om jeg har hørt noe mer fra de kommende brudene, han er så søt når han tar det alvorlig fordi han skjønner at jeg er avhengig :fnise:

Han godeste ristet litt på hodet når jeg forklarte hva BU er :fnise:

Hei Alvebruden :)

Hmm...da er jeg glad ikke vi gjorde det!! hørte om det, og hadde litt lyst til å dra men jeg er litt pysete til tider så jeg hadde vel ikke fått sovet de neste to ukene!! :sjenert:

Så dumt at det var så dårlig og til den prisen... nei, best å holde seg til åndenes makt på tv!! skjønner at du ble skuffa da ja..

Den strekningen er skummel, det er så mye ulykker der å jeg syns det har vært ekstra mye den siste tiden. Bra det ikke ble noe skader, tror en ble fraktet til sykehuset, men bedre med ett brukket ribben eller noe altså. Vi bor på Rolvsøy å ser ned på en del av den veien, skummelt!! hver gang det er kø der så er det som regel en ulykke. :riste: ikke bra!

Takk, syns det er vanskelig å finne smykker.. spesielt siden jeg gjerne vil at det skal passe til kjolen, men har ikke kjolen her så da er det ikke så lett... Vanskelig å skulle gjøre seg pen altså.. :fnise:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:hjerte: Under 5 mnd!! :hjerte:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

edit: vanskelig å få dem rette :fnise:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:hjerte: Under 5 mnd!! :hjerte:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

edit: vanskelig å få dem rette :fnise:

JAAAA!!!! tenk det, det er under 5 mnd igjen...

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

ja, jeg knoter med det hver gang!! de vil liksom ikke stå der jeg vil ha dem :fnise:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Vanskelig å skulle gjøre seg pen altså.. :fnise:

:forvirra: stresser ikke med pynt, skal ikke mye til for å pynte et smykke sier nå jeg :ler:

Under 5 mnd igjen for deg nå jo :dåne: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Tida går forskrekkelig fort, jeg aner ikke hvor de siste 3 mnd har blitt av :redd: Sitter her og prøver å få kontroll over listene mine igjen, det har sklidd litt ut her :sjenert: Skjedd så mye annet at har ikke hatt tid å gå gjennom og krysse av etterhvert :sukk: ser det er flere ting jeg absolutt burde gjort får sånn ca 1 mnd siden :ler: jaja, blir vel gift uansett - det er jo viktigst :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirra: stresser ikke med pynt, skal ikke mye til for å pynte et smykke sier nå jeg :ler:

Under 5 mnd igjen for deg nå jo :dåne: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Tida går forskrekkelig fort, jeg aner ikke hvor de siste 3 mnd har blitt av :redd: Sitter her og prøver å få kontroll over listene mine igjen, det har sklidd litt ut her :sjenert: Skjedd så mye annet at har ikke hatt tid å gå gjennom og krysse av etterhvert :sukk: ser det er flere ting jeg absolutt burde gjort får sånn ca 1 mnd siden :ler: jaja, blir vel gift uansett - det er jo viktigst :love:

Det samme gjør jeg.. ser ting som skulle vært gjort for en mnd siden, og da blir jeg enda mer stressa!! :sukk: men du har helt rett, gift blir man jo og det er jo tross alt det viktigste!!

er redd de kommende mnd kommer til å suse avgårde før jeg egentlig rekker å tenke meg om.. skulle gjerne stoppet tiden for å få gjort unna alt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren bruker jo å gå kjempefort :jepp:

plutselig så er vi i midten av september og da er du ihvertfall nesten fru :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren bruker jo å gå kjempefort :jepp:

plutselig så er vi i midten av september og da er du ihvertfall nesten fru :juhu:

Ja, det er ikke lenge til :juhu: Hjelpe meg så fort tiden går... :sukk: får prøve å nyte dette også da, ikke bare stresse med planlegging..

Har akkurat levert en cd til en kollega, kona spiller piano og jeg skal prøve å overraske min kjære med å få spilt sangen vår i kirken :lur::fnise: håper ikke han har tenkt samme tanken!! :fnise:

er på jobb nå, overhodet ikke motivert... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller... vil bare hjem :sur:

Tror jeg skal gå tidlig i dag... men jeg bruker å tro jeg skal gjøre det, men så ender det opp med at jeg er her uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller... vil bare hjem :sur:

Tror jeg skal gå tidlig i dag... men jeg bruker å tro jeg skal gjøre det, men så ender det opp med at jeg er her uansett :fnise:

:fnise: skulle gjerne gått hjem tidlig.. Vil hjem jeg også :sur:

Blir trist av å tenke på at jeg skal jobbe til kl 16:00.. :sukk:

hvis du blir litt til kan vi holde hverandre med selskap :jepp::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på Mim sin side og der fant jeg en genial liste over fotograferingen :juhu: har lett etter noe sånt, så dette var suuupert :jepp:

Igår sendte jeg kontrakt til fotografen, så det er i boks. Skal fylle ut resten av feltene underveis,men greit å få sendt den så det er gjort!

BILDER VI MÅ HUSKE Å TA:

Når vi står opp

Frokosten

Hos frisøren

Under påkledning

Med presten

BRUD:

Alene

Sammen med brudgom

Med foreldre: brud med mor, brud med bestefar, brud med begge.

Med svigermor: brud med svigermor, brud med svigerfar og foreldre.

Med mormor og morfar

Med søsken

Med forlover

Med venner

Med brudepiker

Brudebukett

Frisyren

BRUDGOM:

Alene

Sammen med brud

Med foreldre

Med svigermor og brudens bestefar

Med søsken

Med forlover

Med venner

Med brudepiker

Bilde av brud og brudgom sammen med sine familier

Bilde av brud, brudgom og brudepiker

Bilde av brudepar med forlovere

Alle samlet

LOKALET

Utenfor

Bordene

Kakene

Maten

Blomstene

Gavebordet

Hver enkelt gjest / par

Fører på mer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Nå når jeg ser lista mi i din bok så ser jeg at vi kommer nok ikke til å få tid til annet enn å ta bilder denne dagen :skratte: Jeeeez for ei smørbrødliste jeg har laga, og jeg som har en kjæreste som ha-a-a-a-ter å bli tatt bilde av :sjokkert: og jeg er linselus :fnise: hvordan skal dette gå :klø: Blir nok som Anea sa i gamle boka mi: "her er bilde av meg, meg, meg, meg og meg med den, den og den...hvis du ser nøye etter, bakerst der på det ene bildet, der er Trollmannen" :hoho: Stakkar mann!! Har ikke vist den lista til han, og har heller ikke tenkt å gjøre det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg ser lista mi i din bok så ser jeg at vi kommer nok ikke til å få tid til annet enn å ta bilder denne dagen :skratte: Jeeeez for ei smørbrødliste jeg har laga, og jeg som har en kjæreste som ha-a-a-a-ter å bli tatt bilde av :sjokkert: og jeg er linselus :fnise: hvordan skal dette gå :klø: Blir nok som Anea sa i gamle boka mi: "her er bilde av meg, meg, meg, meg og meg med den, den og den...hvis du ser nøye etter, bakerst der på det ene bildet, der er Trollmannen" :hoho: Stakkar mann!! Har ikke vist den lista til han, og har heller ikke tenkt å gjøre det :skratte:

Ha ha :ler: kanskje lurt å la han leve i uvisshet om hvor mye han blir fotografert den dagen :skratte: Sånne ting bør vel gå fort når det først settes i gang.. ser selv at det der kan ta lengre tid enn anntatt ja! Gir lista til fotografen så kan hun slite med den :lur::fnise:

ååhh...kjeder meg på jobb!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso slutta klokken 16 på jobb. Men hva er det mitt øye skuer? Miso som fremdeles er på KG! Dette er svært, svært avhengighetsskapende :skratte:

Den smørbrødlista har jeg også kopiert. Men har ingen intensjoner om å vise den til kjære. Han kommer til å gjemme seg vekk på Dagen han da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Miso slutta klokken 16 på jobb. Men hva er det mitt øye skuer? Miso som fremdeles er på KG! Dette er svært, svært avhengighetsskapende :skratte:

Den smørbrødlista har jeg også kopiert. Men har ingen intensjoner om å vise den til kjære. Han kommer til å gjemme seg vekk på Dagen han da :fnise:

:fnise: er avhengig!!!!!!!!!!!! ingen tvil om det, så fort samboern stikker ut så er det på med KG :fnise: :fnise: dette er farlig avhengighetsskapende ja :skratte:

He he, nei tror ikke jeg skal vise den til kjære med mindre han spør om jeg har tenkt på dette med fotografering. Han blir vel bare oppgitt av hvor detaljert alt er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det torsdag og det er ikke sååå lenge til helg :juhu:

Imorgen skal vi på revy, kjære fikk noe biletter fra jobben så det kan bli koselig :) Lørdag skal vi innover til oslo for å se om vi finner noen ønsker til ønskeliste, begynner å bli vel på tide å få den på plass!! Glassmagasinet der inne er litt større så vi håper å finne pen servise og pen bestikk der! Hpåer ihvertfall, på vei hjem skal vi innom søsteren min å hente niesen vår :) skal sitte barnevakt fra lørdag til søndag, det blir kjempekoselig så det gleder vi oss til :jepp:

Må lage meg en liten liste for å se hvordan vi ligger an i bryllupsforberedelsene! Har 1000000 ting å gjøre og vet ikke helt hvor jeg skal starte :sukk:

BRYLLUPSLISTE :

dato - 15.11. 2008

kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00

lokaler - røde kors selskapslokaler

prest - ringe kirken i begynnelsen av oktober

Toastmaster - svogern (huske å ta med gjestebok til lokalet)

Forlovere - min søster og hans barndomskamerat

Fotograf - OK - møte i okt/nov - skrive ut bildeliste

Trompet i kirken - må ordne

Musikk innslag - under planlegging

Inngang og utgangs marsj - må bestemmes

Plassering i kirken - må finjusteres

Inngang i kirken - må finjusteres

Salmer - under planlegging

Tekst - bestemt

Tekstleser - ikke helt sikre

Bånd til lysestake - må ordnes (hvitt)

Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste

Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok

Blomster:

Ta kontakt med leverandør i september

- brudebukett

- knapphullsblomster (x 3)

- blomster i kirken - ringe kirken å spørre!

Kake:

Ta kontakt med leverandør i september/oktober

- de andre kakene : mamma og svigermor (4 eller 5)

- finne ut hvilke andre kaker som skal bakes.

Invitasjoner:

- Har kommet.

- Samlet sammen adresser (mangler noen, men har sendt spørsmål til de det gjelder)

- kjøpt penner

- levere invitasjonene til søsteren min på lørdag, hun skal skrive på dem.

(husk gjesteliste)

Ønskeliste:

- skal være ferdig i juni

- Til Oslo på lørdag (21.06) - Glassmagasinet

- Legge ut på nettet + hjemmeside

Klær

Brud:

- Brudekjole - OK

- slør

- sko/støvletter

- cape

- undertøy - strømper (ekstra par), korsett, (bh?) truse.

- underskjørt

- strømpebånd

- parfyme

- smykker (hårpynt- tiara, kjede, armbånd)

Brudgom:

- smoking/sjakett

- undertøy

- sokker

- parfyme

- frakk (?)

- sko

Brudepikene:

- kjolene : bestilt fra shanghai - den ene er på vei!

- strømper

- jakker

- sko

- smykker/ hårpynt

- kurver/blomster/bånd

Annen pynt:

- fakler utenfor kirke

- flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys)

- fakler utenfor lokalet

- bånd til bilen.

-Invitasjon - OK

- Bordkort - OK

- Svarkort - OK

- Kirkeprogram - bestilles i oktober

- Veibeskrivelse - bestilles i juni

- Meny - bestille i oktober

- Takkekort - prate med fotograf

- Info om gjester - på begynt, må innhente bilder.

- bestille frisør

- bestille sminke

- bestemme frisyre

- bestemme og bestille bryllupsreise

Lokalet:

- kontakte lokalet i oktober - sette samme fedig meny

- gjennomgang

- kjøpe fakler

- kjøpe snakcks

- kjøpe inn til gaveåpning (tape, nummerklistremerker, bok, penner)

- kjøpe kurver til toaletter + innhold

- kjøpe gjestebok

- Ordne bordplan og bordkort - levere dagen før

- Musikk - brudgom ordner

- brudevals - bestemt

- sende alt av papirer

- prøvingspapirer + forlover erklæring

- navnendrings papirer

- filming? - kjøpe videokamera?

- Starte dansekurs - august

- øve hardt på brudevals

- velpleie noen dager før - avslappning

- få godkjent ting til kirken av prest

- sjekke alle bestillinger

- tilpasse kjolen - levere kjolen tre uker før bryllupet

- generalprøve

Får legge til flere ting etterhvert, det jeg kommer på nå!! :sukk:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

må man gjøre så mye??? :sjokk:

Jeg har faktisk slekt i Fredrikstad.. Kansje jeg skal ta meg en julegaveshoppingtur nedover å smuuuug titte i kirka :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

må man gjøre så mye??? :sjokk:

Jeg har faktisk slekt i Fredrikstad.. Kansje jeg skal ta meg en julegaveshoppingtur nedover å smuuuug titte i kirka :lur:

det er bare å komme det :jepp: hadde bare vært kjeeempe kooos :jepp:

Vet ikke om alt det er nødvendig, men er det jeg kom på at jeg må gjøre!! ble litt små stressa kan du si :dåne:

Hvor i fredrikstad har du slekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...