Gå til innhold

Ungkaren

aimee

Anbefalte innlegg

Det er noe så innmari kjent med hun som heter Hilde.... var hun med i Baren, mon tro`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GinaTricot

Oj , nå starter det snart :popcorn:

Jeg synes ærlig talt at noen av de 20-åringene virker rimelig blonde da. Men det er heldigvis ingen som er sykelig tynne! Alle ser ivertfall sunne og friske ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charlie - trådstarter

Synes hun som lå å fløt i bassenget med han nå helt på slutten var rimlig tynn jeg da:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun som lå å fløt i bassenget med han nå helt på slutten var rimlig tynn jeg da:S

La meg gjette at du er rimelig lubben selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Hilde (tror hun heter det. 38 år) blir tatt ut. Liker ikke henne i det hele tatt. Isj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at hun dama (hun på 38) som måtte dra hjem i dag brukte 5 minutter på å overbevise oss om at hun IKKE var bitter. Fikk inntrykk av det stikk motsatte.

Ellers får jeg mere og mere sansen for ungkaren.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig oppblåst selvbilde enkelte har,ja.

Tror han falt for Beate, var det ikke det hun het. Hun var jo skjønn da, både i utseendet og personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charlie ts
La meg gjette at du er rimelig lubben selv...

Hehe, faktisk ikke! Men so what? JEG synes hun var litt tynn, og det har jeg lov til å mene. Synes ikke det er så fint når ribbeina synes så godt, men det er min mening da! Og jeg gidder ikke en gang å begynne å gjett på hva som "feiler" deg

Heier på Beate jeg, hun er søt:) Og veldig fin og slank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Charlie_*

Ja, da var "en av mine" ute av kampen. Men Beate tror jeg mer og mer på - de kler hverandre ihvertfall veldig godt

Modig av Anita å snike seg til et kyss, men ser ut som det er mange som gjør det neste uke. *har på følelsen at det kan bli litt pinlig episode* hehe

Og ja Hilde, virkelig IKKE bitter nei...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ikke no særlig bitter nei! Er det mulig..

Jeg tror det blir Beate han velger til slutt! De hadde en god kjemi, og det så ut som han var veldig betatt :) Hun er skikkelig søt, både måten å være på og utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

hehe, det var noe av det bitreste jeg har sett. Nesten pinlig å se på henne, der hun argumenterte for seg selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ho fæla som gjekk ut idag...makan til oppførsel, bitter som fy :) Uff, det var nesten litt sånn "Can you handle all this??" i ekte Ricky Lake stil.

Ser godt at det er utsjåande som tel for mister bachelor. Vert litt kvalm av måten han pratar på; "så prater vi mer etterpå", "vi må sssskåle for denne fantasssstissske middagen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare få si at det er et veldig ufrivillig morsomt program.

Jeg synes ungkaren er forferdelig irriterende jeg da. Fyren altså.

Han virker som om han er i ferd med å bli en smule selvgod. Lurer på hvor mange damer i dag han fortalte at "du stråler og er så glad hele tida" i en eller annen versjon.

Jeg sitter og krymper meg og er fryktelig pinlig berørt over damene som plutselig er råbetatt av denne fyren fra Jessheim. Og han som sitter der med smil som lir sleskere og sleskere for hver uke som går. Men så ler jeg virkelig høyt av alt det teite de sier. Så jeg greier bare ikke å la være å se på heller. Altså "Baby-spice?!!" Seriøst?!!!! For ikke å snakke om han som etter å ha sendt hjem ei dame han knapt har snakka med sier at det er noe av det tøffeste han har gjort noen gang. Det kan vel kalles et lett liv så langt?!!

Eller blikkene til de andre da "baby.spice" påpekte at hun var yngre enn dem, og dermed mer aktuell... Stor humor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig godt at ungkaren velger litt etter utseende nå i begynnelsen, det er jo begrenset hvor mye han blir kjent med de på fellesdatene de er på.

Beate ligger vel godt an ja, og Emma som vi så sist episode.

Av damene vet jeg ikke, men har ikke noe tro på at han velger en av de egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg syns ordforrådet hans er ganske så begrenset, bruker jo bare de samme frasene omattatt :eeeh:

Dessuten syns jeg det virker litt påtatt at alle jentene/damene er såååå fantastiske og unike.......syns ikke komplimentene føles oppriktige når han sier det samme til gud og hvermann (kvinne)

Men for all del snaxy det er han (rent kroppslig sett) :sjarmor:

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig godt at ungkaren velger litt etter utseende nå i begynnelsen, det er jo begrenset hvor mye han blir kjent med de på fellesdatene de er på.

Ja, eg forstår jo det :) Har eigentleg lurt litt på når ho her Hilde skulle pakka snippsekken sin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten var det ganske komisk når dei to jentene som var på restaurantbesøk sat og såg mistenkeleg på medan han data den andre på andre sida av rommet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg syns ordforrådet hans er ganske så begrenset, bruker jo bare de samme frasene omattatt :eeeh:

Dessuten syns jeg det virker litt påtatt at alle jentene/damene er såååå fantastiske og unike.......syns ikke komplimentene føles oppriktige når han sier det samme til gud og hvermann (kvinne)

Men for all del snaxy det er han (rent kroppslig sett) :sjarmor:

Haha, det er sant. Jeg lurer på hvor mange ganger han sa "hun er jo helt.. fantastisk".

Generelt sett mye gjenbruk av ord på ungkaren. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...