Gå til innhold

Nov/des-2008-klubben!

Coxy

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en gladnyhet idag :-D Sorggruppen som vi går i etter dødfødselen drives av to jordmødre og de kunne berolige meg med at jeg slipper å gå på overtid om jeg ikke vil det. Kan bli satt igang 2 uker før termin. Det betyr at jeg i alle fall slipper julaftenbarn :juhu:

Så flott! :klem:

Lykke til på ultralyd i morgen.

Scheherazade: Jeg har vært sykmeldt noen dager i slengen pga. kvalme. Nå er jeg på aktiv sykmelding, har tenkt til å jobbe to dager i uka, men ikke så lange dager.

Magen begynner å syns nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått en gladnyhet idag :-D Sorggruppen som vi går i etter dødfødselen drives av to jordmødre og de kunne berolige meg med at jeg slipper å gå på overtid om jeg ikke vil det. Kan bli satt igang 2 uker før termin. Det betyr at jeg i alle fall slipper julaftenbarn :juhu:

Og imorgen skal jeg på tidlig UL. Håper det går bra, men kjenner jeg gruer meg litt...

Forresten har jeg laget en presentrasjonstråd i nov/des-klubben ;)

:juhu: for å bli satt i gang om du vil! :)

Oi, nå ble jeg veeeldig spent på UL'en din!!! Venter på oppdattering!!! Krysser alt jeg har for at alt er superbra med din lille skjønning! :Nikke:

Presentasjonstråd...? Hmm.. Hvor?? :)

Magen begynner å syns nå. :)

Den begynner så vidt å synes litt her også! :) Ligger jeg på ryggen, står det en liten kul rett opp nederst på magen, spesielt på hver utpust... :fnise: Og når jeg står oppreist, syns jeg egentlig hele magen er større og står mer ut enn vanlig. Og det kan for all del ikke være pga at jeg har lagt på meg/spist for mye. Jeg er nå ca 1,5kg under hva jeg normalt sett er...

(Har ikke digital vekt her hjemme, så er litt vanskelig å få nøyaktige mål..)

---------------------

Usj, nå må jeg finne meg noe mat. Kjenner jeg begynner å bli kvalm igjen. Nesten så jeg brekker meg.. F*#"%&..... :sur: Jeg vil IKKE spy noe mer...

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presentasjonstråd...? Hmm.. Hvor?? :)

Fant den!! Så bra!!! :) Lettere å holde oversikten da!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Nå måtte jeg bare legge til linkene våre i signaturen min, så kanskje jeg fanger opp flere kommende november/desember-mødre rundt omkring!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel være den første til å melde meg ut igjen jeg da... Hadde skikkelig dårlig magefølelse før UL idag, og med god grunn. Fosteret var ikke så stort som det burde ha vært og det var absolutt ikke noe bankende hjerte :( Siden de ikke setter igang en abort før det er helt sikre så jeg har tatt blodprøve for å sjekke hcg-stigningen. Men selv legen sa at det ikke var så mye håp her :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vel være den første til å melde meg ut igjen jeg da... Hadde skikkelig dårlig magefølelse før UL idag, og med god grunn. Fosteret var ikke så stort som det burde ha vært og det var absolutt ikke noe bankende hjerte :( Siden de ikke setter igang en abort før det er helt sikre så jeg har tatt blodprøve for å sjekke hcg-stigningen. Men selv legen sa at det ikke var så mye håp her :gråte:

NEI!!! :gråte:

Det var virkelig trist!!! :tristbla:

Hvordan kan dette skje da??? Huff, dette var skikkelig kjedelige nyheter, Eeyore.... :troest:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre! Du har min dypeste medfølelse. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrulig trist å høyra, Eeyore. :( Sånt skulle ikkje ha fått lov til å skje. Håpar virkelig su snart er tilbake med ein ny liten spire imagen, som held seg på plass i 9 månader! Sender ein stor :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Nå ble jeg virkelig lei meg. :tristbla:

Var det noen jeg virkelig ikke unnet dette, var det deg! :klem: Håper du og mannen din har god støtte rundt dere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Har dere jenter noen planer for sommerferien (tenker spesielt på utenlandske turer)? Legen min ville ikke anbefale meg å reise til NY, noe som egentlig var planen. Hun anbefalte å holde seg til Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere jenter noen planer for sommerferien (tenker spesielt på utenlandske turer)? Legen min ville ikke anbefale meg å reise til NY, noe som egentlig var planen. Hun anbefalte å holde seg til Europa.

Jeg skal til Frankrike i tre uker, var også der i påsken. Sa hun/han hvorfor NY var frarådet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Legen sa det var en lang flytur og hvis det skulle skje under flyturen så var det problematisk med at flyturen var lang. En annen ting var at om noe skulle skje der borte så var man så lang unna. Hun sa at det var så skjelden man var gravid at man kunne godt la vær å reise så langt. Men hun sa også at jeg måtte bare reise hvis jeg ville, men hennes råd som min lege var å la vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Vi holder oss i Norge i sommer. Det hadde vi gjort uansett. Er det flyturen som gjør at legen frarådet NY?

Jeg hadde en ubehagelig opplevelse i dag. Ryddet barnerommet, og fikk helt skjelven etterhvert. Skalv på hender og i stemmen og kjente meg som lutefisk i konsistensen. ;) Spiste litt og sov i tre timer, og da forsvant skjelven, men jeg er fremdeles energiløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på 2-ukers seiltur i Kroatia og 1 uke i Spania... Tror det skal gå helt greit.

Ang. lang flyreise så tror jeg dette er veldig fra lege til lege; da jeg dro til Japan i fjor var det ei jeg reiste med som var gravid og legen hennes ba henne bare om å bruke støttestrømper og gå en tur hver time under flyreisen... Ingen formaning om å holde seg i Europa eller noe.

I dag har jeg fortalt masse venner :-D Og et vennepar skal ha barn 2 uker før oss! Er bare superkoselig! (jeg visste at de skulle ha... men trodde hun var 3-4 uker mer på vei enn meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt urinveisinfeksjon/blærekatar en stund nå. Det gjør ikke vondt annet enn når jeg tisser, men det må jeg til gjengjeld veldig ofte.

Noen som vet om dette kan være "farlig"?

Jeg nevnte dette for legen her om dagen og da "våknet" hun litt, men sa ingenting annet enn at jeg måtte levere urinprøve.

Noen med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Blærekatarr bør behandles. Lever urinprøve, så får du beskjed om hva du skal gjøre videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...