Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må huske at treningen hjelper deg til å få mer energi når det gjelder jobbben ;) Etterhvert ihvertfall... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig, men jeg skal jo bare ha denne jobben i to uker da! :sjenert: Var godt å få trent i går, selv om beina var litt gelé i begynnelsen.

Nå skal jeg prøve å lage en invitasjon, tenker jeg! :hoppe: Blomstene jeg skal pynte med kom i går, så nå har jeg ingen unnskyldninger lenger.. :sjenert: Wish me luck! Jeg er ikke så veldig fingernem/kreativ nemlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med invitasjons-laging :)

flink du er både med bryllupsforberedelser og trening... blir litt sjalu her :)

dryss litt treningsenergipulver på stakkars meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender litt :snø: avgårde til deg! Det var det nærmeste jeg kom pulver blant smileyene... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø:

Kanskje det... Men jeg klarer ikke å se hvordan det blir finest å gjøre det... :sukk: Det positive er at han godeste faktisk har hjulpet til og kommet med masse bra innspill! :dåne:

Takk for oppmuntring, Ansjoni! Jeg får ta ei økt til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on frøken, du får til dette. De blir sikkert kjempefine til slutt, og tenk så koselig å vite det senere at du faktisk la tid og krefter i å lage de selv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og tenk så lei jeg kommer til å bli når jeg har lagd 20 og enda har over 20 igjen! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

For å være litt positiv: Tror vi har funnet frem til et fint patent på invitasjonene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Jeg er ikke helt stø på å legge ut bilder her.. Får se om kanskje jeg legger ut på gruppa i kveld! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder :popcorn: av invitasjonene ;) De blir sikkert kjempefine tilslutt, så hang in there Mazilla! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, nå føler jeg presset her! :fnise: Får se om jeg får gjort det senere, nå er første post på programmet å omsider få i meg noe middag! Det tar på å jobbe 8-16 altså..! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Overgangen fra studentlivet var hard, skjønner jeg. ;)

Lykke til med invitasjonslagingen. :) De blir nok så fine så! Og etterhvert så får du jo en rutine på å lage dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ihvertfall var det en stor overgang til den jobben jeg har nå! All ære til de som orker å jobbe med å sette opp pcer og gjøre kablene "usynlige" på permanent basis! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...