Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahh, så deilig, jeg kan bare legge hele bryllupsplanlegginga på hylla og la firmaet ordne alt sammen! :veslejenta:

Jepp, :jepp: du kan bare lene deg tilbake og slappe av!! :søvn:

Helt til firmaet presenterer regningen.... :lur:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei, kjære Mazzi :kose: man får da rabatter når man jobber i firmaet :jepp: det er jo en selvfølge :jepp: ville jo vært tullete hvis ikke!! så det skal du ikke tenke på!

er det ikke mannen som betaler?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg jobbet hardt og lenge med enne fabelaktige menyen til bryllupet deres mazilla:

Forrett:

CheezeDoodles, med raspet gulrot på

Drikke: vodka-battery

Hovedrett:

Spelt grandiosa, med en persilledusk (for det sier ingrid espelid hovig er bra!)

Drikke: Fjellbekk

Dessert:

Tress-is

Drikke: en tyrker shot

Så Mazilla, hva tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh!!!!!!!! :sikle: dette er knall meny til firmaet :jepp: LilleEkorn, dette er virkelig en strålende meny :jepp:

I know :tommel: Er kjent for mine gastronomiske evner..hehe En skikkelig gourmetkokk er hva jeg er!!! Men jeg anbefaler å booke meg tidlig, blir fort fullbooket for å si det sånn..

Og kanskje noen kunne laget denne romantiske bryllupskaken?

http://img227.imageshack.us/img227/5694/riderankedd4.jpg

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg :jepp: her må man være tidlig ute hvis man skal være heldige å få deg booka inn :jepp: må virkelig si, at jeg er så imponert over hvordan du har satt sammen menyen, det er så variert innhold :) det bare måå bli en knall suksess :jepp:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Mazimor, klart du får rabatt!!! Ikke vær lei deg.. :troest: Mannen din har nok råd til oss!! ;)

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du som er kokk kan vel lage kaker? :klø:

Dette blir faaaaaaaaabelakti :strix:

Jeg er så glad for at jeg planlegger mitt eget bryllup... Jeg er litt sær se... Liker bare den kjedelige metoden.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja det er det... og det er et himla stress :sukk:

Jeg skal jobbe til 4 i dag, så rett ned på fargehandelen å hente greiene til rommet, så på møte på uteplassen jeg jobbet på kl 17.. de har gått konkurs så vi ansatte skal i møte med konkursbo-bestyrer og lønnsgaranti fondet, så skal jeg kansje kjøre kjære til hjemplassen sin etterpå så han får skru girkassen i bilen sin.. det er 1time å kjøre hver vei... så må jeg kjøre hjem, vaske hele huset og bake to kaker.. :sukk: Så i morgen tidlig skal jeg på sykehuset i bodø og når jeg kommer hjem begynner folk å komme i selskp :sukk: Så travelt :dåne:

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tid til alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...