Mazilla Skrevet 10. september 2008 Forfatter #661 Del Skrevet 10. september 2008 Ahh, så deilig, jeg kan bare legge hele bryllupsplanlegginga på hylla og la firmaet ordne alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 #662 Del Skrevet 10. september 2008 Ahh, så deilig, jeg kan bare legge hele bryllupsplanlegginga på hylla og la firmaet ordne alt sammen! Jepp, du kan bare lene deg tilbake og slappe av!! :søvn: Helt til firmaet presenterer regningen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 Forfatter #663 Del Skrevet 10. september 2008 jammen.... jammen.... jeg jobber jo i firmaet jo... tenke seg til, svikta av sine egne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #664 Del Skrevet 10. september 2008 nei nei nei, kjære Mazzi man får da rabatter når man jobber i firmaet det er jo en selvfølge ville jo vært tullete hvis ikke!! så det skal du ikke tenke på! er det ikke mannen som betaler?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. september 2008 #665 Del Skrevet 10. september 2008 Da har jeg jobbet hardt og lenge med enne fabelaktige menyen til bryllupet deres mazilla: Forrett: CheezeDoodles, med raspet gulrot på Drikke: vodka-battery Hovedrett: Spelt grandiosa, med en persilledusk (for det sier ingrid espelid hovig er bra!) Drikke: Fjellbekk Dessert: Tress-is Drikke: en tyrker shot Så Mazilla, hva tror du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #666 Del Skrevet 10. september 2008 Åhhh!!!!!!!! dette er knall meny til firmaet LilleEkorn, dette er virkelig en strålende meny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. september 2008 #667 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Åhhh!!!!!!!! dette er knall meny til firmaet LilleEkorn, dette er virkelig en strålende meny I know Er kjent for mine gastronomiske evner..hehe En skikkelig gourmetkokk er hva jeg er!!! Men jeg anbefaler å booke meg tidlig, blir fort fullbooket for å si det sånn.. Og kanskje noen kunne laget denne romantiske bryllupskaken? http://img227.imageshack.us/img227/5694/riderankedd4.jpg Endret 10. september 2008 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #668 Del Skrevet 10. september 2008 Det skjønner jeg her må man være tidlig ute hvis man skal være heldige å få deg booka inn må virkelig si, at jeg er så imponert over hvordan du har satt sammen menyen, det er så variert innhold det bare måå bli en knall suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 #669 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Neida Mazimor, klart du får rabatt!!! Ikke vær lei deg.. Mannen din har nok råd til oss!! Endret 10. september 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #670 Del Skrevet 10. september 2008 Men du som er kokk kan vel lage kaker? :klø: Dette blir faaaaaaaaabelakti Jeg er så glad for at jeg planlegger mitt eget bryllup... Jeg er litt sær se... Liker bare den kjedelige metoden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 Forfatter #671 Del Skrevet 11. september 2008 Bra meny! Kaka blir nok en vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #672 Del Skrevet 11. september 2008 Rise and shine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #673 Del Skrevet 11. september 2008 Eller så kan vi alle bare krype tilbake til senga å gå i hi som bjørnen!! det er mitt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #674 Del Skrevet 11. september 2008 Da må jeg være alene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #675 Del Skrevet 11. september 2008 Kan jo ikke forlate deg å la deg være alene jeg blir her hos deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #676 Del Skrevet 11. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #677 Del Skrevet 11. september 2008 Nå er det bare 3 dager til BURSDAGEN DIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #678 Del Skrevet 11. september 2008 Ja det er det... og det er et himla stress Jeg skal jobbe til 4 i dag, så rett ned på fargehandelen å hente greiene til rommet, så på møte på uteplassen jeg jobbet på kl 17.. de har gått konkurs så vi ansatte skal i møte med konkursbo-bestyrer og lønnsgaranti fondet, så skal jeg kansje kjøre kjære til hjemplassen sin etterpå så han får skru girkassen i bilen sin.. det er 1time å kjøre hver vei... så må jeg kjøre hjem, vaske hele huset og bake to kaker.. Så i morgen tidlig skal jeg på sykehuset i bodø og når jeg kommer hjem begynner folk å komme i selskp Så travelt :dåne: Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tid til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 Forfatter #679 Del Skrevet 11. september 2008 Det hørtes hektisk ut! VI må klare oss nesten uten dinedama her i hele helga vi eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #680 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg er nok innom i morgen kveld og litt på lørdag og søndag Når selskapet er over i morgen kan jeg slappe av :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå