DDuck Skrevet 8. september 2008 #581 Del Skrevet 8. september 2008 Det må være noe sånt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #582 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Da kan det hende at hun har funnet brudekjolen da ååhh... det er koselig Endret 8. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #583 Del Skrevet 8. september 2008 Ja tenk at eg kunne bidra til noe så viktig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #584 Del Skrevet 8. september 2008 tenk så mye jobb du har spart for Mazzi nå hun trenger ikke lete etter brudekjole lenger, for du har funnet den for henne :rødme: du har jobbet hardt for å finne noen til henne så hun slipper, du har virkelig bidratt med noe veldig viktig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #585 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har det :rødme: Jeg må jo minmst være den snilleste og flinkeste Dinedama dere kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 Forfatter #586 Del Skrevet 8. september 2008 Etter å ha tenkt lenge og vel tror jeg kanskje jeg har bestemt meg..! Nr 1 i kirka, for den er liksom litt classy... Og så kan jeg skifte til en annen før middagen, og så igjen før kaffen! Og dinedama, du er den snilleste dinedama i hele verden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #587 Del Skrevet 8. september 2008 Men nr.1 er jo kjedelig egentlig... :klø: jaja Du får det som du vil Selvfølgelig er jeg det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #588 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan jo ha to til festen, en til middagen og en litt mer crazy til etter middagen kommer ut med nytt antrekk for gang du går på toalettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #589 Del Skrevet 8. september 2008 Jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #590 Del Skrevet 8. september 2008 Og så må du ha en egen kjole til brudevalsen men du er heldig som har dina som finner dem til deg, så trenger du ikke å tenke på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #591 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg fikser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #592 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) bare si fra hvis det er noe jeg kan gjøre jeg kan ordne hår skal vi se, saks?? ...hmm :klø: ikke bekymre seg, jeg finner ut av det Endret 8. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #593 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har saks Masse sakser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #594 Del Skrevet 8. september 2008 :hoppe: da skal nok Mazzi få en skikkelig one-of-a-kind brudesveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 Forfatter #595 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan jo ha to til festen, en til middagen og en litt mer crazy til etter middagen kommer ut med nytt antrekk for gang du går på toalettet Det er vel grenser for hvor mange ganger jeg kan gå på do uten at folk synes det er rart..? :klø: Men den er grei, dina ordner kjoler og kanskje annet tilbehør, misoen fikser alt som har med hår og sminke og denslags å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #596 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) du kommer til å bli såå lekker :rødme: kanskje dette er starten på ett lite firma jenter kommende bruder må få dra nytte av våre kunnskaper syns du kan ha mange kjoler jeg, overraske gjestene vet du Endret 8. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 Forfatter #597 Del Skrevet 8. september 2008 Hmm, lurer på hva jeg skal ta meg til i firmaet... Kanskje dekorasjoner og skriftlig materiell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #598 Del Skrevet 8. september 2008 Ich freue mich bis Mazilla's hochzeitstag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #599 Del Skrevet 8. september 2008 vet ikke helt hva dina prøvde å si, men antagelig at ja du kan stå for dekorasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. september 2008 #600 Del Skrevet 8. september 2008 dere får ihvertfall tiden til å gå her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå