Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et kjapt overslag viser at vi blir ganske så mange i bryllupet:

Mellom 50 og 60 fra familiene (inkl oss..) + rundt 15 venner... :dåne:

Kanskje ikke sånn fryktelig mange sammenliknet med alle andres brylluper, men nok i massevis spør du meg..! :klø:

Sånn går det når "halve" Italia skal komme! :fnise:

Er "Han godeste" fra Italia altså?

Jeg har nok i så tilfelle lest det tidligere, men jeg har gullfiskhukommelse til tider... :ler:

Men så stilig da... Du har fått deg en middelhavs-smukkas med viltre, mørke krøller da eller? :ler:

Hvor i Italia er det han i så tilfelle er fra da? (Lov å ikke svare her... :lur: )

Og nå skal halve Italia i bryllup...Alt for kjærligheten altså. Koselig.... :jepp:

:klem:

Skrevet
Er "Han godeste" fra Italia altså?

Jeg har nok i så tilfelle lest det tidligere, men jeg har gullfiskhukommelse til tider... :ler:

Men så stilig da... Du har fått deg en middelhavs-smukkas med viltre, mørke krøller da eller? :ler:

Hvor i Italia er det han i så tilfelle er fra da? (Lov å ikke svare her... :lur: )

Og nå skal halve Italia i bryllup...Alt for kjærligheten altså. Koselig.... :jepp:

:klem:

:ler: Han godeste er norsk og blond gitt! :sukk:

:skratte:

Men tanta gifta seg med en italiener for et halvt århundre siden, og har forplanta seg rimelig greit nedi der, så vi venter tre italienske søskenbarn med ektefeller i bryllupet..! De legger ferien til Norge hele gjengen! Koselig det da, så får jeg praktisert italiensken min og sånn, men akkurat på selve dagen tar vi nok minimalt med hensyn til de... :sjenert:

Skrevet

Jeg liker Italia jeg :jepp:

Piiitsa piiitsa :-D

Skrevet
Jeg liker Italia jeg :jepp:

Piiitsa piiitsa :-D

paaaaasta paaaasta :fnise:

Gjest madam_mim
Skrevet

Å jeg gleeeeeeeeeder meg til Italia :dåne: Cappucino på gate-kafeer, pizza og pasta til frokost, middag og kvelds og :kline: mellom drueranker til sola går ned :juhu: :ler:

90 små dager til så er jeg der :hoppe: :hoppe: :hoppe: Men først; :bryllup: !!!

:duskedame::hoppe::duskedame:

Skrevet
Å jeg gleeeeeeeeeder meg til Italia :dåne: Cappucino på gate-kafeer, pizza og pasta til frokost, middag og kvelds og :kline: mellom drueranker til sola går ned :juhu: :ler:

90 små dager til så er jeg der :hoppe: :hoppe: :hoppe: Men først; :bryllup: !!!

:duskedame::hoppe::duskedame:

:duskedame: :duskedame: ikke lenge igjen :juhu:

Skrevet

Jeg blir med Mim :jepp:

Jeg skal ikke forstyrre... bare spise spagetti å pizza til jeg :spy: hele tida :juhu:

Skrevet
Jeg blir med Mim :jepp:

Jeg skal ikke forstyrre... bare spise spagetti å pizza til jeg :spy: hele tida :juhu:

:fnise: jeg også, kan være med så dinedama ikke føler seg alene :jepp: Viktig viktig :jepp:

Gjest madam_mim
Skrevet

Har mistet oversikten over alle som skal være med oss på denne bryllupsreisen :sjenert: men har en feeling av at den er i ferd med å bli litt overbefolka :skratte:

Skrevet
Har mistet oversikten over alle som skal være med oss på denne bryllupsreisen :sjenert: men har en feeling av at den er i ferd med å bli litt overbefolka :skratte:

Nei da :fnise:

jo flere jo bedre :skratte: :skratte: du vil ikke merker at vi er der, vi skal være muuuuuse stille :lur:

Skrevet

Jeg skal ihvertfall være med! Jeg er jo tolk! :kul:

:vinke: hei Mazilla!

Italienske gjester, litt eksotisk det då ;)

:vinke: Jepp, det er jo litt spesielt da... Koselig da, at de faktisk vil legge ferien til Norge pga oss!

Skrevet
:ler: Han godeste er norsk og blond gitt! :sukk:

Men tanta gifta seg med en italiener for et halvt århundre siden, og har forplanta seg rimelig greit nedi der, så vi venter tre italienske søskenbarn med ektefeller i bryllupet..! De legger ferien til Norge hele gjengen! Koselig det da, så får jeg praktisert italiensken min og sånn, men akkurat på selve dagen tar vi nok minimalt med hensyn til de... :sjenert:

Er det noe i veien med norske og blonde? (Som Anamelonamannen???)

Men det er jo bra med en solid slekt..? Tenk bare på alle gavene? :fnise:

jeg tror det kommer til å bli et kanonbryllup, disse italienerne er ganske entusiastiske av seg, etter det jeg har forstått...

Det blir nok en flott dag. :jepp:

Om alt går som planlagt her så blir det både dåp og bryllup. Men jeg planlegger ingenting før første trimester er over...

Skrevet
:sukk: Nå har svigermorzillaen min funnet ut at vi skal bytte til et annet lokale, pluss at hun har bestemt og bestilt kokk og nesten meny! :murvegg:
Skrevet
:sukk: Nå har svigermorzillaen min funnet ut at vi skal bytte til et annet lokale, pluss at hun har bestemt og bestilt kokk og nesten meny! :murvegg:

:nei:

Sånt skal du ikke trenge å finne deg i, med mindre du er åpen for det??

Det er jo ditt bryllup, din dag, din planlegging.. Og dette burde du kanskje ta en samtale med henne om, om du føler deg nedstemt i hennes planlegging. Eller?

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

:overrasket:

Og det finner du deg i???????????????????????????????????????

Endret av madam_mim
Skrevet

WHAT!!!!!!!!!!!!!! Da hadde jeg virkelig blitt :frustrert::kjempesinna::sinna: også ville jeg :kjefte: på svigermorzilla!!

Gjest madam_mim
Skrevet

:hoho: jeg har funnet løsningen; du kan pusse *Siri* på svigermor så du får bryllupsplanleggingen din i fred :jepp:

Skrevet

:lur:

:fnise::fnise::fnise: ...*Siri* har nemlig litt temperament...

Skrevet

Sånn kan hun jo ikke gjøre :kjefte:

Det er jo ikke hennes bryllup!!!! :sinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...