Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Såpass... Det eneste han gjorde var altså å skrive under på forlovererklæringa? Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Mannfolk altså! :roll:

Nå har jeg vært på spinning, og attpåtil gått begge veier (25 min)! :trene: Skal snart hente mamma på jobb, og så skal vi spise kyllingsalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såpass... Det eneste han gjorde var altså å skrive under på forlovererklæringa? Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Mannfolk altså! :roll:

Nå har jeg vært på spinning, og attpåtil gått begge veier (25 min)! :trene: Skal snart hente mamma på jobb, og så skal vi spise kyllingsalat.

Ja, stort sett. Han var flink til å holde ting på bryllupsdagen da vi tok bilder, da.. ;) Jeg ble så sint og skuffet på Mannen sine vegne, men så viste det seg at han hadde egentlig ikke forventet noe annet.. Så da var det kanskje greit, da..

Du er så flink til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mannen var fornøyd med innsatsen hans i det minste! Det er jo i grunnen det viktigste! :fnise:

Takk takk! Kan jo ikke slutte å trene nå, så nærme bryllupet, når jeg har vært flink i hele vår... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren til kjære sa verken fra til meg eller kjære når han hadde planlagt å ha utdrikningslag for kjære, så vi var i hjembyen min den helgen. Ble brått utsatt en uke da. Kunne jo vært en idé å snakket meg meg først. :fnise:

:duskedame: på flinke trenings-Mazilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :duskedame:

Må le av forloveren til Ælen litt.. Fortelle når det er sånn at han ikke planlegger noe :skratte: Mannfolk :riste:

Og din forlover var ganske så distre hun også :fnise:

Godt å høre at kjolen satt perfekt, det er sånn det skal være :strix: Du kommer til å bli nydelig :rødme:

Ha en fin helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at kjolen passet perfekt :strix:

Angående utdrikkningslaget... Det er jeg som har planlagt min kjæres utdrikkningslag, så er det bare for forloverene å møte opp - de klarte ikke å samarbeide noen av de.. Makan til tafatte mannfolk skal du lete lenge etter.. De satt bare å ventet på at den ene skulle ta kontakt med den andre.

Så jeg planla alt, sendte ut melding om at det var meget dårlig gjort av de å holde på sånn..

Det eneste de var enige om var at det skulle være stripping, noe som min kjære faktsik hater... (men sånn er det når to primitive ungkarer skal finne på noe gøy)

Så dagen ble planlagt slik, de henter kjære om morgenen, kler han ut som en tyroler, spiser lunsj, viser han frem i gågata her i barteby hvor han spiller tyske slagere..

Så skal de videre til et opplevelsessenter hvor de skal kjempe i duell, sumobryting, paint ball, og en gren til som jeg ikke kommer på i farta.. har til og med bestilt bord slik at de skal få spise før de skal ut på byen..

Syntes kjære fortjente et utdrikkningslag så jeg tok grep selv.. hehe :fnise:

Vi skal ha våre utdrikkningslag 4. juli... (ja, vi vet begge - men ikke hva som skal foregå)

Men forloverene til kjære.. de er udugelig.. :dåne: :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfymen ( :hjerte: ) til han godeste finnes visst ikke mer... :sukk:

Hvilken parfyme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte Mazzi min :klemmer:

huff, nå er det lenge siden jeg har vært her inne.. skammer meg skikkelg.. har nesten ikke tid til å være her, dagene flyer bare uten at jeg egentlig gir dem lov til det :klø:

:strix: for at kjolen passet perfekt, nå slipper du å bekymre deg :jepp: kan tenke meg at det er deilig, husker selv at det føltes ut som flere kg raste av med en gang jeg fikk kjolen igjen!! så vet hvordan du følte det,men nå trenger du ikke bekymre deg mer :strix:

legger igjen en :klem: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg planla alt, sendte ut melding om at det var meget dårlig gjort av de å holde på sånn..

Men forloverene til kjære.. de er udugelig.. :dåne: :sukk:

Hjelpes! Godt han har deg til å planlegge.. ;) Håper de får en fin dag, til tross for dårlig kommunikasjon!

Hvilken parfyme da?

Denne.. I følge dama på parfymeriet jeg var innom i dag var den bare en sesongduft et år ellerno.. :sur:

:troest: og :grine:

:klem:

Hei søte Mazzi min :klemmer:

huff, nå er det lenge siden jeg har vært her inne.. skammer meg skikkelg.. har nesten ikke tid til å være her, dagene flyer bare uten at jeg egentlig gir dem lov til det :klø:

:strix: for at kjolen passet perfekt, nå slipper du å bekymre deg :jepp: kan tenke meg at det er deilig, husker selv at det føltes ut som flere kg raste av med en gang jeg fikk kjolen igjen!! så vet hvordan du følte det,men nå trenger du ikke bekymre deg mer :strix:

legger igjen en :klem: til deg!!

Ikke skam deg da, det er jo bare koselig at du titter innom når du har anledning! Jeg klarer ikke helt å holde meg oppdatert i alles bøker selv for tida, men jeg har da fått med meg at du har blitt spøkelse! :lur:

:klemmer:

:vinke:

Du er vel ikke stressa vel? :)

Mest stressa for at dagene flyr så fort og jeg aldri har tid til å sitte ned.. Skjer noe hele tida! Gleder meg til neste uke, da blir det festivalliv for alle penga! :nigo: Etter det er det bare en måned igjen til bryllupet, så da er det kanskje på tide å begynne å stresse på ordentlig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god tirsdags morgen søtnosen :)

spøkelse som svever innom :fnise:

ja jeg har blitt ett lite spøkelse i forsøk på å gjøre sjefen min tullerusk! :Nikke:

mulig det forsvant en stiftemarskin og hullemarskin fra plassen hennes igår :plystre:

håper du får en strålende dag snuppa, med masse :sol: og glede!! :hug: til verdens søteste mazzimin :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ælen har den duften, bare at den er brun... jeg syns den lukter gammel mann på han jeg :fnise: Men den der så myyye friskere ut på flaska :Nikke:

Ebay :hjerte:

Dem sender til norge også :jepp: :jepp:

Meeen det står at dem ikke kan sende overalt i EU, så det kan lønne seg å sende en melding å høre før du byr :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj nei, den brune er ikke noe god! :riste: Kunne jo kanskje kjøpt den på nettet ja, men hvorfor selges den egentlig der hvis den i følge parfymeridama ikke finnes lengre? :vetikke: Kanskje jeg skal se et par steder til her først!

Nå har jeg og mamma spist middag, og jeg koser meg med :sol: og norske jordbær som endelig har kommet :hjerte:

Han godeste er i fullt arbeid hjemme hos foreldrene sine, selv om det egentlig er ferien hans nå. Stakkars... Han må da skjønne at han må hjelpe til, når de tross alt legger skifer for vår skyld, siden vi skal gifte oss! :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De selger masse på ebay som er "rester" på en måte... har funnet masse sommerdufter fra årenes løp der :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... Kanskje jeg må kjøpe på ebay likevel da.. Eller evt bare hoppe i det, først som sist, og finne en ny parfyme til han.. :sukk:

I natt hadde jeg forresten den verste bryllupsdrømmen jeg har hatt hittil.. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Men det er en ganske lang historie altså! :fnise:

Først satt jeg rett på asfalten midt i en eller annen fremmed by hvor jeg skulle gifte meg, i fullt brudeutstyr. Mange gjester som skulle i bryllupet bare ignorerte meg og gikk rett forbi. Så kom ei jeg gikk på barneskolen med, som også skulle i bryllupet, og slo følge med meg. Hennes første kommentar var "Skal du gå i det der? Jaja, sannelig godt ikke alle har lik smak, for jeg ville aldri gått i noe sånt!".. Så gikk vi mot kirka, og på veien møtte jeg flere tidligere kolleger som skulle innom kirka for å glane. Jeg møtte også bestefar, som sa noe sånt som at "Det var ikke helt sånn jeg hadde forestilt meg at du skulle se ut, men jaja, du er jo sikkert fin på et vis". Da vi kom frem gikk jeg rett inn for å finne han godeste, for å sjekke at han var kommet. Jeg møtte pappa, og han gikk bare i dongeribukse og ei slitt t-tskjorte, for han fant ikke dressen sin i farta. Derfor ble det til at jeg og han godeste skulle gå inn sammen. Vi stod lenge og vel utenfor kirka, selv om alle allerede hadde sett meg.. Da oppdaga jeg plutselig at jeg hadde sorte bh-stropper på, selv om kjolen var stroppeløs. Prøvde å legge sløret litt over, men det måtte egentlig skjule håret også, for jeg hadde ikke vært hos frisøren. Sminke hadde jeg heller ikke. Til slutt ropte presten på oss, så vi måtte gå inn. Istedet for organist spilte storesøstra til ei jeg gikk på barneskolen med piano. En slags inngangsmarsj, men aaaaaltfor fort, så vi måtte løpe inn for å holde takta, mens pianisten spilte og skrålte i vei. Inne var det ikke plass til oss, for noen av gjestene hadde satt seg på stolene vi skulle ha. Da vi hadde storma inn i kirka våkna jeg. Heldigvis! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...