Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg lyktes ihvertfall i går. I dag er planen å lese i sola på gresset utenfor huset. Håper det funker! :Nikke:

God helg til deg og, Twisted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funka kjempebra å lese på plenen! :hoppe: Min hittil kritthvite mage har sannelig fått litt farge! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Grand Prix, spiser smågodt og går inn brudesko. En ganske fin lørdagskveld. Burde vel egentlig stryke skjorte og forkle til i morra, men utsetter det en stund til.

Heia Norge! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnosen :klemmer:

har du hatt en fin helg? virket sånn, med GP og inngåing av brudesko :jepp: hadde du en fin 17 mai? :)

håper du har hatt en finfin mandag og at du får en fiiin mandagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig fin 17.mai! Gikk i bunad og så litt på tog, før jeg vraka bunaden og folkehav til fordel for bikini og eksamenslesing i solsteiken utenfor huset. Må jo så smått begynne å samle til en fin brunfarge til bryllupet! :fnise:

Har hatt en fin mandag også i grunnen. Deilig å være ferdig med jobbinga, sånn at jeg kan konsentrere meg om lesing og trening igjen! :jepp: Har første eksamen til onsdag, så nå nærmer det seg! ;)

Ha en fortsatt fin mandagskveld du og, Miso! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Skal sende deg masse tanker ang eksamen, men det går så bra :jepp: du har jo lest masse masse :Nikke: så det går så bra :hoppe:

takk vennen, skal kose meg litt mer her på sofaen før jeg om ikke såå lenge skal krype til sengs.. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun er kanskje å dra det litt langt, men jeg fikk da i det minste skille! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for brunfarge!! :hoppe:

jeg satser på kano tur i sterkt solskinn i år også jeg, ble ganske brun av det i fjor så da satser jeg på den i år også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra måte å få farge på! Bare husk solkrem..! :fy_fy: Jeg synes ihvertfall det kjedeligste som finnes er å ligge i sola til steking uten å ha noe som helst å finne på! Kanotur hørtes mye bedre ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra måte å få farge på! Bare husk solkrem..! :fy_fy: Jeg synes ihvertfall det kjedeligste som finnes er å ligge i sola til steking uten å ha noe som helst å finne på! Kanotur hørtes mye bedre ut! :jepp:

solkrem er ett must!!! :opplyser: hvis ikke blir jeg seendes ut som kjære ifjor, det vil jeg ikke :hoho:

Det var kjempemoro i fjor, så nå håper jeg på positivt svar fra han som driver med utleie av kano.. får leie dem gratis siden jeg jobber i kommunen :Nikke: noen goder skal man da ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, frynsegoder i kommunen, den var ny! :fnise:

Nå har jeg spist frokost. Skal pakke treningstøy og se litt til på God Morgen Norge før jeg setter kursen mot skolen. Slår to fluer i en smekk og trener etter eksamen, så lenge jeg har eksamen i samme bygg som treningssenteret. I dag er det styrke som står på programmet. Må nesten intensivere treninga litt nå, etter at vi bare fikk til én eneste trening forrige uke! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Twisted, Miss Shorty, cypress og Ansjoni! :enig:

Ferdig nå. Vet ikke helt hvordan det gikk, får vente ei uke og se... :sukk: Nå venter jeg på han godeste, styrketrening neste!

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnosen :)

idag har jeg tenkt masse på deg!! har krysset fingre og tær og lurt veldig på hvordan det har gått.. :) krysse fingrene for at det går kjempebra :hoppe: syns uansett at du er kjempeflink jeg :Nikke: kose deg på trening etterpå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...