Mazilla Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #2721 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg lyktes ihvertfall i går. I dag er planen å lese i sola på gresset utenfor huset. Håper det funker! God helg til deg og, Twisted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #2722 Del Skrevet 16. mai 2009 Funka kjempebra å lese på plenen! Min hittil kritthvite mage har sannelig fått litt farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #2723 Del Skrevet 16. mai 2009 Ser Grand Prix, spiser smågodt og går inn brudesko. En ganske fin lørdagskveld. Burde vel egentlig stryke skjorte og forkle til i morra, men utsetter det en stund til. Heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mai 2009 #2724 Del Skrevet 17. mai 2009 Yeeeeey for Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. mai 2009 #2725 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei søtnosen har du hatt en fin helg? virket sånn, med GP og inngåing av brudesko hadde du en fin 17 mai? håper du har hatt en finfin mandag og at du får en fiiin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #2726 Del Skrevet 18. mai 2009 Hadde en veldig fin 17.mai! Gikk i bunad og så litt på tog, før jeg vraka bunaden og folkehav til fordel for bikini og eksamenslesing i solsteiken utenfor huset. Må jo så smått begynne å samle til en fin brunfarge til bryllupet! Har hatt en fin mandag også i grunnen. Deilig å være ferdig med jobbinga, sånn at jeg kan konsentrere meg om lesing og trening igjen! Har første eksamen til onsdag, så nå nærmer det seg! Ha en fortsatt fin mandagskveld du og, Miso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. mai 2009 #2727 Del Skrevet 18. mai 2009 Skal sende deg masse tanker ang eksamen, men det går så bra du har jo lest masse masse så det går så bra takk vennen, skal kose meg litt mer her på sofaen før jeg om ikke såå lenge skal krype til sengs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2009 #2728 Del Skrevet 19. mai 2009 Ble du brun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2729 Del Skrevet 19. mai 2009 Brun er kanskje å dra det litt langt, men jeg fikk da i det minste skille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2009 #2730 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er på veien til å bli brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. mai 2009 #2731 Del Skrevet 19. mai 2009 for brunfarge!! jeg satser på kano tur i sterkt solskinn i år også jeg, ble ganske brun av det i fjor så da satser jeg på den i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2732 Del Skrevet 19. mai 2009 Høres ut som en bra måte å få farge på! Bare husk solkrem..! Jeg synes ihvertfall det kjedeligste som finnes er å ligge i sola til steking uten å ha noe som helst å finne på! Kanotur hørtes mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. mai 2009 #2733 Del Skrevet 19. mai 2009 Høres ut som en bra måte å få farge på! Bare husk solkrem..! Jeg synes ihvertfall det kjedeligste som finnes er å ligge i sola til steking uten å ha noe som helst å finne på! Kanotur hørtes mye bedre ut! solkrem er ett must!!! hvis ikke blir jeg seendes ut som kjære ifjor, det vil jeg ikke Det var kjempemoro i fjor, så nå håper jeg på positivt svar fra han som driver med utleie av kano.. får leie dem gratis siden jeg jobber i kommunen noen goder skal man da ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2734 Del Skrevet 20. mai 2009 Oi, frynsegoder i kommunen, den var ny! Nå har jeg spist frokost. Skal pakke treningstøy og se litt til på God Morgen Norge før jeg setter kursen mot skolen. Slår to fluer i en smekk og trener etter eksamen, så lenge jeg har eksamen i samme bygg som treningssenteret. I dag er det styrke som står på programmet. Må nesten intensivere treninga litt nå, etter at vi bare fikk til én eneste trening forrige uke! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2009 #2735 Del Skrevet 20. mai 2009 :duskedame: LYKKE TIL!!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. mai 2009 #2736 Del Skrevet 20. mai 2009 Lykke til med eksamen, snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. mai 2009 #2737 Del Skrevet 20. mai 2009 Håper det går bra på eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. mai 2009 #2738 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå sitter jeg og krysser fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2739 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Takk for det, Twisted, Miss Shorty, cypress og Ansjoni! Ferdig nå. Vet ikke helt hvordan det gikk, får vente ei uke og se... Nå venter jeg på han godeste, styrketrening neste! Endret 20. mai 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. mai 2009 #2740 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei søtnosen idag har jeg tenkt masse på deg!! har krysset fingre og tær og lurt veldig på hvordan det har gått.. krysse fingrene for at det går kjempebra syns uansett at du er kjempeflink jeg kose deg på trening etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå