Gjest Neferet Skrevet 13. mai 2009 #2701 Del Skrevet 13. mai 2009 Hmm, har ikke begynt med fæle bryllupsdrømmer enda jeg... Kanskje jeg skal ta alt de siste ukene....? Ble det styrke på dere i går eller? Jeg var på vei til trening etter jobb, men endte med å måtte dra hjem isteden, veldig plaget med lungene. Så kom jeg etterhvert på at jeg hadde glemt allergimedisinen min på morgenen, så det hadde sin forklaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. mai 2009 #2702 Del Skrevet 13. mai 2009 Må si at din kjære var usedvanlig søt og romantisk i helgen :rødme: Æsj, så kjipt med presten, har dere funnet noen andre ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2703 Del Skrevet 13. mai 2009 jenter! Ble styrke i går, men vi droppa spinninga for han godeste hadde glemt håndkle.. Men fikk gått gjennom hele styrkeprogrammet da, så det er jo bra! Gikk opp på flere av øvelsene. Endelig! Har hatt en lang periode med samme belastning nå, så det var "deilig" å endelig legge på litt! Har ikke noen prest enda, men mamma har snakka med en. Han skulle sjekke med familien om de skulle på ferie ellernoe, og så skulle hun få beskjed så fort han visste noe! Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2009 #2704 Del Skrevet 13. mai 2009 Låvv låvv ån ju mai frend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2705 Del Skrevet 13. mai 2009 Takk dinafina! Det trengte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. mai 2009 #2706 Del Skrevet 13. mai 2009 Tror det er ganske vanlig med fæle drømmer før bryllupet! Men gøy er det selvfølgelig ikke Håper det ordner seg med presten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. mai 2009 #2707 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva gjør Bazzi i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. mai 2009 #2708 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg hadde en av mine første bryllupsdrømmer i natt: plutselig skulle søsteren min gifte seg samme dag som meg, i samme kirke som meg og alt, bare to timer før meg. Så klarte jeg å komme for sent til vielsen hennes, så jeg gikk glipp av at de sa Ja, men rakk å se at hun nesten måtte tvinge mannen til å kysse henne. (Hun er single i virkeligheten, så han teiten finnes ikke) I pausen mellom de to vielsene skulle jeg fikse håret og sminken min. Fikk aldri funnet ut om jeg rakk det, for da våknet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. mai 2009 #2709 Del Skrevet 14. mai 2009 *krysser fingrene* for ny prest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. mai 2009 #2710 Del Skrevet 14. mai 2009 Bryllupsdrømmer er så sære. Lykke til på prestejakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #2711 Del Skrevet 14. mai 2009 Puh.. Går i ett her! Vært på jobb, nest siste dagen i dag! Etter jobb var det middag, etterfulgt av lesing som vanlig.. Dagene er rimelig like her for tida! Presten ville ikke forresten... Mamma skulle ringe en annen hun visste om, så vi får bare krysse fingrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #2712 Del Skrevet 14. mai 2009 Jammen rakk vi å få plass til litt også i den travle timeplanen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2009 #2713 Del Skrevet 14. mai 2009 Jammen rakk vi å få plass til litt også i den travle timeplanen... Håper dere snart får fanget en ok prest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. mai 2009 #2714 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har ikke hatt noen bryllupsdrømmer enda, men min kjære har Det var visst et eller annet om at jeg stod og var sinna og trampet i bakken fordi jeg ikke fikk det som jeg ville. Haha! Brudgomsmareritt!! Lykke til med prestesøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2009 #2715 Del Skrevet 15. mai 2009 Huff, så trist med presten da. Håper mamma finner en ny en til dere! er ikke å forakte på en travel dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. mai 2009 #2716 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei vennen huff, så trist at presten ikke ville!!?? kan prester si at de ikke vil gjøre presteting? :klø: huff, håper det ordner seg og at mammaen din finner en annen!! det dukker opp en prest skal du se Jammen rakk vi å få plass til litt også i den travle timeplanen... sånt har man da alltid tid til håper du får en fin fredag mazzimor og en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2009 #2717 Del Skrevet 15. mai 2009 Goood helg søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2718 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har ikke hatt noen bryllupsdrømmer enda, men min kjære har Det var visst et eller annet om at jeg stod og var sinna og trampet i bakken fordi jeg ikke fikk det som jeg ville. Haha! Brudgomsmareritt!! :ler Lykke til med prestesøket! Håper han ikke er sanndrømt! Takk for lykkeønskninger, tror vi trenger alle vi kan få! Huff, så trist med presten da. :troest Håper mamma finner en ny en til dere! er ikke å forakte på en travel dag. :nigo Mamma er på saken vettu! Hei vennen huff, så trist at presten ikke ville!!?? kan prester si at de ikke vil gjøre presteting? :klø: huff, håper det ordner seg og at mammaen din finner en annen!! det dukker opp en prest skal du se sånt har man da alltid tid til håper du får en fin fredag mazzimor og en kjempefin helg Presten vi (altså mamma) snakka med er ikke prest lengre. Han var en av mine konfirmasjonsprester, men nå jobber han med noe annet. Han har visst et litt anstrengt forhold til den norske kirke, så sånn sett kan jeg jo skjønne det.. Presten vi egentlig ville ha, altså han som "hører til" i kirka, har ferie 1.august.. Får håpe nestemann på lista takker ja! :S God helg til deg også, Misomor! Goood helg søtnos Takk i like måte, dinafina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2719 Del Skrevet 15. mai 2009 Livet er fint! Jeg er ferdig med jobben, været er knall, ølen er kald og alt er bare lykke! Prøver å fortrenge at jeg har eksamen til onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mai 2009 #2720 Del Skrevet 16. mai 2009 God helg Mazilla!! Håper du lykkes med fortrenginga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå