Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Hmm, har ikke begynt med fæle bryllupsdrømmer enda jeg... Kanskje jeg skal ta alt de siste ukene....?

Ble det styrke på dere i går eller? Jeg var på vei til trening etter jobb, men endte med å måtte dra hjem isteden, veldig plaget med lungene. Så kom jeg etterhvert på at jeg hadde glemt allergimedisinen min på morgenen, så det hadde sin forklaring... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si at din kjære var usedvanlig søt og romantisk i helgen :rødme:

Æsj, så kjipt med presten, har dere funnet noen andre ennå?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: jenter! :)

Ble styrke i går, men vi droppa spinninga for han godeste hadde glemt håndkle.. :roll: Men fikk gått gjennom hele styrkeprogrammet da, så det er jo bra! Gikk opp på flere av øvelsene. Endelig! Har hatt en lang periode med samme belastning nå, så det var "deilig" å endelig legge på litt! :hoppe:

Har ikke noen prest enda, men mamma har snakka med en. Han skulle sjekke med familien om de skulle på ferie ellernoe, og så skulle hun få beskjed så fort han visste noe! Krysser fingrene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig med fæle drømmer før bryllupet! Men gøy er det selvfølgelig ikke :(

Håper det ordner seg med presten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en av mine første bryllupsdrømmer i natt: plutselig skulle søsteren min gifte seg samme dag som meg, i samme kirke som meg og alt, bare to timer før meg. Så klarte jeg å komme for sent til vielsen hennes, så jeg gikk glipp av at de sa Ja, men rakk å se at hun nesten måtte tvinge mannen til å kysse henne. (Hun er single i virkeligheten, så han teiten finnes ikke) I pausen mellom de to vielsene skulle jeg fikse håret og sminken min. Fikk aldri funnet ut om jeg rakk det, for da våknet jeg..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. Går i ett her! Vært på jobb, nest siste dagen i dag! :hoppe: Etter jobb var det middag, etterfulgt av lesing som vanlig.. Dagene er rimelig like her for tida! :Gjesp:

Presten ville ikke forresten... :sukk: Mamma skulle ringe en annen hun visste om, så vi får bare krysse fingrene.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen rakk vi å få plass til litt :sengekos: også i den travle timeplanen... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jammen rakk vi å få plass til litt :sengekos: også i den travle timeplanen... :lur:

:fnise:

Håper dere snart får fanget en ok prest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt noen bryllupsdrømmer enda, men min kjære har :fnise: Det var visst et eller annet om at jeg stod og var sinna og trampet i bakken fordi jeg ikke fikk det som jeg ville. Haha! Brudgomsmareritt!! :ler:

Lykke til med prestesøket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist med presten da. :troest: Håper mamma finner en ny en til dere!

:sengekos: er ikke å forakte på en travel dag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

huff, så trist at presten ikke ville!!?? kan prester si at de ikke vil gjøre presteting? :klø: huff, håper det ordner seg og at mammaen din finner en annen!! det dukker opp en prest skal du se :kose:

:lur: sånt har man da alltid tid til :fnise:

håper du får en fin fredag mazzimor og en kjempefin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har ikke hatt noen bryllupsdrømmer enda, men min kjære har :fnise: Det var visst et eller annet om at jeg stod og var sinna og trampet i bakken fordi jeg ikke fikk det som jeg ville. Haha! Brudgomsmareritt!! :ler

Lykke til med prestesøket! :)

:hoho: Håper han ikke er sanndrømt! ;)

Takk for lykkeønskninger, tror vi trenger alle vi kan få! :sukk:

Huff, så trist med presten da. :troest Håper mamma finner en ny en til dere!

:sengekos: er ikke å forakte på en travel dag. :nigo

Mamma er på saken vettu! :)

Hei vennen :klemmer:

huff, så trist at presten ikke ville!!?? kan prester si at de ikke vil gjøre presteting? :klø: huff, håper det ordner seg og at mammaen din finner en annen!! det dukker opp en prest skal du se :kose:

:lur: sånt har man da alltid tid til :fnise:

håper du får en fin fredag mazzimor og en kjempefin helg :klemmer:

Presten vi (altså mamma) snakka med er ikke prest lengre. Han var en av mine konfirmasjonsprester, men nå jobber han med noe annet. Han har visst et litt anstrengt forhold til den norske kirke, så sånn sett kan jeg jo skjønne det.. :sukk: Presten vi egentlig ville ha, altså han som "hører til" i kirka, har ferie 1.august.. :( Får håpe nestemann på lista takker ja! :S

God helg til deg også, Misomor! :klemmer:

Goood helg søtnos :klemmer:

Takk i like måte, dinafina! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er fint! Jeg er ferdig med jobben, været er knall, ølen er kald og alt er bare lykke! :nigo:

Prøver å fortrenge at jeg har eksamen til onsdag... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...