Kanutten Skrevet 17. april 2009 #2561 Del Skrevet 17. april 2009 Hei mazzi Så flinke dere er til å få unna ting. Ønsker deg ei riktig god helg. fredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2009 Forfatter #2562 Del Skrevet 18. april 2009 Nå kom vi akkurat "hjem". Her er det selvfølgelig iskaldt, overskya og snø i lufta... Hadde en fantastisk dag i går! Tok bussen inn til Oslo så vi var der på formiddagen. Spiste lunsj i solsteiken på Aker brygge, og fikk senere tid til både utepils med en kamerat, is og iskaffe før vi henta bagasjen og tok t-banen til broren til han godeste. Der grilla vi på balkongen og koste oss med litt vin, før vi tok kvelden ganske tidlig. Måtte nemlig opp klokka fem i dag, for å komme tilbake til dette forblåste hølet... Uff, nå ble jeg fryktelig negativ her... Det er bare så utrolig nedtur å komme tilbake til vinteren etter to fine uker med vår og sommer!! Ja ja, får vel bare dra frem stilongsen og trøste meg med at vi skal hjem igjen en snartur om under to uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. april 2009 #2563 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Velkommen "hjem" Her snør det masse Helt hvitt i lufta... Endret 18. april 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2009 Forfatter #2564 Del Skrevet 18. april 2009 Nå har vi handla litt mat, siden kjøleskapet var omtrent tomt. I kveld blir det biff med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, siden det er så synd på oss! I tillegg tenker vi å ta oss noen øl, litt potetgull og påskemarsipan som var på 1/2 pris. Et riktig etegilde med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. april 2009 #2565 Del Skrevet 18. april 2009 Høres ut som et gilde jeg kan like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2009 Forfatter #2566 Del Skrevet 18. april 2009 Tror jeg utsetter både lesing og hottie bride til over helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. april 2009 #2567 Del Skrevet 18. april 2009 velkommen hjem snuppa kan tenke meg at det er surt å komme tilbake til snø vær og kulde igjen, men tenk på det positive, du får oppleve våren en gang til å kjenne våren komme to ganger er jo ikke dårlig Ha en strålende lørdag søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2009 Forfatter #2568 Del Skrevet 18. april 2009 Det er sant det, Miso! Men likevel! Men nå har jeg åpna meg en øl, så nå skal jeg snart ikke klage mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2009 Forfatter #2569 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Bryllupet vårt Rødt- ikke klart Grønt- Ferdig Orange- Under planlegging Brud Kjole - Bente fra Agape Sko Tiara Denne Parfyme - skal ha en av de jeg pleier å bruke Slør Undertøy - har tilgodelapp på undertøysbutikk Undertøy til bryllupsnatten Dette eller dette Sminkør Frisør - bestilt både til dagen og prøvetime tidligere i uka Strømpebånd? Strømper Han godeste Antrekk Parfyme - kjøpe ny av denne Sko Frisør (i begynnelsen av juli?) Blomster Brudebukett - bestilt Knapphullsblomster til han godeste, forloveren og pappa - bestilt Tanta mi lager borddekorasjoner Trykksaker Lage invitasjoner Levere ut invitasjoner Lage bordkort Lage kirkeprogram Lage sanghefter Til bordet Duker Lys Servietter Limegrønne brikker til kaffebordene Plan for bordplassering Maten Forrett: Asparges med serranoskinke og parmesan, aioli Bestille aioli Hovedrett: Helstekt indrefilet med urter, gratinerte poteter, grønnsaker Dessert Denne Kjøpe mat - Sverige? Bestille bryllupskake Bestille jordbær med hvit sjokolade Få slekta til å bake kaker Drikke Vin til forrett - bestemt Vin til hovedrett - bestemt Vin til dessert - bestemt Foreldrene til han godeste betaler Velkomstdrink Brus Kaffe Vann/farris Toalettkurver Selve kurvene Paracet Nål og tråd Gnagsårplaster Nylonstrømper? Tyggis Hårspray Lokale Bestilt Kokk Serveringspersonale - følger med lokalet (?) Betaling lokale Kirken Booket til 01.08.09 kl. 16.00 Prest Inngangsmarsj Utgangsmarsj Tekstlesing - har tenkt å spørre bestemor Salmer Organist Andre hjelpere Forlover til meg Forlover til han godeste Toastmaster Fotograf - mamma betaler Gaveåpnere - har spurt 2 stk Transport fra frisøren til kirka Transport fra festen til hotellet Transport fra kirka til fotograf og videre til lokalet - denne typen Ellers Legge inn ønskeliste hos Tilbords og Jernia Enige om etternavn - jeg tar hans i tillegg til mitt Sende inn papirer Overnatting bryllupsnatta Bryllupsreise Kroatia 4.-14.august Bestilt fly Bestilt overnatting Overnatting i Oslo natta før avreise Endret 18. april 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2009 Forfatter #2570 Del Skrevet 18. april 2009 Fant ut at det var på tide å oppdatere lista etter påskas gjøremål. Synes den begynner å bli riktig så fin jeg! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. april 2009 #2571 Del Skrevet 18. april 2009 grønn grønn grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. april 2009 #2572 Del Skrevet 19. april 2009 Ser ut som mye begynner å komme i orden nå ja Lov å kose seg ordentlig av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2009 Forfatter #2573 Del Skrevet 20. april 2009 God morgen jenter! I dag skinner utrolig nok sola i Barteby! Svinkaldt foreløpig, men krysser alt jeg har for at det blir litt varmere utover dagen! Vil ikke ha for store forhåpninger om tskjorte-vær, men.. Nå er planen å få lest en del. I dag er det akkurat en måned til min første eksamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. april 2009 #2574 Del Skrevet 20. april 2009 Så godt med !!! Lykke til med dagens lesing, føler med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2009 #2575 Del Skrevet 20. april 2009 Det hørtes ut som en fantastisk tur til Oslo-land. Lykke til med lesing i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. april 2009 #2576 Del Skrevet 20. april 2009 Morgen Mazzimin Så flinke dere har vært og fått masse gjort i påsken, lista er jo full av grønt flinking lykke til med lesing i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. april 2009 #2577 Del Skrevet 20. april 2009 Du har jo vært så aktiv på det derre biblioteket i hele år, så det går nok finfint skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. april 2009 #2578 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, er enig med Dina!! så flink du har vært i år så går nok eksamen som en lek hvordan har lesingen gått idag!!?? flinking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. april 2009 #2579 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg var også på biblioteket i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2009 Forfatter #2580 Del Skrevet 20. april 2009 Fikk lest nesten fire timer, så jeg er egentlig fornøyd med dagens innsats! Sola har forøvrig skint i hele dag, men det har likevel vært nødvendig med vinterjakke og hele pakka! Håper sommerværet holder seg hjemme til vi skal hjem igjen om ei drøy uke!! Ellers har vi kanskje en spennende og litt småsprø plan på gang, uten at jeg kan si noe mer om det akkurat nå, før jeg vet om det går i boks eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå