Mazilla Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #2101 Del Skrevet 24. februar 2009 jeg kom meg visst aldri av gårde Høres ut som meg det der! Bortsett fra i dag, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. februar 2009 #2102 Del Skrevet 24. februar 2009 Mazzi! til deg på en tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #2103 Del Skrevet 24. februar 2009 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2104 Del Skrevet 25. februar 2009 I dag fikk vi satt opp et treningsprogram for oss. Virker veldig bra! Skal ha en oppfølgingstime om tre uker, og da skal vi visst ha blitt sterkere og ta flere kilo på alle øvelsene... Blir spennende å se! Jeg er ihvertfall veldig motivert for å kjøre i gang! Koselig å trene sammen, med bryllupet som gulrot i enden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. februar 2009 #2105 Del Skrevet 25. februar 2009 Så flinke dere er til å trene sammen Blir sikkert et rålekkert brudepar tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2106 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, helt sikkert! Takk for heiing forresten! Håper jeg klarer å holde på motivasjonen etter bryllupet også! Får vel kanskje spørre Miso om råd når det kommer til akkurat det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. februar 2009 #2107 Del Skrevet 25. februar 2009 Heier på dere jeg også. Flinke dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. februar 2009 #2108 Del Skrevet 25. februar 2009 Så koselig det høres ut å trene sammen, mot et felles mål :rødme: Så flinke dere er Kjekt med sånn program, og at noen skal følge dere opp, da blir man motivert til en ekstra innsats Flere som trenger råd fra miso etterhvert Jeg er bare fokusert på hottie bride jeg, ser fort for meg at det er lett å falle tilbake til gamle synder fort Og det skal jo ikke skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. februar 2009 #2109 Del Skrevet 25. februar 2009 Så bra dere har fått satt opp program! Hvor mange ganger i uka ser du for deg å gå gjennom det? Syns bare det var så raskt å få nytt om tre uker allerede, men det kommer jo litt an på hvor ofte man gjør det... Jeg har hatt det samme programmet nå i snart 2 mnd nemlig, og det er vel bare nå i det siste at jeg føler at jeg kan legge på litt ekstra vekter. Men det kan selvsagt ha en sammenheng med at jeg bare har brukt programmet aktivt noen få ganger.. Blir ikke sterk i armene av å være på spinning gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2009 #2110 Del Skrevet 25. februar 2009 Å joda Det er utrolig hvor mange muskler man bruker på spinning som man ikke aner engang Det er jo ikke det samme som da, men man bruker de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2111 Del Skrevet 25. februar 2009 Så bra dere har fått satt opp program! Hvor mange ganger i uka ser du for deg å gå gjennom det? Syns bare det var så raskt å få nytt om tre uker allerede, men det kommer jo litt an på hvor ofte man gjør det... Jeg har hatt det samme programmet nå i snart 2 mnd nemlig, og det er vel bare nå i det siste at jeg føler at jeg kan legge på litt ekstra vekter. Men det kan selvsagt ha en sammenheng med at jeg bare har brukt programmet aktivt noen få ganger.. Blir ikke sterk i armene av å være på spinning gitt! Vi skulle egentlig ha et opplegg vi kunne gå gjennom før spinninga, og vi er på spinning tre ganger i uka. Men det ideelle var visst å gjøre det på andre dager, så vi tenker å prøve å få til ihvertfall én dag med kun styrke. Instruktøren hadde full forståelse for at vi syntes det var litt i heftigste laget å legge opp til 6 treninger i uka! Vi får se hvor mye sterkere vi har blitt om tre uker, men hun påstod at vi kunne regne med å legge på mer belastning annen-tredjehver gang! Uansett er det greit med oppfølgingstime om tre uker for å se at vi gjør øvelsene riktig + bytte ut noen hvis de ikke fungerer. Styrkeprogrammet går forresten kun på overkroppen, siden beina får gjennomgå nok som det er på spinninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 25. februar 2009 #2112 Del Skrevet 25. februar 2009 Så utrolig flinke dere er til å trene. :dåne: Er skikkelig imponert jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2009 #2113 Del Skrevet 26. februar 2009 Slenger meg på Maye og sier: :dåne: Utrolig flinke er dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2009 #2114 Del Skrevet 26. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2115 Del Skrevet 26. februar 2009 Ikke ta helt av nå da, jenter! Jeg har lyst til å drikke meg dritings.. Litt spesielt på en torsdag formiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2009 #2116 Del Skrevet 26. februar 2009 I feel you Mazzi Jeg kjenner litt det jeg også.... Skal vi ha fest i ettermiddag da? Jeg har i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2117 Del Skrevet 26. februar 2009 Det hadde vært noe! Men jeg får ikke lov av han godeste! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2009 #2118 Del Skrevet 26. februar 2009 høh... kanke han bestemme vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2119 Del Skrevet 26. februar 2009 Neeei, forsåvidt ikke.. Men samtidig er det ikke så veldig moro å drikke seg full alene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2009 #2120 Del Skrevet 26. februar 2009 sikkert råartig å sitte hjemme dritings helt alene midt på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå