Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe:

:troest:

:sikle:

:kose:

sånn helt kort oppsummert :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overnatting for hele bryllupsreisen er i boks! :strix:

Skrevet
Overnatting for hele bryllupsreisen er i boks! :strix:

flinka!

Skrevet

:hoppe: igjen!!! :strix:

Jeg blir jo sliten av all hoppinga i dag :ler:

Skrevet

Godt noen får hoppa fra seg, for jeg er slapp som en pudding i dag! :sjenert:

Deilig å ha ordna både hår, sminke og overnatting i Kroatia på en og samme dag! :Nikke: Og det attpåtil mens jeg er :syk:

Skrevet

Du er så effektiv :jepp:

Jeg sitter å ser på reisemålet vårt selv jeg.. ;) Ligger link til det på lista mi i boka mi :Nikke: Sånn itilfelle du vil se.. :sjenert:

Skrevet

Selvfølgelig vil jeg se! Piler inn med en gang! :jepp:

Skrevet

Stakkars deg som har blitt syk. :kose:

Sender deg litt :sjokolade:

:hoppe: for alt det fine du har ordnet!

Skrevet

Så flink du har vært til å fikse ting! :hoppe:

Og en :klem: til deg som har blitt syk! :troest:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Uuuusj! Stakkars deg som har blitt sjuk! :troest: Og enda er du tapper og ordner masse ting til bryllupet. Det står det respekt av :jepp:

Håper du blir frisk fort som en vind! :klemmer:

Skrevet
Stakkars deg som har blitt syk. :kose:

Sender deg litt :sjokolade:

:hoppe: for alt det fine du har ordnet!

Enda mer sjokolade? :dåne: :fnise:

Så flink du har vært til å fikse ting! :hoppe:

Og en :klem: til deg som har blitt syk! :troest:

Takk takk! :)

Uuuusj! Stakkars deg som har blitt sjuk! :troest: Og enda er du tapper og ordner masse ting til bryllupet. Det står det respekt av :jepp:

Håper du blir frisk fort som en vind! :klemmer:

Føler meg ikke så veldig tapper egentlig. Noe må jeg jo ta meg til! :Nikke: Han godeste mente stadig vekk at jeg skulle legge meg nedpå litt og sånn i går, men hvorfor skal jeg straffes for at jeg er syk? Det er kjedelig nok, om ikke jeg skal holde senga også.. Det er jo ihvertfall kjedelig! :fnise:

Skrevet

:troest: og :klemmer: til deg som er syk ;) Skal si du er bra effektiv selvom su er syk da :fnise:

:strix: For bestilt overnatting og frisørtime :jepp:

Hva er planene for i dag da?

Skrevet

Skal en tur på kafé nå. Må jo komme meg litt ut selv om jeg er syk. For øyeblikket merker jeg ikke annet enn en diger dott i øret. Senere skal vi egentlig på trening, men jeg vet ikke helt hvor lurt det er av meg. Tror jeg dropper spinninga i så fall, og bare tar ei rolig økt på ellipsemaskinen e.l.! :Nikke:

Skrevet

Så flink du er som planer å trene selvom du er syk :klappe: Tror det er lurt med en rolig økt sånn at du ikke sliter deg ut :jepp:

Skrevet (endret)

Au i øret.. :sinna: Straks klar for dagens andre dose penicillin... Ikke bare-bare for en arbeidsløs og syk sløving å følge med på klokka opptil flere ganger om dagen! :ler:

Endret av Mazilla
Skrevet

Nå skal jeg skrive ferdig en invitasjon som skal leveres i morra. Hun venninna mi som skal gifte seg ei uke etter oss kommer til byen, så da skal vi drikke kaffe og kose oss. :)

Skrevet

Håper du har hatt en fin dag sammen venninnen din på kafe i dag. :)

:klemmer:

Skrevet

Vi hadde det kjempekoselig. Skravla i timesvis om både bryllup og alt annet! :) Synes såklart det er dumt å gå glipp av bryllupet hennes, men samtidig så måtte bryllupsreisen vår bli da hvis ikke den bare skulle blitt en "vanlig" ferie.. :Nikke:

Skrevet

Kjedelig å gå glipp av bryllupet hennes da :( Men jeg forstår veldig godt valget dere har tatt også ;) Det er jo tross alt bryllupsreisen :hoppe:

God helg Mazilla :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...