Mazilla Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #2881 Del Skrevet 8. juni 2009 tilbake på ræi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2009 #2882 Del Skrevet 9. juni 2009 Spennende og travle dager ser jeg! Blir det noen oppdaterte kjolebilder etterhvert da kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. juni 2009 #2883 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) JA til oppdaterte kjolebilder. :hoppe: Ikke lenge igjen nå mazzipia, de siste ukene kommer til å fly avgårde. Men du ser jo ut til å ha alt under kontroll. Ordner seg nok med transport skal du se. Endret 9. juni 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #2884 Del Skrevet 9. juni 2009 Hjemme igjen fra Sverige og Oslo Ble en lang dag, men nå har vi 20 kg kjøtt i frysa, halvannen kilo serranoskinke i kjøleskapet og kvota (foreløpig) i bagasjerommet til svigerfar. Fikk bytta dressen til han godeste og kjøpt servietter og telysestaker på Ikea, så dette ble en riktig så effektiv dag! I morra er det dags for kjoleprøving. Håper den passer etter dagens tullespising! Blir fort bare noe tull når man er på tur sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2009 #2885 Del Skrevet 9. juni 2009 Yeeeey dere har fått gjort masse :hoppe: Jeg er også spent på bilder fra kjoleprøvinga i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2009 #2886 Del Skrevet 10. juni 2009 Litt tullespising på sånne dager teller ikke! Høres ut som en supereffektiv dag, deilig å ha så mye unnagjort!! Ha en god onsdag, og lykke til med kjoleprøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2009 #2887 Del Skrevet 10. juni 2009 Gleder meg til bilder fra kjoleprøving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2888 Del Skrevet 10. juni 2009 Har vi huska å ta med oss kamera fra Barteby, mon tro? :klø: Får se hva jeg kan gjøre når det kommer til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2009 #2889 Del Skrevet 10. juni 2009 Nåh! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. juni 2009 #2890 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg gleder meg også til oppdaterte bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #2891 Del Skrevet 11. juni 2009 Det ble ingen bilder, for jeg hadde ikke batteri i kameraet.. Men kjolen sitter som støpt! De fjerna et tyll-lag i skjørtet og den ene ringen i underskjørtet, men nå er kjolen perfekt! Trengte ikke å tilpasses noe mer, så nå skal den bare steames og så kan jeg hente den! Skal hente den 2.juli, og så henger jeg den hos bestemor frem til bryllupet. Hun og mamma var med meg i går, og de fikk tårer i øynene begge to.. :rødme: Sløret passa også i fargen, så både underskjørtet og sløret fra Ebay kunne brukes.. Skoa var egentlig bittelitt for høye, men det gikk helt fint når de fjerna det ene laget i kjolen I dag fant jeg et smykke til å bruke i bryllupet. En enkel dråpeformet ferskvannsperle i et sølvanheng. Fikk det av min snille mamma Ellers har jeg kjøpt litt ting til å prøvelage bordkort. Har ingen anelse om hvordan de skal se ut, men jeg får prøve meg litt frem. Fant plutselig et Panduroutsalg her i byen, så da fikk jeg kjøpt noe av de samme tinga jeg brukte i invitasjonene Tror kaaanskje min forlover røpte seg litt istad, eller så gjorde hun det bare for å forvirre meg. Det var nemlig snakk om at en homsevenn av oss som kommer i bryllupet skulle komme i mitt utdrikningslag, men så fant vi ut at han heller skulle inviteres i han godestes. Da sa forloveren min at det kanskje var likegreit, fordi det ikke ville være så spennende for en gutt å dra på spa... Jeg vet forresten når han godeste skal drikkes ut! Stakkars, han kommer til å være sliten allerede før det har begynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2009 #2892 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) ooo avsløringer Når skal han drikkes ut da? Ælen skal drikkes ut 4.juli og det har han blitt fortalt av forloveren for han er faen meg så kort at han tenker ikke lengre enn nesa stikker fram Så sa han "jeg måtte jo fortelle det slik at han ikke planla noe annet den dagen.." DOH!! For jeg kunne jo ikke ha styrt han unna noe planlegging? Dagens utblåsning Endret 11. juni 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #2893 Del Skrevet 11. juni 2009 Mannfolk altså! Men han vet vel ikke hva som skal skje..? Det er jo det viktigste! Han godeste skal drikkes ut 27.juni. Vi skal på festival den uka, så det kan jo tenkes at han helst ville slappa av den dagen, men sånn blir det altså ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2009 #2894 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hihi Synd for han Nei han vet ikke noe om det som skal skje, men det forundrer meg ikke at han forteller det også slik at han "får pakket riktige klær" Sånn som jeg har skjønt skal de visst å rafte i elva her, også skal de opp på fjellet å fiske å ligge i lavvo... Raftinga høres morsom ut, men resten der.... Syns det høres ut som et kjedelig utdrikningslag for min del... Ælen liker jo fisking og sånt, men hva er det i et utdrikningslag? Nei det er nesten som om jeg skulle få planlgat det selv, så ville det blitt en fartsfylt dag, med MASSE gøy som jeg vet han liker Synes det at jeg syns forloveren hans er litt dum? Endret 11. juni 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #2895 Del Skrevet 11. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2009 #2896 Del Skrevet 11. juni 2009 litte grann men jeg er helt enig med deg!! dummeste å si noe sånt da, det skal jo være en overraskelse.. er jo derfor man skal kommunisere med bruden, sånn at brudgommen ikke vet noenting!! :dåne: mannfolk!!! bra vi er den smarte delen av befolkningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2009 #2897 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, men denne forloveren altså... han er ikke på lik linje med mannfolks hjernekapasitet engang... snakker om bygdaværing altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #2898 Del Skrevet 11. juni 2009 Uff da.. Får håpe Ælen kjenner han såpass at han ikke blir altfor skuffa over utdrikningslaget sitt da! Nå sitter jeg her og spiser altfor mye fersk ananas. Tåler det egentlig ikke, men jeg var så sulten.. Må ha noe næring i kroppen før spinninga etterpå. Må trene uten han godeste idag, han er nemlig svigermors slave stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. juni 2009 #2899 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg syns ikke det er farlig at jeg vet når mitt utdrikningslag er, snarere tvert i mot Men min kjære vet ikke noe om sitt, og jeg går rundt og er helt sprekkeferdig (altså, han aner sikkert litt, for spesielt pokerfjes har jeg ikke ) Vi skal iallefall i ilden begge to til lørdag Så bra kjoleprøvingen gikk så bra, og så søte mor og bestemor er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. juni 2009 #2900 Del Skrevet 11. juni 2009 Forloveren til Mannen lagde ikke utdrikningslag i det hele tatt, han.. Var heldigvis en annen kamerat som tok på seg oppgaven.. Forloveren til Mannen holdt ikke tale heller.. Han er en veldig hyggelig fyr, men tidenes dårligste forlover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå