Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Koselig å ha deg tilbake igjen, Bambimor! :klem:

:bryllup: :

I dag har vi bestilt bryllupskake, reservert datoen hos en blomsterbutikk, og lagt inn litt flere ting på ønskelista hos Tilbords. På blomsterbutikken var de fullbooka tre lørdager i sommer, men 1.august hadde de én ledig "plass". Nå har vi snart ordna alt vi kan, unntatt å få sendt inn papirene. :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Så bra med kake!! :hoppe: Hva slags kake ble det på dere?

Og enda bedre med null hull, tannlegebesøket er alltid greit å få unnagjort!

Det blir spennende framover nå når den ene etter den andre plutselig blir overrasket og drukket ut!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt helt hva slags kake det blir enda, for det trengte vi ikke å gjøre før rett før. Men det blir tre etasjer som går litt oppover i en bue på en måte. Sannsynligvis blir det ostekake på toppen, marsipan i midten og en sjokoladekakesak fylt som sukkerbrød i bunnen. Pynta/dekorert på en måte som gjør det litt helhetlig, sånn at det ikke bare er tre helt random kaker over hverandre i et stativ. Veldig koselige folk de vi snakka med, så tror det kan bli veldig bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni skrev:
Her finner du forslag til kaker, sånn i tilfelle du er i tvil!

:fnise:

Jeg hadde faktisk dilla på sånne skrekk-ting et år på barneskolen og insisterte på å få kake overstrødd med plastedderkopper. :sjenert: Tror jeg fikk det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mazzimor :klemmer:

er altfor lenge siden jeg har vært inne hos deg nå!! huff, beklager det :sjenert:

sniker ihvertfall innom med en torsdags :klemmer: å ønsker deg en kjempefin dag!! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni skrev:
Her finner du forslag til kaker, sånn i tilfelle du er i tvil!

:fnise:

Herregud, så ekkelt.. :spy:

Den sangen du linket til var kjempefin!!! Så det var noen på youtube som hadde kommentert at de hadde hatt den i vielsen sin, så det er tydeligvis noen som godtar det i hvert fall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spy: for noen ekle kaker!!! Hadde sett utrolig bra ut på alle kakeskjæring bilder om det hadde sett ut som brudeparet matet hverandre med sneiper eller fingre.....:fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Kanskje ikke så appetittelige de kakene, men du verden så flotte og kunstferdige :jepp: At det går an å lage så mye stas av en kake, nå fikk jeg skikkelig lyst på en ordentlig froskekake :hoppe:

Og derivert fra kakeprat: null hull, så bra Mazilla! Det søte biter ikke på den søte :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var hos tannlegen :klem: Det er jenta si det som ikke hadde hull :klappe:

Så flinke dere er til å få unnagjort bryllupsting :jepp: Kjenner at jeg burde få ut fingeren med den kaken selv, men det er likom så mye annet som dukker opp som jeg må få gjort før alle bryllupsforberedelsene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ville ordne mest mulig nå mens vi var hjemme, det er derfor det har skjedd såpass mye her de siste dagene. Er i grunnen glad for det, i og med at de mange steder var sommerstengt, hadde ferie eller allerede var fullbooka til sommeren! :sjenert:

I morgen setter vi kursen mot hovedstaden igjen, før vi flyr avgårde mot Barteby altfor tidlig lørdag morgen.. :Gjesp: Skal bli litt godt å komme tilbake til rutiner med trening, ok kosthold og lesing. Er tross alt bare en drøy måned igjen til årets første eksamen! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått ordnet så mye. :hoppe: Lurt å ordne mens dere er hjemme. :)

Det hørtes deilig ut med en drøy måned til eksamen. Jeg er midt oppi eksamensstyret nå. :bond:

Håper du får en fin helg, og kommer greit inn i rutiner igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...