DDuck Skrevet 23. februar 2009 #2081 Del Skrevet 23. februar 2009 Forsov du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #2082 Del Skrevet 23. februar 2009 sånn mobil har jeg også, som slår seg av til de mest upassende tider!! kanskje på tide med en ny?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2083 Del Skrevet 23. februar 2009 Forsov, tja.. Hadde tenkt å stå opp rundt halv ni, men klokka ble ti istedet. Skal ikke rekke noe før senere uansett da, men jeg hadde planer om å stå opp tidlig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2084 Del Skrevet 23. februar 2009 sånn mobil har jeg også, som slår seg av til de mest upassende tider!! kanskje på tide med en ny?? Min var ny i juli den... Men det betyr jo at garantien/reklamasjonstida/hva det nå enn heter gjelder enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #2085 Del Skrevet 23. februar 2009 alltid irriterende når sånt skjer, bra du ikke hadde noe du måtte rekke nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2086 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, forsåvidt.. Men nå er jeg ikke like inspirert til å stikke på forelesning lenger! Får ikke tid til å lade opp mobilen igjen, og blærk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #2087 Del Skrevet 23. februar 2009 bra grarantien/reklamasjonen fortsatt gjelder!! *vilatmobilentilmazziskalfunkeNÅ!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2088 Del Skrevet 23. februar 2009 Stikker på forelesning nå jeg. Hvis jeg får ånden så blir jeg på skolen fra 12 til 16! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #2089 Del Skrevet 23. februar 2009 flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. februar 2009 #2090 Del Skrevet 23. februar 2009 Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2091 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg var flink! 4 timer på skolen, på én dag! :dåne: Nå sitter jeg her og skriver søknad og cv for han godeste, mens han er på butikken og kjøper smågodt til meg.. Jeg eier ikke viljestyrke det øyeblikket Rimi har smågodt til 6,90! Men men, har lovet meg selv at jeg skal trene en halvtime styrke før spinninga i morra, for å bøte litt på "skaden"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. februar 2009 #2092 Del Skrevet 23. februar 2009 Min var ny i juli den... Men det betyr jo at garantien/reklamasjonstida/hva det nå enn heter gjelder enda. Reklamasjon heter det, dersom du snakker om den lovbestemte retten (og det gjør du. ). For at butikken har lov til å kalle noe en garanti er den nødt til å innebære noe utover det man allerede har av rettigheter etter loven (f.eks. gratis reparasjon dersom man selv ødelegger tingen ved å miste den i bakken). .. i tilfelle du lurte... Hilsen nerden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2093 Del Skrevet 23. februar 2009 Takk cypress! Merker at det jeg lærte i rettslæretimene på videregående ikke akkurat er langt fremme i hjernen lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. februar 2009 #2094 Del Skrevet 23. februar 2009 Teite mobilen! Men godt du er innenfor reklamasjonstiden da. Du er jo så flink til å trene, så syns du fint kan unne deg litt godis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. februar 2009 #2095 Del Skrevet 23. februar 2009 flinkingen som trener så masse Kjedelig at du har en så teit mobil da du får stikke å reklamere på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #2096 Del Skrevet 24. februar 2009 Fikk beskjed fra kundesenteret om å oppgradere softwaren på mobilen først selv, så nå har jeg prøvd det. Ser greit ut foreløpig, så vi får krysse fingrene for at jeg slipper å sende den inn! Nå bærer det avsted til biblioteket. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2009 #2097 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Fikk beskjed fra kundesenteret om å oppgradere softwaren på mobilen først selv, så nå har jeg prøvd det. Ser greit ut foreløpig, så vi får krysse fingrene for at jeg slipper å sende den inn! Nå bærer det avsted til biblioteket. Ha en fin dag! oi. kanskje jeg ser deg der i løpet av dagen. og så går vi forbi hverandre og så vet vi ikke at vi gjør det. Endret 24. februar 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. februar 2009 #2098 Del Skrevet 24. februar 2009 Ha en fin lesedag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #2099 Del Skrevet 24. februar 2009 oi. kanskje jeg ser deg der i løpet av dagen. og så går vi forbi hverandre og så vet vi ikke at vi gjør det. Oi, spennende! Jeg skal innrømme at jeg i grunnen ikke så annet enn barnehageunger og innvandrere, og du kommer vel i grunnen ikke inn under noen av de kategoriene... :gjeiper: Ha en fin lesedag!! Takk takk! Jeg fikk faktisk lest i over tre timer, noe som er mye til meg å være nå for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2009 #2100 Del Skrevet 24. februar 2009 Oi, spennende! Jeg skal innrømme at jeg i grunnen ikke så annet enn barnehageunger og innvandrere, og du kommer vel i grunnen ikke inn under noen av de kategoriene... :gjeiper: jeg kom meg visst aldri av gårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå