Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsov, tja.. :fnise: Hadde tenkt å stå opp rundt halv ni, men klokka ble ti istedet. Skal ikke rekke noe før senere uansett da, men jeg hadde planer om å stå opp tidlig i dag! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn mobil har jeg også, som slår seg av til de mest upassende tider!! kanskje på tide med en ny??

Min var ny i juli den... :sukk: Men det betyr jo at garantien/reklamasjonstida/hva det nå enn heter gjelder enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forsåvidt.. Men nå er jeg ikke like inspirert til å stikke på forelesning lenger! :sjenert: Får ikke tid til å lade opp mobilen igjen, og blærk.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var flink! :fnise: 4 timer på skolen, på én dag! :dåne:

Nå sitter jeg her og skriver søknad og cv for han godeste, mens han er på butikken og kjøper smågodt til meg.. :flau: Jeg eier ikke viljestyrke det øyeblikket Rimi har smågodt til 6,90! :sukk: Men men, har lovet meg selv at jeg skal trene en halvtime styrke før spinninga i morra, for å bøte litt på "skaden"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var ny i juli den... :sukk: Men det betyr jo at garantien/reklamasjonstida/hva det nå enn heter gjelder enda. :)

Reklamasjon heter det, dersom du snakker om den lovbestemte retten (og det gjør du. :jepp: ). For at butikken har lov til å kalle noe en garanti er den nødt til å innebære noe utover det man allerede har av rettigheter etter loven (f.eks. gratis reparasjon dersom man selv ødelegger tingen ved å miste den i bakken).

.. i tilfelle du lurte... :sjenert:

Hilsen nerden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk cypress! :klemmer: Merker at det jeg lærte i rettslæretimene på videregående ikke akkurat er langt fremme i hjernen lenger.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teite mobilen! Men godt du er innenfor reklamasjonstiden da. :)

Du er jo så flink til å trene, så syns du fint kan unne deg litt godis. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: flinkingen som trener så masse :)

Kjedelig at du har en så teit mobil da :sur: du får stikke å reklamere på den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed fra kundesenteret om å oppgradere softwaren på mobilen først selv, så nå har jeg prøvd det. Ser greit ut foreløpig, så vi får krysse fingrene for at jeg slipper å sende den inn! :Nikke:

Nå bærer det avsted til biblioteket. Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fikk beskjed fra kundesenteret om å oppgradere softwaren på mobilen først selv, så nå har jeg prøvd det. Ser greit ut foreløpig, så vi får krysse fingrene for at jeg slipper å sende den inn! :Nikke:

Nå bærer det avsted til biblioteket. Ha en fin dag! :vinke:

oi. kanskje jeg ser deg der i løpet av dagen. og så går vi forbi hverandre og så vet vi ikke at vi gjør det. :fnise:

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. kanskje jeg ser deg der i løpet av dagen. og så går vi forbi hverandre og så vet vi ikke at vi gjør det. :fnise:

Oi, spennende! :fnise: Jeg skal innrømme at jeg i grunnen ikke så annet enn barnehageunger og innvandrere, og du kommer vel i grunnen ikke inn under noen av de kategoriene... :gjeiper:

Ha en fin lesedag!! :hoppe:

Takk takk! :) Jeg fikk faktisk lest i over tre timer, noe som er mye til meg å være nå for tida... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende! :fnise: Jeg skal innrømme at jeg i grunnen ikke så annet enn barnehageunger og innvandrere, og du kommer vel i grunnen ikke inn under noen av de kategoriene... :gjeiper:

jeg kom meg visst aldri av gårde :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...