Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne dagen er fremdeles like koselig.. :rødme: Nå har vi sett film og kost oss. Så Mozart and the Whale, passe søt film å se på en dag som i dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker litt vin for å feire 100sider (fin unnskyldning)

Ble ikke indisk på oss, ble burger king :fnise: Men jeg tittet litt bort på veggen på bygningen du satt i og håpet at du hadde det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at du blir med på festen, plingo! :fnise:

Vi hadde det kjempefint på indisk, men er stappmette nå..! Skal aldri spise mer! :sjenert: Må bare spise opp Ben&Jerry's-isen min nå.. Selv om jeg nesten sprekker får jeg utrolig nok plass til litt is på toppen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil å være med på 100 siders festen. :skaal::)

Så kos din kjære er da. :) her sto jeg opp lenge før kjære for å bli ferdig med dagens kaker. Så det ble ikke mye kos. Men natten er ennå ung. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen er fremdeles like koselig.. :rødme: Nå har vi sett film og kost oss. Så Mozart and the Whale, passe søt film å se på en dag som i dag. :fnise:

Den er søt. Bra dere hadde en koselig dag. :)

:skaal: for 100 sider! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! 100 sider!! :hoppe: Grattis!! Her går det unna!! Er misunnelig på både indisk mat og Ben&Jerry's... tror jeg må finne en 7-11 i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Kjenner jeg er litt misunnelig på mannen din!! :snurt:

Urettferdig at min kjære har bursdag på valentine.. Tar liksom bort oppmerksomheten rundt forholdet (og meg... :flau: )

:troest:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min kjære ble sammen på hans bursdag, så jeg føler meg iallefall snytt! :snurt:

Stakkars deg! Godt vi er flere i samme båt!!

:fnise:

Jeg syns valentines på en måte overskygger at jeg faktisk tok lappen 14.februar... :sjenert:

Så grusomt!! :hakeslepp:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ben&Jerry's er absolutt verd å :hoppe: litt for! :fnise: Men nå skal jeg fortrenge både den og andre fristelser, for nå er det mandag og på tide å stramme inn litt! :Nikke: Har kost meg med både det ene og det andre i helga.. :sjenert:

Etterpå skal jeg på trening. Pleier egentlig å ha treningsfri på mandager, men må gjøre ting litt annerledes denne uka siden jeg reiser bort torsdag morgen. Skal bli godt å få trent litt igjen! Blir plutselig skikkelig rastløs de dagene jeg ikke trener.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:fnise: Føler ikke at det er så veldig synd på oss likevel da ;)

Rastløs uten å trene, du har virkelig nådd et nytt nivå Mazilla! Skikkelig stolt av deg! :heiajente:

Og selvsagt en :skaal: for 100 sider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...