Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Gratulerer!! :) Penger i kassa er dessverre nødvendig, man overlever ikke så forbaska lenge på luft og kjærlighet.

Datamontør? Setter du opp maskiner? Er det no brukerstøttegreier?

Skal putte ledninger i maskinene, stripse ledninger og putte de i kabelhus ellerno. :fnise: Har absolutt ingenting med verken utdanninga eller arbeidserfaringa mi å gjøre.. :ler:

Gratulerer med jobb. :)

Er du ferdig utdannet nå, eller er det ved siden av studier?

Jeg har en bachelorgrad, men dette året tar jeg bare litt "tilfeldige" fag, og så håper jeg å begynne på master til høsten! :Nikke: Dette semesteret skal jeg ta et par eksamener, men håper å jobbe fulltid og lese på egenhånd på si. Har ikke lyst til å få mer lån enn nødvendig bare på grunn av surrestudier.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei Mazzi!

Så kjedelig at du møtte sur kjerring i butikken!! Lurer på hvorfor det må være sånne rundt omkring.... :rolleyes:

Og gratulerer så mye med jobb!

Ha en kjempefin helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bachelorgrad, men dette året tar jeg bare litt "tilfeldige" fag, og så håper jeg å begynne på master til høsten! :Nikke: Dette semesteret skal jeg ta et par eksamener, men håper å jobbe fulltid og lese på egenhånd på si. Har ikke lyst til å få mer lån enn nødvendig bare på grunn av surrestudier.. :sjenert:

Skjønner. :)

:hoppe: for slør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du prøvde kjoler her i bartebyen, ringte du å bestilte time først da??

Ringte til Agape ( :spy: ), men ikke til Tessem ( :hjerte: ). Gikk bare innom og spurte om de hadde tid, og så kunne jeg komme tilbake en halvtime senere. Men det er sikkert lurt nå, for det er visst veldig travelt på nyåret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til Agape ( :spy: ), men ikke til Tessem ( :hjerte: ). Gikk bare innom og spurte om de hadde tid, og så kunne jeg komme tilbake en halvtime senere. Men det er sikkert lurt nå, for det er visst veldig travelt på nyåret!

Jeg traff en søt dame fra Tessem, på brudeshowet i dag, å bestilte time der og da:) skal dit på torsdag klokken 13.00 :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så synd at de var så råtne på Agapa i Bartebyen da... :(

helt utrolig at de kan ha så elendig service, det er jo det som avgjør om man vil legge igjen penger eller ikke!! hmm

GRATULERER MED JOBB SOM DATAMONTØR :)

Kjekt å tjene litt penger mens en studerer (eller er du ferdig nå snart?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt med litt penger ja! :jepp: Har litt igjen å studere, men dette semesteret skal jeg mest jobbe.. Slitsom jobb, men om ikke annet så får jeg bevegd meg masse da! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har fått deg jobb :hoppe: Flinke jenta si det ;)

:danser: lit for slør bestilling, har tatt helt av på ebay du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: masse for bestilling av slør!!!! E-Bay er kjempegøy!!!!

og gratulerer så mye med jobb!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, sliten etter jobb i dag også, men ikke like ille som i går. Nå skal vi straks på spinning.. :Gjesp: Jeg kan jo ikke la han godeste komme helt ut av den gode treningsstimen bare fordi jeg har en fysisk jobb! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du virkelig ikke :fnise:

Det er jo normalt å bli ekstra utmattet når man nettopp har begynt i ny jobb. All den nye informasjonen man skal tilegne seg tar mye energi :Nikke: Går seg til det. Flink du er som ikke skulker trening :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Man blir alltid supersliten etter en ny jobb, så jeg er kjempeimponert over at du drar på trening likevel! Så flink du er! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...