DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #841 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kan jo prøve å ta kontakt med butikken å høre om de er villige til å sende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #842 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det kunne jeg jo kanskje ha gjort! :klø: Men da hadde det "kanskje" vært en fordel om jeg hadde prøvd de i vår, sånn at jeg hadde visst hvilken størrelse jeg må ha + om de er gode på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #843 Del Skrevet 7. oktober 2008 hmm.. kansje det ja Har du fått med deg hva de heter da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #844 Del Skrevet 7. oktober 2008 Så lur var jeg nok ikke at jeg klarte å få med meg det i farta... Var bare så lur at jeg gikk innom butikken for å se på de stadig vekk, men klarte selvfølgelig ikke å få med meg noe navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. oktober 2008 #845 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er irriterende! Du husker ikke hvilket merke det var heller? Kan jo i alle tilfeller ringe butikken og beskrive de, så muligens de husker hvilke sko det var? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2008 #846 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, var du innom mange ganger, og bare beundret dem, uten å verken prøve eller sjekke merket?? Ble helt trollbundet da kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #847 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det stemmer... Tror grunnen til at jeg ikke prøvde de var at de bare hadde én størrelse på utstilling, og jeg ikke hadde nok penger på brukskontoen.. Jeg er sånn som føler at det øyeblikket jeg får hjelp i en butikk så føler jeg at jeg må kjøpe noe... Så derfor fikk jeg aldri prøvd skoa... Jeg skrev ned merket på mobilen forresten, men nå har jeg ny mobil... Endret 7. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #848 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det var jo lurt Mazzilura Hihi Og hvor er så denne gamle mobilen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2008 #849 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det stemmer... Tror grunnen til at jeg ikke prøvde de var at de bare hadde én størrelse på utstilling, og jeg ikke hadde nok penger på brukskontoen.. Jeg er sånn som føler at det øyeblikket jeg får hjelp i en butikk så føler jeg at jeg må kjøpe noe... Så derfor fikk jeg aldri prøvd skoa... Jeg skrev ned merket på mobilen forresten, men nå har jeg ny mobil... AKKURAT sånn er jeg og!! :dåne: Jeg føler også veldig at jeg må kjøpe noe hvis jeg har holdt på og sendt dem hit og dit for å finne ting til meg. Egentlig utrolig teit, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #850 Del Skrevet 7. oktober 2008 Godt det ikke bare er meg! Den gamle mobilen er hjemme hos mamma.. Men tror ikke navnet på skoa er der enda, for det lagra jeg bare som meldingskladd, og de forsvinner vel når man slår av mobilen..? :klø: Eller så ligger den på simkortet, men jeg har fått nytt simkort også... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #851 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror det skal ligge lagret på telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2008 #852 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ring (eller helst dra til) butikken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #853 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har et påskudd for å dra til Bergen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2008 #854 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har et påskudd for å dra til Bergen!! Whee, så bra! Utrolig bra at sånne tilfeldigheter dukker opp når man trenger det mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #855 Del Skrevet 8. oktober 2008 Synd kombinasjonen oppgaveskriving etterfulgt av eksamenslesing + sparing av penger til bryllupet står litt i veien for reiseplanene, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #856 Del Skrevet 8. oktober 2008 Pyttsann, det er bare detaljer. Gøy å lese om prosjekt sko her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #857 Del Skrevet 8. oktober 2008 til Mazzimin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #858 Del Skrevet 8. oktober 2008 Takk snillemiso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #859 Del Skrevet 8. oktober 2008 :rødme: må jo innom med en onsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. oktober 2008 #860 Del Skrevet 9. oktober 2008 Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå