Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh yes, Muffin! Bare å si ifra hvis du skal ha noe planlagt! Vi fikser og tilrettelegger alt, så du trenger ikke tenke på noenting! :jepp:

Middagen jeg kom hjem til (!) var svinekoteletter med kokte poteter og dampa gulrøtter! :sikle: Utrolig godt med kokte poteter en gang i blant! Skjer ca et par ganger i halvåret, men når det først skjer så smaker det nam! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg må slå til på det! Ikke så altfor lenge til jeg trenger planleggingshjelp til bryllupet mitt. :biggrin:

Mmmm, nå ble jeg sulten. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink mann du har da :jepp: Det hørtes kjempe godt ut :spise:

Muffin!! Vi tar på oss oppdraget... :jepp: Er det noe spesielt tema du vil vi skal planlege etter?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkingen min lagde masse av middagen i dag også! :hakeslepp: Egentlig ville han gjøre det alene, men jeg insisterte på å hjelpe.. Lurer på om noen har slått han i hodet, eller hva annet som evt kan ha skjedd! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser dere har startet firma!! Jeg søker herved på stillingen som DJ!!! Kan godt spille litt selv også, tror jeg har blokkfløyten min fra barneskolen liggende det sted!! Kommer til å bli NYYYDELIG!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkingen min lagde masse av middagen i dag også! :hakeslepp: Egentlig ville han gjøre det alene, men jeg insisterte på å hjelpe.. Lurer på om noen har slått han i hodet, eller hva annet som evt kan ha skjedd! :redd:

:dåne:

han har vært på MG sammen med ÆlenPærlen og Misomannen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se nå begynner dette bryllupet å ta form!! Hva med at dere tar på sånne fine can-can-kostymer (Dinedama finner sikkert noe flott på ebay.. ;) ) og danser til mitt flotte fløytespill?? :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så flink mann du har da :jepp: Det hørtes kjempe godt ut :spise:

Muffin!! Vi tar på oss oppdraget... :jepp: Er det noe spesielt tema du vil vi skal planlege etter?? :)

Nei, har vel ikke noe spesielt tema i tankene. Dere kommer nok opp med noe genialt. :lol:

tenk så nydelig det blir med brudemarsj på blokkfløyte :rødme:

Åh, ja, det må jo bare være fantastisk vakkert! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :fnise: tror det blir virkelig vakkert og så rørende at det ikke kommer til å være ett tørt øye igjen :rødme:

vi kan teste det i Mazzis bryllup :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...