Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #641 Del Skrevet 9. september 2008 hva ble det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #642 Del Skrevet 9. september 2008 Her blir det ferdig toro i fra posen pasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #643 Del Skrevet 9. september 2008 Her ble det rester fra igår, Thailandsk mat.. har ett stam Thai sted, havnet visst der igår men de har knall god mat der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2008 #644 Del Skrevet 9. september 2008 Mye jeg har gått glipp av her ser jeg! Dere er noen racere på det å planlegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #645 Del Skrevet 9. september 2008 Oh yes, Muffin! Bare å si ifra hvis du skal ha noe planlagt! Vi fikser og tilrettelegger alt, så du trenger ikke tenke på noenting! Middagen jeg kom hjem til (!) var svinekoteletter med kokte poteter og dampa gulrøtter! Utrolig godt med kokte poteter en gang i blant! Skjer ca et par ganger i halvåret, men når det først skjer så smaker det nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2008 #646 Del Skrevet 9. september 2008 Tror nesten jeg må slå til på det! Ikke så altfor lenge til jeg trenger planleggingshjelp til bryllupet mitt. Mmmm, nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #647 Del Skrevet 10. september 2008 mm...hørtes veeeldig deilig ut, si fra neste gang det er sånn middag på bordte så kommer jeg innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #648 Del Skrevet 10. september 2008 Så flink mann du har da Det hørtes kjempe godt ut Muffin!! Vi tar på oss oppdraget... Er det noe spesielt tema du vil vi skal planlege etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 Forfatter #649 Del Skrevet 10. september 2008 Flinkingen min lagde masse av middagen i dag også! Egentlig ville han gjøre det alene, men jeg insisterte på å hjelpe.. Lurer på om noen har slått han i hodet, eller hva annet som evt kan ha skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #650 Del Skrevet 10. september 2008 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 #651 Del Skrevet 10. september 2008 Hei! Ser dere har startet firma!! Jeg søker herved på stillingen som DJ!!! Kan godt spille litt selv også, tror jeg har blokkfløyten min fra barneskolen liggende det sted!! Kommer til å bli NYYYDELIG!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #652 Del Skrevet 10. september 2008 velkommen i firma cypress så bra at vi har musikk på plass tenk så nydelig det blir med brudemarsj på blokkfløyte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #653 Del Skrevet 10. september 2008 Flinkingen min lagde masse av middagen i dag også! Egentlig ville han gjøre det alene, men jeg insisterte på å hjelpe.. Lurer på om noen har slått han i hodet, eller hva annet som evt kan ha skjedd! :dåne: han har vært på MG sammen med ÆlenPærlen og Misomannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 Forfatter #654 Del Skrevet 10. september 2008 Velkommen cypress! Ser frem til vakre toner fra blokkfløyta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #655 Del Skrevet 10. september 2008 Vi kan stå for underholdning også, alle i firma danser til Cypress`s vakre toner fra blokkfløyta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 #656 Del Skrevet 10. september 2008 Se nå begynner dette bryllupet å ta form!! Hva med at dere tar på sånne fine can-can-kostymer (Dinedama finner sikkert noe flott på ebay.. ) og danser til mitt flotte fløytespill?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 #657 Del Skrevet 10. september 2008 Hva med noe ala det disse damene har på seg?? Flotte dansedamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #658 Del Skrevet 10. september 2008 Snacksy tror vi nærmer oss noe arbeidsuniform der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2008 #659 Del Skrevet 10. september 2008 Så flink mann du har da Det hørtes kjempe godt ut Muffin!! Vi tar på oss oppdraget... Er det noe spesielt tema du vil vi skal planlege etter?? Nei, har vel ikke noe spesielt tema i tankene. Dere kommer nok opp med noe genialt. tenk så nydelig det blir med brudemarsj på blokkfløyte :rødme: Åh, ja, det må jo bare være fantastisk vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2008 #660 Del Skrevet 10. september 2008 Ikke sant tror det blir virkelig vakkert og så rørende at det ikke kommer til å være ett tørt øye igjen :rødme: vi kan teste det i Mazzis bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå