Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #601 Del Skrevet 8. september 2008 Mimsen :hoppe: ja her skjer det ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #602 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg sa bare at jeg gledet meg til Mazilla's bryllupsdag... Siden det er vi som har oppnevnt oss selv til alt komitèarbeid Ikke noe problem å få tiden til å gå her Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 Forfatter #603 Del Skrevet 8. september 2008 Bryllupsplanlegging! Det er jo det bryllupsdagbøker er til for, eller hva?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #604 Del Skrevet 8. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #605 Del Skrevet 8. september 2008 da er jeg med, men du mente sikkert at Mazzi kunne ta dekorasjoner også det kommer til å bli en uforglemmelig dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. september 2008 #606 Del Skrevet 8. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 Forfatter #607 Del Skrevet 8. september 2008 :klø: Vi mangler en som kan ta seg av mat og kaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. september 2008 #608 Del Skrevet 8. september 2008 jeg er kokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #609 Del Skrevet 8. september 2008 Der var det på plass :klø: hva med musikk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 Forfatter #610 Del Skrevet 8. september 2008 Hmm, hvis du er kokk på ordentlig kan du ikke ta deg av maten! I så fall hadde jo dina tatt seg av hår... Vi er et litt alternativt firma nemlig.. Men hvis du bare er liksom-kokk kan du selvsagt få være matansvarlig! Hvis du er kokk kan vi garantert finne andre ting du kan stelle med! Det er plass for mange ansatte i dette firmaet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #611 Del Skrevet 8. september 2008 vi skal alltids finne noe du kan gjøre mimsen men vi mangler noen til musikk og blomster.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #612 Del Skrevet 8. september 2008 Mazzi på deko'en? :klø: Det tror jeg kan bli baaare tull det... nei,nei,nei... se her du... jeg kan fikse Suppeskåler.. Duker Centerpiece Borddekor sånn utenom hovedpryden.. Tilslutt... Meg og Miso som transport hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. september 2008 #613 Del Skrevet 8. september 2008 Utrolig bra!!!! ..jeg kan godt ta meg av cateringen om dere trenger det. Er helt rå på toro-poser eller f.eks frossenpizza... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #614 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tror det er heeeelt i orden Du får sette opp ett menyforslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #615 Del Skrevet 9. september 2008 Åh..dina :dåne: jeg blir så rørt av å se den flotte decoren du har funnet :dåne: dette blir en fantastisk dag, jeg gleder meg såå til å være hest Utrolig flotte skåler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #616 Del Skrevet 9. september 2008 Mhm Jeg er en ræser på bryllupsplanlegging for andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #617 Del Skrevet 9. september 2008 Gleder meg til den store dagen, jeg får virkelig et uforglemmelig bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #618 Del Skrevet 9. september 2008 Absolutt alle kommer til å huske bryllupet ditt mulig avisene kommer til å være til stedet også PR for firma vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #619 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, vi må jo benytte enhver anledning til å markedsføre oss selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #620 Del Skrevet 9. september 2008 Hva heter firmaet? :klø: Og hvor er det blit av kokken og DJ'en?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå